Hotel Dinler

81 reviews over Hotel Dinler in het Nederlands

Zeer goed hotel .

joke van dinther
18-5-2016

Vervoer van Antalya duurt lang einde van de route. Beter vliegen op Gazipasa. Dan 20 minuten. De ligging is langs een weg met onderdoorgang via tropische tuin naar het brede strand. Met veel ligstoelen en zonnebescherming. Prachtig uitzicht op Alanya. andere kant van het hotel kijkt uit het taurusgebergte en is rustiger. Omgeving zijn voldoende trips te maken. Dolmusjes zorgen voor snel vervoer tussen dorpjes. Het eten is heel gevarieerd. Personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk. Je wordt herkent. De manager Nelly begroet alle gasten persoonlijk op een zeer prettige manier. Het is een rustig hotel . De sauna haman en massages zijn geweldig. Ook het binnenzwembad is erg fijn. Alles is zeer schoon en zeer goed onderhouden. Verschillende touroperators bieden dit hotel aan.

1 keer nooit weer!

Joyce
17-5-2015

Hotel heeft mooie ruime kamers die goed schoon gemaakt worden.Het eten is niet uitgebreid en veelal hetzelfde. Jammer dat het fruit niet gekoeld is. Ook je drankje moet je zelf gaan halen en je staat dan in de rij bij de bar omdat er maar 1 man personeel achter staat. Er zit een drukke weg tussen het hotel en het strand. Wij hoorden dag en nacht het verkeer.De animatie van het hotel is matig. Weinig variatie en het avond programma is maar rommelig.Er wordt bijna alleen Turks en Russisch gesproken. het personeel kan allemaal nauwelijks Engels. Zelfs bij de receptie wordt er weinig tot geen Engels gesproken. De busreis van Antalya naar het hotel is maar liefst 3,5 uur! er is een klein winkelcentrum gekomen naast het hotel. Hier staat een pinautomaat. Dat is wel erg fijn. Verder is er maar weinig in de omgeving te zien/doen. Daarvoor met je echt de dolmus pakken.Het hotel heeft 5 sterren, maar persoonlijk zouden wij het hotel 4 sterren geven.

Gereisd Met partner in mei 2015

Voor weinig geld in een redelijk 4 sterren hotel

Michael
12-5-2015

Het is maar net wat je in Turkije gewend bent, maar dit is absoluut géén 5 * hotel als je de betere hotels in Turkije gewend bent. Een 8.4 is m.i. dan ook véél te hoog. Om te beginnen: De drank in Dinler zijn o.b.v. "all-inclusive-self-service". Je krijgt dus je drankjes in bv. het restaurant niet geserveerd aan tafel, je kan achteraansluiten aan de bar...vervelend. Let op: het eten is meestal redelijk, alleen zéér weinig variatie en een beperkte keuze. Eten kan je tijdens ontbijt/lunch/diner. Buiten deze tijden dien je te betalen. Verse jus d'orange 1.50 euro. IJs voor de kids één euro per bolletje. Kluisje 2 euro p/dag. Wil je een extra badlaken dan moet je ervoor betalen. De mooie pier van de foto's is verboden te betreden en op het strand kan je niet eten. Als je een flesje water wilt voor op de kamer kost je dat één euro. Hotel ligt 40 min van Alanya (Dolmus) en 2.5 uur van Antalya airport. Plus: Kinderanimatie, Prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijkheid, Hotel is brandschoon.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Top vakantie

Ella de Rooij
20-9-2014

Heerlijke vakantie gehad. Ontzettend lieve en behulpzame medewerkers. Altijd genoeg en lekker eten. Op het strand zijn genoeg bedden en een drank tentje in de buurt zodat je altijd kunt drinken. Ook was er elke dag van alles te doen op het strand. 's Avonds was er altijd entertainment bij het zwembad. En dat was voor zowel de kleintjes als de volwassenen. De gasten bestaan vooral uit Russen en Duitsers maar daar hebben we geen last van gehad.

Gereisd Met partner in september 2014

goed hotel

maelfeyt
5-7-2014

hotel dinler is proper,eten is wel redelijk ,mischien veel hetzelfde dat voorkomt,maar dit is overal zo,klein zwembad en valt wel mee iedereen komt en gaat aan het zwembad,dus meestal plaats,uitzicht ook zeer goed zeezicht,personeel is wel vriendelijk maar wat weinig contact met de mensen,die doen gewoon hun werk,is ver van alanya centrum,maar op 3 km heb je rechts van de baan grote markt de vrijdag en op 5 km van hotel ine waarts heb je massa's winkels,zodat je niet telkens naar centrum moet,

Gereisd Met partner in juni 2014

Super!

Sofie
20-8-2013

Ik ben met een vriendin naar dit hotel gegaan, en we hebben ons heel goed geamuseerd. Een echte rustvakantie! Het enige waar je rekening moet mee houden, is dat er veel Russen aanwezig zijn in dit hotel. Je kan verschillende excursies doen, maar ook gewoon aan het zwembad of aan de zee liggen. Het zwembad is redelijk klein voor het aantal mensen in het hotel, maar wij gingen altijd naar de zee. Goed verzorgd, je kan er ook iets drinken en iets eten (zit in de All inn). Het eten is meestal wel hetzelfde, en ben je beu na een week. Wel verzorgd! Als je graag van winkelen houdt, moet je zeker naar de wekelijkse markt in Mahmutlar gaan, elke dinsdag. Het is op wandelafstand van het hotel. De busrit duurt ongeveer 3 uur. Er kan ook gevlogen worden op een dichtergelegen luchthaven, maar deze rechten waren nog niet in orde. Ik vond het dus een echte aanrader en voor ieder wat wils!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Goed 4 sterren hotel

Paul
19-6-2013

Veel russen, personeel is vriendelijk en behulpzaam maar spreekt nagenoeg geen engels, nederlands of duits. Het hotel zelf is netjes, redelijke maaltijden en een zeer mooi strand met aangelegde tuin. De 5 sterren zou ik er persoonlijk niet aan geven maar een goed 4-sterren is het wel. Het hotel ligt wel ver weg van leuke plekjes. Voordeel: erg rustig. Nadeel: minstens 15 minuten in de Dolmus naar Mahmutlar en 30 minuten naar Alanya.

Gereisd Met partner in juni 2013

Goed en schoon hotel

Ellen en Jeanette
16-10-2012

Eind september met mijn zus dit hotel bezocht, wat een verwennerij. Service is uitstekend, ontbijt heel goed, avond eten heerlijk en voor ons meer dan genoeg keus, altijd vlees, vlees in groenten, vis, rijst, aardappelen, patat, turkse pizza, groenten en heel veel keuze uit salades en wat een toetjes, van fruit tot taart en pudding. Kamers schoon en groot genoeg, bedden prima, iets aan de harde kant, maar heerlijk geslapen. Strand goed en zee heerlijk warm. 's avonds cocktails aan de lobbybar en heel vriendelijk personeel wat erg hard werkt. Als ik dan toch een nadeel moet noemen er is weinig te beleven in de omgeving, Alanya op 17 km, maar dit wisten we van te voren. Transfer is dan ook 2,5 uur, maar ach je hebt al vakantie, bij aankomst werden we ontvangen met een welkomscocktail helmaal leuk. Aanrader is de Hamam voor €25,00 het complete pakket, maar liefs 3 keer van genoten...

Gereisd Met vrienden in september 2012

Wat kanttekeningen

Thea & Jos
6-10-2012

Denk je naar Dinler in Alanya te gaan? Bedenk dan het volgende. Je krijgt geen water, gedoe dus met vullen van eigen flesjes met een ielig straaltje. All inclusive, maar je moet toch voor veel betalen (ijsjes, jus, kluisje). BJe mag geen drank mee naar de kamer nemen, geen lekker kopje koffie of biertje op je balcon dus - hoogst vreemd (maar kinderachtig controleren doen ze niet). 's Ochtends vóór achten wordt het hele hotel opgeschrikt door een oorverdovende stofzuiger - gaat door oordopjes heen. En nog tijdens het ontbijt keiharde popmuziek door het zogenaamde animo-team, etters die je steeds lastigvallen. Wifi op de kamer? Jazeker, maar bedenk wel dat de fatsoenrakkers alle sites blokkeren waarvan ze menen dat jij die niet mag zien - censuur dus. Het eten is doorsnee, zeker niet slecht maar ook zelden verrassend. Geen BBC-World, CNN o.i.d., wel ZDF en BVN. Verder gaat daar alles een beetje op de automatischje piloot, verwacht geen persoonlijke aandacht., je bent maar een nummer.

Gereisd Met partner in september 2012

Prima en rustig gelegen hotel,

Wim Koster
1-10-2012

Ditmaal zijn wij er voor de 6e maal geweest. Het eten is sterk verbeterd t.o.v. de voorgaande jaren, door de komst van een nieuwe kok. De kamers zijn erg schoon, het personeel uitermate vriendelijk en de sfeer in het hotel is heel gemoedelijk. Wel ligt het hotel wat verder van het centrum van Alanya, waardoor het wat minder geschikt is voor de mensen die op zoek zijn naar de drukte, de disco's, etc. Het is ideaal hotel voor ouders met jongere kinderen, en de rust zoekende categorie mensen. Het eigen strand is voor Turkse begrippen ongekend mooi.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dinler in Kargicak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dinler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.