Kargicak

Reviews over Kargicak

alleen doorheen gereden!

Verbeek
    7-1-2017

Omdat ons hotel Gold City op een berg lag, kwamen wij er alleen doorheen in de bus naar het strand of naar Alanya. Er is veel hoogte verschil in het dorp. Beneden bij het strand veel hotels, maar boven in het dorp meerdere kleine woningen en slechte wegen. Beneden in het dorp wel toeristisch met souvenirs winkels restaurant en supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat te doen in omgeving van Kargicak

joke van dinther
    18-5-2016

Kasteel in Alanya. Dimcay grotten en rivier met veel eet en drinkgelegenheid. Mogelijkheid om te zwemmen. Dimcay stuwmeer en wandel gebied is prachtig ook om te fietsen. Omgeving is mooi om te biken en te wandelen, raften en oudheidkundige bezienswaardigheden. Allemaal aangeboden door touroperators. Minimaal 52 excursies. Veel te zien maar je kunt ook boeken via online met de bussen . Er is veel aanbod en goedkoop. Wil je verderweg ga dan met de bus naar Konya en daar naar Mevlana en de oudste geschreven Moslim boekwerken van Turkije. Je maakt dan wel een tocht van bijn 2 a drie uur. Maar ben je er voor het eerst dan is een touroperator handig. Plaatsje Kestel is leuk evenals Mahmutlar. Ga met de Dolmus ook de andere kant uit richting Mersin is veel te zien of huur een auto. Ik heb verder geen opmerkingen . Uitgaansleven is er vooral in mahmutlar in het hoogseizoen en Alanya .

Klein dorp, weinig te doen

lydiavveen
    29-5-2015

Maar prachtig om in de omgeving te wandelen en de plaatselijke bevolking te ontmoeten. Dan mag je in hun kassen kijken waar aubergines groeien, krijg je sinaasappels zo van hun boom geplukt. Kan je de bananen zien groeien aan de palmen en zie je de oude huisjes met water pompjes, oude Jawa's voor de deur en hun moestuintjes

Gereisd Met partner in mei 2015

Stil

Judith
    24-11-2014

Wij zijn buiten het hotel alleen maar met de dolmus naar Alanya geweest. Volgens mij is er in Kargicak helemaal niets te doen. Omdat je buiten Alanya zit is de omgeving wel heel mooi groen wat ook goed bij gehouden wordt. Wanneer je op zoek bent naar rust en lekker luieren kan je hier prima terecht. Het strand is ook mooi omdat er op een heleboel plekken nog de rotsen langs zitten zodat het water er spectaculair tegen op spat. Rond ons hotel stonden er bananen plantages waar je dan zo langs liep richting het strand

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

SUPER

Sandra van As
    3-9-2014

Het hotel ligt op een berg, zonder andere hotels in de buurt. Om bij de zee te komen gaat er een busje die je naar de lift brengt en via de lift kom je op het strand. Je kan ook lopend gaan en dan ben je er binnen 10 min. De locatie is perfect!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
Kargicak scoort een 6,8 uit 10, op basis van 79 reviews