Hotel Patara Prince Resort

Hotel Patara Prince Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Patara Prince Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Patara Prince Resort in het Nederlands

Het hotel is gebouwd in Griekse stijl

H. Brouwer
14-6-2006

Het hotel is gebouwd in Griekse stijl. De kamers zijn iets gedateerd maar hebben stijl. Aan te raden is een z.g. Princeroom te boeken. (zeezicht).Het is een oase van rust. Voor mensen die niet van entertainment houden een aanrader. Heerlijk relaxen bij een van de zwembaden. (gratis handdoeken-service) Het eten is uitstekend. Veel variatie en alles wat warm moet zijn is dat ook. Enkele nadelen zijn er natuurlijk ook. Vanaf het hoofdgebouw naar het zwembad en restaurant moet men wel 136 treden nemen. Dus niet iets voor mensen die slecht ter been zijn. Vrij lange stransfer vanaf Dalaman (ruim 2 uur). Het mooie plaatsje Kalkan ligt op ongeveer 1 km afstand maar is door de stijle weg haast niet te lopen. Daarentegen staat dat er de gehele dag een hotelbootje vaart naar de haven van Kalkan. Kosten 3 lira p.p. Een taxi naar of van Kalkan kost ongeveer 6 lira.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patara Prince Resort in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patara Prince Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.