Appartement Lycian City (+villa)

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
Appartement Lycian City (+villa)
7,9

4 tips over Appartement Lycian City (+villa)

Van Rosmalen, 30-7-2013

Boek excursies niet via de reisorganisatie, maar via het appartement of gewoon zelf in het dorp.

Dit scheelt je heel veel geld.

En gaat prima, het is een heel gastvrij dorp!

Wij hebben er genoten en gaan zeker terug!

Loes, 30-7-2013
Restaurants bij de haven zijn duurder, restaurant Ev (tegenover de markt) is een aanrader. Weinig (Nederlandse) kinderen tussen 8 en 15 jaar.
Wendie Overbeek, 28-9-2012
Huur een scootertje voor een paar TL per dag. Ideaal vervoersmiddel om de heuvel op en af te rijden en om de omgeving te verkennen. Kalkan Beachpark een aanrader per taxiboot.

We hebben een aantal aanbieders voor Lycian City (+villa) voor je op een rij gezet:

helenakooistra, 16-9-2012
Een dagje naar Kas, leuk plekje en alle restaurants de helft goedkoper als in Kalkan. Waarschuwing: Bij t restaurant Ali Baba lichten ze je op, mijden dus!!! Aanrader is chinees restaurant Little China, heerlijk eten en maar op 5 minuten loopafstand van t appartement!