Appartement Lycian City (+villa)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Loes

Aan te bevelen!!!

Loes,
30-7-2013

Apartment Lycian Villa, een samenstel van meerdere apartmenten in losse gebouwen met meerdere zwembaden dat toch kleinschalig is en zeker niet massaal. Het uitzicht over Kalkan is prachtig, juist omdat het hoog gelegen is; dus wel een klim van de dorpskern en de haven naar boven de heuvel op. Busstation (dolmus), markt (donderdag) en supermarkten dichtbij +/- 5 minuten lopen. Schoon, ruim, goed onderhouden, vriendelijk, kluisje gratis, ontvangst hartelijk (en ja Songul spreekt alleen Turks, haar zoon Engels, maar altijd behulpzaam !!! (In Turkije spreekt met nu eenmaal Turks!!!)