Appartement Lycian City (+villa)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Helen

Geen topper

Helen
13-1-2013

Wij zouden een luxe appartement krijgen maar kregen een simpele studio met lekkende wc die niet gemaakt werd. Ook deden ze de gezellige verlichting alleen maar aan toen ze zelf visite hadden, dus neem een zaklamp mee.De bar is 's avonds nooit open, niet zo gezellig dus. Als t druk is zijn er te weinig bedjes en sowieso te weinig matrasjes. Wij komen een paar keer per jaar in Turkije en vonden dit absoluut geen topper. Kalkan is erg duur qua eten. In Kas kosten de restaurantjes de helft! T staat te koop en/of te huur, dus wij hadden t idee dat ze er niet meer zo'n zin in hadden. Wij hebben heus wel een leuke vakantie gehad, maar dit kan écht veel beter.