Fantastische vakantie op een rustige locatie!

Appartement Lycian City (+villa)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wendie Overbeek

Fantastische vakantie op een rustige locatie!

Wendie Overbeek,
28-9-2012

Een geweldig kleinschalig en gastvrij appartementencomplex met een werkelijk fantastisch zeezicht (appartement 505). Fijn dat ze alleen Turks spreken, je bent tenslotte in Turkije. Nog nooit voor Turkse begrippen zo'n ruim, schoon en volledig ingericht appartement gehad, er was zelfs een wasmachine aanwezig. Ondanks het naseizoen werd de bar direct beheerd, zodra er mensen bij het zwembad gingen liggen. Overigens lagen wij daar regelmatig samen, dus geen moeite om even zelf een matrasje te pakken. Een eindje rijden (2 uur) vanaf Dalaman, maar dan héb je ook wat!