Appartement Lycian City (+villa)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door helenakooistra

Hier valt veel meer uit te halen!

helenakooistra
16-9-2012

Lycian City ligt rustig gelegen boven op een erg steile heuvel. Er zijn 2 grote zwembaden en meerdere kleintjes. De appartementen zijn basic maar voldoende ingericht. Er miste wel wat dingen maar die kreeg ik wel toen ik er om vroeg. De eigenaresse Songul is een schat van een mens, want zij doet lieve dingen voor je (lekker zitkussen lenen, Turkse koffie etc) voor je ! De afstand naar t centrum is niet ver lopen maar heuvel op heuvel af, maar er rijden overal taxi's mocht je dit niet kunnen. Maar nu de overige service, een gemiste kans hier ! De bar is overdag soms open, soms is alles op, en 's avonds is ie nooit open. Een gemiste kans, en niet gezellig! Ook zijn er te weinig matrassen voor de harde houten ligbedjes, en ze worden sowieso nooit klaargelegd, je moet er elke dag zelf weer achteraan. De schoonmaak is wel goed, en t personeel allemaal vriendelijk maar spreken alleen Turks, kheb cursus gedaan dus voor mij niet zo'n probleem maar voor anderen best lastig. Leuke vakantie!