Appartement Lycian City (+villa)

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°9°
Appartement Lycian City (+villa)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lycian City (+villa) voor je op een rij gezet:

Laatste review

mooi appatement en lekker ruim en mooi gelegen , aleen de service is slecht , schoonmaken gebeurt niet en je moet zelf je handdoeken gaan halen , eigenaresse spreekt alleen turks valt ook niet mee te praten , keuken is slecht ingericht geen theepot ,steelpan , blikopener , koekepan enz

douche kop hangt met een elastiek aan de muur beslist geen aanrader

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk

7 reviews over Appartement Lycian City (+villa) in het Nederlands

ruim appartement slecht schoon gemaakt

j vos
11-10-2013

douche kop hangt met een elastiek aan de muur beslist geen aanrader

Heerlijke vakantie in een gastvrij Kalkan

Van Rosmalen
30-7-2013

Appartement Lycian vonden wij een Topper!

Heel ruim, schoon appartement met een fantastisch uitzicht over het dorp en de zee(503)

Het complex heeft 2 mooie, schone zwembaden.

Eigenaresse spreekt inderdaad alleen Turks maar haar zoon kan heel goed Engels!

Kwamen regelmatig praatje maken.

Aan te bevelen!!!

Loes
30-7-2013

Apartment Lycian Villa, een samenstel van meerdere apartmenten in losse gebouwen met meerdere zwembaden dat toch kleinschalig is en zeker niet massaal. Het uitzicht over Kalkan is prachtig, juist omdat het hoog gelegen is; dus wel een klim van de dorpskern en de haven naar boven de heuvel op. Busstation (dolmus), markt (donderdag) en supermarkten dichtbij +/- 5 minuten lopen. Schoon, ruim, goed onderhouden, vriendelijk, kluisje gratis, ontvangst hartelijk (en ja Songul spreekt alleen Turks, haar zoon Engels, maar altijd behulpzaam !!! (In Turkije spreekt met nu eenmaal Turks!!!)

Geen topper

Helen
13-1-2013

Wij zouden een luxe appartement krijgen maar kregen een simpele studio met lekkende wc die niet gemaakt werd. Ook deden ze de gezellige verlichting alleen maar aan toen ze zelf visite hadden, dus neem een zaklamp mee.De bar is 's avonds nooit open, niet zo gezellig dus. Als t druk is zijn er te weinig bedjes en sowieso te weinig matrasjes. Wij komen een paar keer per jaar in Turkije en vonden dit absoluut geen topper. Kalkan is erg duur qua eten. In Kas kosten de restaurantjes de helft! T staat te koop en/of te huur, dus wij hadden t idee dat ze er niet meer zo'n zin in hadden. Wij hebben heus wel een leuke vakantie gehad, maar dit kan écht veel beter.

Fantastische vakantie op een rustige locatie!

Wendie Overbeek
28-9-2012

Een geweldig kleinschalig en gastvrij appartementencomplex met een werkelijk fantastisch zeezicht (appartement 505). Fijn dat ze alleen Turks spreken, je bent tenslotte in Turkije. Nog nooit voor Turkse begrippen zo'n ruim, schoon en volledig ingericht appartement gehad, er was zelfs een wasmachine aanwezig. Ondanks het naseizoen werd de bar direct beheerd, zodra er mensen bij het zwembad gingen liggen. Overigens lagen wij daar regelmatig samen, dus geen moeite om even zelf een matrasje te pakken. Een eindje rijden (2 uur) vanaf Dalaman, maar dan héb je ook wat!

Hier valt veel meer uit te halen!

helenakooistra
16-9-2012

Lycian City ligt rustig gelegen boven op een erg steile heuvel. Er zijn 2 grote zwembaden en meerdere kleintjes. De appartementen zijn basic maar voldoende ingericht. Er miste wel wat dingen maar die kreeg ik wel toen ik er om vroeg. De eigenaresse Songul is een schat van een mens, want zij doet lieve dingen voor je (lekker zitkussen lenen, Turkse koffie etc) voor je ! De afstand naar t centrum is niet ver lopen maar heuvel op heuvel af, maar er rijden overal taxi's mocht je dit niet kunnen. Maar nu de overige service, een gemiste kans hier ! De bar is overdag soms open, soms is alles op, en 's avonds is ie nooit open. Een gemiste kans, en niet gezellig! Ook zijn er te weinig matrassen voor de harde houten ligbedjes, en ze worden sowieso nooit klaargelegd, je moet er elke dag zelf weer achteraan. De schoonmaak is wel goed, en t personeel allemaal vriendelijk maar spreken alleen Turks, kheb cursus gedaan dus voor mij niet zo'n probleem maar voor anderen best lastig. Leuke vakantie!

super complex

tineke
12-8-2011

Super complex tegen een hellende weg, enig minpunt de beheerders spreken alleen turks en als je iets in het engels wilt zeggen dan moet dat via hun (klein)zoon als deze er is, maar die is niet van de snelste, maar verder een TOPPER !!

een zee van ruimte in het appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lycian City (+villa) in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lycian City (+villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.