Appartement Kelebek

5 reviews over Appartement Kelebek in het Nederlands

Goede plek

Hester
23-7-2011

Rustig, maar erg leuk, aardig personeel, de omgeving is er erg mooi en je zit dicht bij het centrum, erg gezellig typisch Turks centrum. Wel veel Engelsen.

2006

Vorige zomer hebben wij met veel plezier onze vakantie in

Mevr. R. Groenhagen
        19-1-2006

Vorige zomer hebben wij met veel plezier onze vakantie doorgebracht in appartementen Kelebek. Omdat deze vakantie ons zo goed is bevallen, (prachtige omgeving, aardige mensen, perfecte service, nette appartementen)hebben wij vorige week weer een reis naar deze fantastische bestemming en accommodatie geboekt. Dit hebben wij weer bij Lazy Tours in Groningen gedaan, ons vaste reisbureau/organisatie en echte Turkije- specialist. Wij kunnen niet wachten om te gaan !!!

2005

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Kalkan

Florentyne en Pieter-Jan
          31-10-2005

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Kalkan. Het appartementencomplex is erg eenvoudig, (geen luxe) maar wel netjes en schoon. Je bent toch de hele dag buiten, dus daar had ik totaal geen problemen mee. Ook wij hebben geboekt bij Lazy Tours en vonden de service perfect. Volgend jaar boek ik zeker weer bij hen.

Groetjes Florentyne en Pieter-Jan

L vos wij hadden een 3 kamerapp geboekt ook bij ons overboekt. Service slecht met name reisorganisatie. Raad het niemand aan om bij hun te boeken. Wij hebben in 14 dgn 3 maal kunnen verhuizen dat is nou niet wat je noemt lekker vakantie vieren. Ook hebben wij zelf oplossingen moeten aandragen je kan natuurlijk niet op straat liggen. Jammer dat het plaatje uit de gids niet overeenkomst met de werkelijkheid,

Wij hebben ons behoorlijk bedonderd gevoeld. Het plaatsje Kalkan is prachtig en de bevolking erg aardig. Maar voor ons nooit meer. met onze reisorganisatie.

Wij hadden geboekt 2 x 3k app

T.Out
              23-8-2005

Wij hadden geboekt 2 x 3k app. dit was bij aankomst echter niet vrij.Het was n.l. overboekt, lijkt me vrij moeilijk in een complex met 4 app. Hebben zelf oplossingen moeten aandragen. Hostes van Adda tours deed vrijwel niets. De tekst is de reisgids klop niet. Er is geen receptie/bar zoals in de gids vermeld is. Plaatje is van het hotel.

Service lazy/adda tours zeer slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kelebek in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kelebek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.