Hotel White City Resort

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

9.1Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor White City Resort voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel White City Resort

• 8Ivo B05-10-2019

Goed hotel

Het hotel is zeker goed. Eerste keer dat ik Bitter Lemon gedronken heb. Er is een geweldige klein “Aldults only” zwembad (met ingebouwd bubbelbad) dat super uitzicht geeft over de zee! De upgrade was snel en goed geregeld. Er zijn nog wel een paar kleine verbeterpuntjes: De route van het hotel, door de tuin, naar de zwembaden is heel smal. Daarnaast staan de rokers hier. Je moet dus altijd door de rook naar de zwembaden. De eieren worden niet vers gemaakt ’s ochtends. Je krijgt een uur oud spiegelei/omelet. Crêpes zijn er alleen met gehakt & kaas. Met suiker en/of Nutella hadden ze nog nooit van gehoord?!? Sinasappels voor de Jus d’orange in de ochtend 3 dagen achter elkaar op?!? De kamers zijn voorzien van vloerbedekking waar een week lang week lang niet gestofzuigd werd. Al met al een goed hotel, maar wij kiezen de volgende keer toch voor iets anders en dat is vooral vanwege de ligging.

• 9Fam keujer13-08-2019

Zeer goed hotel

Hier begin juni naartoe gegaan. Waren al vroeg in de ochtend gearriveerd en werden gelijk goed opgevangen. Enigste nadeel is wel dat je de koffers onbeheerd achter moet laten als je wat wilt gaan doen, omdat je pas na 14.00 een kamer krijgt toegewezen. Wij hebben gevraagd of het eerder kon ivm de kleine en dat was gelukkig wel het geval. Kamers zijn heel goed onderhouden. Kunnen daar geen minpunten in vinden. Zwembaden goed onderhouden, animatie is top. De bediening aan de bar mogen wel een Engelse les krijgen, want je moet met handen en voeten uitleggen wat je graag hebben wou. De bediening in het restaurant is top, met als uitblinker Ayhan... die beste man voorziet je van alles wat je maar nodig hebt. Eten veelal wel hetzelfde, maar voor ieder wat! Al met al een heel mooie vakantie gehad. Dus voor iedereen die niet van al die grote en drukke resort houden, is dit kleinschalige hotel aan te raden

• 10Sadiq09-08-2019

Het is echt waard om hier te komen en te genieten de sfeer is perfect je kunt komen met je vrienden of familie of beide! Ik raad het iedereen aan! Kamers zijn heel schoon en de hotel ligt 2min van de zee af!

Met vrienden

• 9Karin Adang16-06-2019

Voor de denk ik tiende keer in white city, omdat we er ons thuis voelen. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn schoon. Er is een kinderzwembad nog een enorm zwembad en voor wie rust wil is de aldultpool aan de zee heel geschikt. Aan het strand zijn leuke kamers met jacuzzi gebouwd voor mensen die iets extra's willen.Het is een modern hotel. Klein van opzet, waar je je thuis voelt. Het eten is zeer goed en de manager van food and beverage Fatih zorgt dat alles gesmeerd loopt. Hij is vriendelijk en geïnteresseerd en als je iets te vieren hebt maakt hij daar iets feestelijk van. We gaan in september zeker terug naar dit fantastische hotel waar het personeel alles doet om de een geweldige vakantie te bezorgen

• 10G.Bode06-06-2019

Gewoon heel goed hotel waar je naar terug gaat

Het hotel is zeer goed en schoon, het personeel is heel vriendelijk en hulpzaam het eten zeer goed, het zwembad schoon en leuke animatie. in de buurt is een leuk plaatsje avsallar. wij gaan in oktober weer terug.

Alleenreizend

• 7Marc04-06-2019

prima hotel voor een korte periode.

in dit kleinschalig hotel vaker geweest. het heeft na 5 jaar een update gehad met uitbreiding naar wat vandaag de dag trendy is de zgn beach kamers welke direct gelegen zijn aan het strand. daar betaal je dan ook meer voor dan een standaard kamer maar dan krijg je ook meer service.

• 9Ilah01-05-2019

Geweldig!

Hotel White City Resort is een kleinschalig, luxe hotel tussen Manavgat en Alanya. Het hotel is nieuw en strak/modern ingericht. Het is erg schoon en ziet er zeer netjes uit. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt tijdens je verblijf. In de nabije omgeving is niet veel te beleven, maar heb je wel veel winkeltjes waar je leuke kleren en souvenirs kunt kopen. De service is zeer goed en de medewerkers zijn vriendelijk. Omdat het niet al te groot is, leer je al heel snel iedereen kennen. Het eten is erg goed en gevarieerd. Er kan wel iets meer fruit (meloenen bijvoorbeeld) bij, maar daar wordt aan gewerkt. Dat hebben ze mij in ieder geval beloofd. Voor de rest prima. Voor een snelle snack kan je ook terecht bij het strand/zwembad. De animatie moest nog een beetje op gang komen, maar werd steeds beter. Vooral Deniz was erg leuk. Het hotel beschikt ook over een enthousiaste guest-manager, die zeer behulpzaam is.

• 2018
    8Char29-11-2018

Netjes en mooi

Het hotel is heel mooi en er word erg op de hygiëne gelet. Ons dochtertje van 7 maanden kon gewoon op de grond zitten en kruipen waar we ook zaten. Het eten was opzich goed, maar na tien dagen was ik de stoofpotjes , pasta en friet wel beu. Entertainment was soms leuk , vooral de schuimparty op het strand. Voor de kinderen was er in de middag een kinderclub ( kost 10,- ) Er hangt een camera zodat je vanaf je hotelkamer je kind kan zien. Echter toen wij dat toevallig een keer deden nadat we ons dochtertje op bed gelegd hadden in de middag , zagen we ons zoontje uit de kinderclub weglopen en niemand merkte het op. Dit terwijl de kinderclub precies tussen het strand en zwembad in zit. Je moet er dus wel zelf bij blijven. De ligging vond ik heel fijn, aan het strand en naast een groot winkelcentrum. Toch vind ik dit meer een hotel voor de wat oudere gasten. Service en het personeel is uitstekend , ze doen echt enorm hun best voor je.

• 3Hans28-10-2018

nooit meer

Wij van 5 oktober tot 19 oktober 2018 hier geweest maar was voor ons een zeer slechte ervaring wij hadden een familiekamer geboekt en dachten dat we er een hadden met een tussendeur dit was echter niet zo we hebben geprobeerd via de reisorganisatie dit te wijzigen was niet mogelijk, geprobeerd bij het hotel kon maar moest dan wel € 50 per dag bijbetalen vonden wij niet kunnen, want op de website van het hotel stond dat een upgrade naar een familiekamer met tussendeur maar € 15 bedroeg. Al met al we waren met 3 volwassenen en hadden totaal geen privacy. Om een beeld te geven van onze familiekamer hebben we wat foto's geüpload met het uitzicht erbij . Tevens kunt u zien dat de zogenaamde familiekamer een 2 persoonskamer is met daarin 4 bedden, alles was gebaseerd op 2 personen 2 koffiekopjes 2 drinkglazen etc etc . Ook het eten was smakeloos meestal koud geen variatie. Dit Hotel verdiend geen 5 sterren.

• 10mehtap van heuzung21-06-2018

Dikke prima!

Plussen: mooie kamers, alles was goed schoon, veel terrassen, aardige en behulpzame medewerkers. In voorseizoen weinig gasten, heel relaxed. Genoeg winkeltjes in de buurt. Massage was goed. En ik had een goede aanbieding: dus prijs-kwaliteitverhouding was super!

Minnen: geluidsoverlast van de straat en ook andere gasten. Kamers zijn met dunne wandjes gemaakt, hoort veel van andere gasten. Bij zwembad harde dance/loungemuziek. En je mag buiten overal roken...

Eten prima, niet speciaal. Geen gebruik gemaakt van activiteiten, dus daar kan ik niks van zeggen.

Daha az g

8 tips over Hotel White City Resort

• Arie, 10-06-2014

Éénmaal per week mag je in het "a-la-carte" restaurant eten, doe dit zeker. Was kwalitatief goed en een leuke afwisseling.

• Jeannette Verhaar, 03-05-2014

Het personeel zou iets meer Engels mogen spreken, ze doen hun best maar zijn meer Duits georiënteerd.

De excursie via onze reisleider naar Manavgat vonden wij een mislukking die raden wij af. Het enige wat wij interessant vonden was een moskee bezoek, daarna droppen ze je bij een winkelketen ( combi Zeeman, Wibra en Primark) daar krijg je een echte Ikea tas om vol te proppen. Waterval is aardig en boottocht over een riviertje zonder leuke omgeving is niks, helaas.

• Arjen, 03-10-2013

Dagje alanya! Dolmus moet je lang op wachten vaak overvolle busjes

2 vragen over Hotel White City Resort

• C , 30-06-2018

Transfertijd

Weet iemand hoe lang de transfertijd is vanaf de luchthaven Antalya

• Robert Frenken, 13-08-2016

Dresscode

weet iemand wat de dresscode is in het restaurant van white city resort.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen