Hotel Top

5.5Voldoende

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

5.5Voldoende

22 reviews over Hotel Top

• 2018
    5Chantal26-09-2018

Redelijk hotel

Locatie is fantastisch. Aan een geweldig mooi zandstrand en heldere zee. Mooi ruim zwembad. Kamers prima in orde. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Ontbijt weinig keuze. Lunch en diner weinig keuze en variatie. Personeel is niet erg vriendelijk en of behulpzaam Van de 9 dagen 6 dagen geen Wi-Fi beschikbaar.

• Oude reviews

5Eileen15-09-2014

Als moeder alleen met zoontje van 11, nooit meer!

Het hotel heeft geen animatie voor kinderen. Glijbaan is sterk verouderd, van de 3 glijbanen mogen slechts 2 worden gebruikt, en dan tussen 10-12 en 14-16, Eten na 1 week weer hetzelfde, veel overgebleven eten zie je volgende dag weer terug in salades verwerkt. Was alleen met mijn zoon, enkele personeelsleden probeerden in contact te treden, ondanks terughoudendheid. Eén stond zelfs ineens in mijn kamer na 1 klop op de deur 's avonds laat, om eventjes een fax af te geven (dit kan toch ook onder de deur?) met zijn eigen sleutel. Touroperator is ons glad vergeten om dag voor vertrek info te geven op het bord vwb het ophalen. Toen ik ze wilde bellen voor de info via receptie, moest ik het telefoontje betalen. 4 sterren hotel met service?? All inclusive zeeeeeeer beperkt, ontbijt maar tot 0930 (klok staat ook nog eens een uur vooruit) dus in 15 dagen op 3 na, alle ontbijt gemist. Niks anders tussendoor te krijgen behalve een pannekoekje, geen ijs voor kinderen, drank erg beperkt in keuze..

Met jonge kinderen

• 9Daniëlle25-08-2012

2de keer, nog steeds super!

Wij zijn voor de 2de keer in Top Hotel geweest. 2011 en 2012. Wij vinden het hotel heerlijk en zijn daarom terug gegaan. Doordat er geen animatie is, zoeken de kinderen elkaar op. Het weer is in de zomer heerlijk, en er waait altijd een zeewindje. Het eten variëert maar is ook goed, we hebben nooit last van diaree of krampen gehad. Het naast gelegen hotel "Annabella Diamond". heeft wel animatie, maar hier heb je na 11 uur geen last meer van.

Met oudere kinderen

• 10Henk Scheffers22-10-2011

zeer goed hotel

Top hotel is een heel goed hotel voor een rustige vakantie. Het hotel heeft een luxe uitstraling. Prachtige kamers en zeer schoon. Goed eten. Mooi zwembad. Heel mooi strand zonder stenen. Staat bekent als mooiste strand in omgeving. Incekum plaatsje waar het hotel ligt betkent dan ook vertaald "fijn zand' In is fijn cekum is zand. Het is een heel mooi breed strand waar je fijn kunt lopen. Opmerking het hotel is gericht op rust, dus meer ouderen en weinig kinderen. Gasten zijn voornamelijk Duitsers. Er wordt geen zaken gedaan met Russische touroperators, wel met Tsjechie en Hongarije en Nederland Andere nationaliteiten zie je er niet. Kortom een heerlijke uitrust vakantie met veel luxe en rust in prachtige omgeving. Drukte en vertier kun je opzoeken. Avsallar met heel veel winkels op 10 min lopen. Er is geen animatie. Goede service wij hadden een late terug vlucht en mochten de kamers zonder bijbetaling aanhouden tot 16.00 uur. Hotel is 2 jaar geleden gerenoveerd.

• 8Ellen21-10-2011

Mooi hotel. Jammer te veel oude mensen.

Dit was de eerste keer dat wij in turkije zijn geweest, wat een mooi land! Het hotel gaf ons niet het gevoel dat wij in Turkije zaten en dat vonden wij erg jammer. Wel een heel schoon hotel. Zoals de kamer als het restaurant en het zwembad. De omgeving van het hotel is gewoon, niet ver van een klein winkelcentrum, je kunt beter de dulmus pakken naar Alanya. Het personeel probeerde wel vriendelijk te zijn, maar na een heel seizoen te hebben gedraaid, was dit wel een stuk minder. Jammer is dat het personeel zoals bediening en receptie kunnen geen Engels. Dit is echt belachelijk. Ik ben een Nederlander en wil dan aangesproken worden in het Engels en niet in het Duits. Echt jammer. Het restaurant het eten was echt lekker en heel gezond ik heb niet het idee gehad dat ik alleen maar fastfood heb gegeten. Alleen het ontbijt was minder, niet zoveel keus. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad en gaan we zeker weer naar Turkije om toch dat Turkse gevoel te ontdekken.

• 6Wesley Gouda22-09-2011

Misschien als ik een jaar of 65 ben..

Plus punten: - Iedere dag een ander buffet. - Bediening restaurant en van de bar zijn super aardig. - Hamam is geweldig en zeer gastvriendelijk. - Zwembad is groot en goed schoen gemaakt. - Iedere zaterdag avond entertainment ( turkse buikdans show )

Min punten: - Reisleider is er alleen op zaterdag ( als het haar uitkomt ) van 13:15 tot 14:45 - Receptie praat men alleen Duits of Turks. - Mensen laten hun handdoeken op de zonbedden liggen dus wie niet voor 06:30 zijn bed uit is ligt op het grasveld. - Als je een late terug vlucht hebt en je wilt die dag nog zwemmen is de optie een kamer langer te huren of een andere kamer er niet. Je word vriendelijk in een vieze werk kast gestopt en na 12:00 uur ben je geen gast meer in het hotel dus recht op schone handdoeken vervalt ook ( wel is gebruik van het buffet nog mogelijk ).

En verder is het meer een hotel voor mensen van 65 plus of mensen met hele jonge kinderen.

• 8J&M01-08-2011

Goede prijs kwaliteit verhouding!!

Hotel Top is netjes hotel. De prijs kwaliteit verhouding is prima te noemen.

• Vriendelijk personeel
    • Mooi (gedeeltelijk) zandstrand met voldoende gratis bedden ( ook op het gras )
    • Goed en smaakvol eten en drinken
    • Prima en snelle service zowel bij problemen / eten / drinken

• Hoofdzakelijk Duitsers en Russen ( 90 % )
    • Geen winkels in de directe omgeving, op 15 min lopen wel een leuke (bad)plaats Avsallar.

Samengevat, goed hotel in (te) rustige omgeving -

• 8Wil 25-07-2011

Te rustig voor mensen van een gemiddelde leeftijd

Fantastisch hotel, geen russen, veel ouderen. Voor ons te rustig.

• 9van Hek29-05-2011

voor herhaling vatbaar

De 5 voor kamers is omdat de kamer aan de landzijde klein is en de douche heel klein. Ook vonden wij de kamer gehorig voor geluiden van de straat. Verder zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• 6Ray31-07-2006

Ben met mijn gezin w.o. een zoon van 5 jaar en een zoon van 8 weken in dit hotel geweest. Na een week uitgekeken op het eenzijdige eten. All-Inclusive was te beperkt. (geen snacks/ijs) Lokale alcoholische dranken is heel beperkt en komt vanachter een gesloten deurtje. Zwembad en strand is ok. Geen vermaak voor de kinderen. Leuk voor bejaarden. Nooit weer voor ons.

Familie

2 tips over Hotel Top

• Henk Scheffers, 22-10-2011

winkelen Avsallar 10 min lopen Boottrip vanaf strand hotel auto huren via receptie hotel geen borg geen creditcard, prachtig achterland direct achter omgeving hotel en wegen zijn zeer goed nog beter dan in Nederland.

• Eileen, 15-09-2014

Leg je handdoek VROEG op een bedje, anders doen anderen het wel, en kun jezelf niet eens meer aan het strand liggen. Ben je idd bejaard of hou je van rust, dan is dit hotel geschikt. Als vrouw alleen, beter niet gaan. Je wordt niet serieus genoeg genomen. Heb je rugklachten, ook niet gaan, bedden zijn knoert hard, en ze hebben geen top matras om te gebruiken...

2 vragen over Hotel Top

• Henk, 12-02-2011

info over dit hotel

Wie heeft er informatie over dit hotel of is er onlangs geweest. Zover ik kan zien is de laatse beoordeling van 2006.

• Jos, 01-02-2011

geen beoordeling

Wie weet waarom er bij dit hotel de laatste jaren geen beoordeling is gegeven??

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages