Hotel SENTIDO Numa Baystersterstersterster

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

8.4Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

31 reviews over Hotel SENTIDO Numa Bay

• 8Trompie20-08-2019

Hele leuke vakantie gehad.

Bij aankomst was alles goed geregeld niet lang moeten wachten bij de receptie. Kamer was goed alleen te klein voor ons allemaal 6 personen, werden ook goed schoon gemaakt hele vriendelijke poetsvrouw. Zwembad was erg druk, kinderen vonden wel altijd plek. Strand was mooi werd ook goed schoon gehouden genoeg bedjes.Eten was ook goed maar bij de strandbar in de middag het lekkerste leuk personeel vooral de ober Harun. Centrum met winkeltjes is aan de overkant van het hotel wat erg leuk is en ze zijn niet opdringerig.

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 22-08-2019

Dear Trompie,

Thank you for your wonderful feedback!

It is a joy to read your review, because guest satisfaction is our first priority. We are glad that you liked our hotel and staff. We will share your kind words with our team, especially with Harun.

We hope to see you soon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nathalie08-08-2019

Super!

Prima hotel, bij de aankomst twijfelde we heel erg, want in vergelijking met de andere hotels zag deze er iets verlaten en oud uit. Maar niks van waar. Schoon en modern van binnen, vriendelijk personeel, schone kamers, prima zwembaden, strand ook prima. Gedurende de dag kan je overal wat eten en drinken, kids genieten volop van alle entertainment, muziek en evenementen. Wel handdoeken oorlog en de muziek bij het zwembad is soms echt te luid en irritant. Bazaar rondom het hotel is prima, lokatie prima, hotel prima. Zeker een aanrader en wie weet komen we eens terug, maar wij genieten nu nog steeds. Groetjes van een happy moeder en kind van 8 jaar!😉

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 09-08-2019

Dear Nathalie,

Thanks a lot for your wonderful recommendation!

It makes us very happy that we were able to offer you a great holiday experience and that you especially liked our staff. They do every time their very best ensure standards regarding service & hospitality met all time.

We thank you once again for having choosing us and would be very happy to welcome you back soon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6D24-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst was geen vriendelijk personeel en we moesten erg lang wachten voordat we de kamer op mochten. De kamer was verder prima wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Houd er rekening mee dat als je een kamer met zee zij zicht boekt dat je tegen een gebouw in aanbouw kan kijken. Wij zelf hebben hier weinig last van gehad. Maar je kan er herrie vanaf horen komen. Het resort was eigenlijk overbevolkt waardoor je niet kon liggen/zwemmen bij de zwembaden. Het strand is een kiezel/zand strand, het water was smerig en vervuild. Ook hier was het goed kijken of er nog strand bedjes over waren. (De meeste bedjes waren doorgezakt) Met het eten was er niet heel veel afwisseling of keuze maar op zich wel prima. Wij zouden dit resort op zich kunnen aanraden als het niet zó druk had geweest. Houd er ook rekening mee dat het resort vol zit met Russen en gillende kinderen.

Op het vliegveld van antalya was veel controle bij de douane.

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 29-07-2019

Dear D.,

Thanks for the feedback.

We are very sorry that you were not satisfied with your stay. We strive to provide our guests with a wonderful experience from start to finish, and are disappointed that they had cause for criticism. Please be aware that your feedback on our maintenance and equipment will be directed to the appropriate members of our team so that we can improve for the future. Nevertheless, we are disappointed that you did not contact us directly on the spot, so that we could have reacted immediately.

We hope that you will again give us the opportunity to offer you the quality experience that we can truly share with our guests.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ben20-07-2019

Nooit meer

Het is voor kinderen een Eldorado, daar wordt ook heel veel voor gedaan. Maar voor ons,als stel zijnde zit niet te wachten op schreeuwde jankende en luidruchtige kinderen. Ook daar heerst helaas een strandhanddoeken cultuur. Het is massaal. Wij gaan in ieder geval uitkijken naar een meer kleinschalige adults hotels/resorts Bij Neckermann gaat het steeds meer lijken op een doe het zelf vakantie, slechte telefonische informatie. Strand, zeewater slecht en vervuild. Bij receptie/bar geen eenduidige regelgeving, betreft informatie, drankjes wel/ niet. Iets waar Neckermann niets aan kan doen; nadat de handbagage 3 x door de scanner was gecontroleerd, nog 1 x bij de Gate, duurde erg lang, uiteindelijk mochten de paggagiers doorlopen, conclusie controle had geen 100% effect. Pluspunten zijn er ook; eten was goed!!

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 29-07-2019

Dear Ben,

Thank you for your feedback!

We were disappointed to learn that we could not did meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to at SENTIDO Numa and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward. Nevertheless, we are happy that you liked the food.

We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Nicky Vos10-07-2019

Heerlijk

Vriendelijk personeel en het hotel is mooi en schoon. Het eten en de cocktails zijn heerlijk. Iedereen doet hard zijn best om het je naar de zin te maken.

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 19-07-2019

Dear Nicky Vos,

Thanks a lot for your wonderful feedback regarding your recent stay at SENTIDO Numa Bay.

We are happy to see that you had a fantastic time with us and It is a pleasure to read your kind words regarding our hotel & staff. We will share this with our entire team as a remember for what they do best.

Hope to see you soon again!

Sunny regards,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Karin25-06-2019

Geweldig

Het hotel is echt geweldig, je komt niks te kort. Mooie kamers, goed eten, leuke animatie en aardig personeel. Het enige minpuntje wat wij konden bedenken is dat het strand + zee niet echt zandstrand is maar verder echt heel goed. Twijfel niet, gewoon gaan!

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 05-07-2019

Dear Karin,

Thanks a lot for this review.

We are glad to see that you had a wonderful time with us. Guest satisfaction is our main priority and we are proud to achieve this. We would love to welcome you back soon.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Hans N.25-05-2019

Geweldig

Zeer goed hotel, veel keuze bij het eten, zeer vriendelijk personeel. Fijn terras aan het strand, goede muziek , veel activiteiten van hoog niveau. Kortom een geweldige vakantie gehad.

Dear Hans N.

On behalf of the entire team of SENTIDO Numa Bay, we would like to say "thank you" for having choosing our hotel for your holiday in Turkey/Alanya.

How wonderful that we could offer you an enjoyable stay with many nice memories! That is what we would like to see!

It will be a big pleasure to welcome you back!

• 9Ronald Van De Voorde24-05-2019

Een van de betere hotels zeker vatbaar voor herhal

Wouw Nieuw mooi hotel Mooie kamers met mooi en goed uitzicht (blok 2) Eten perfect vanaf 07 h tot middernacht aan de strandbar drinken ok zelf merkdranken zeer vriendelijk en gedienstig personeel Enig minpunt veel Oostblokkers vaar de annimatie op inspeelt 's middags was er zelfs gratis bedeling van Grimbergen en Hoegaarden ligbedden wel doorlegen

Dear Ronald Van de Voorde,

Let us say "thank you" for this great feedback regarding your recent stay with us.

It is a pleasure to read your friendly review, because guest satisfaction is our main priority and it is always a joy to see that we could satisfy our guests.

We would love to welcome you back to offer you another great stay!

• 9Coene dorien22-05-2019

Kan niet beter

Heel fijne ontvangst . Super proper hotel. Gastvrije mensen. Veel keuze in buffet. Afwisselende activiteiten. Ĺekker eten. Maar te kort geboekt :)

Dear Coene dorien,

Many thanks for your wonderful feedback through Zoover.

We are so happy to read your kind words regarding our hotel and are so happy that we met all your expectations during your stay here.

We looking forward to welcome you back to offer you another beautiful holiday!

• 9Eric19-05-2019

verrassend goed hotel voor mooie prijs

in eerste instantie wat sceptisch door de lage waardering. Ten onrechte! Kamers erg goed en erg schoon met zijzeezicht. Er wordt naast het hotel gebouwd aan een nieuw hotel, dit kan voor overlast zorgen. Wij kregen bij touroperator een kamer aan de andere kant van de werkzaamheden. Deze bouw gaat nog wel even duren. Geen gedoe met handdoeken leggen in deze periode ( 11-05/18-05 ). Kregen per mail aanbod om bedjes te reserveren aan het zwembad. Achteraf weggegooid geld aangezien het zwembad vrij rustig was. Dit werd anders voorgesteld aangezien er maar een paar bedden beschikbaar waren volgens de plattegrond. Erg misleidend !!.Eten goed, diverse thema avonden waarvan de sea food avond er uit sprong met verse krab, langoustines e.d. 60% russen, 20% engels, rest gemengd met amper NL-ers. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. strand aan kleine baai met erg gezellig terras en bar. Echte merken sterke drank en veel keus

Dear Eric,

Thanks a lot for your kind recommendation, which makes us really proud!

It is a joy to read reviews like yours, because it show us that we are on the right way. Your very kind words are much appreciated and will be shared with our friendly and hard working team, which do really their very best for our valuable guests.

We thank you for having choosing our hotel and would be very happy to welcome you back soon.

0 tips over Hotel SENTIDO Numa Bay

1 vraag over Hotel SENTIDO Numa Bay

• Brigitte, 28-07-2019

Vervoer naar hotel

Hallo wie kan ons vertellen hoe lang het rijden is van vliegveld naar hotel? En of er onderweg door de chauffeur gestopt word. Djw

• Eten en drinkenLunch

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht