Hotel SENTIDO Numa Bay

Hotel SENTIDO Numa Bay
8,1

17 reviews over Hotel SENTIDO Numa Bay in het Nederlands

Met vrienden

Fijne vakantie met voldoende mogelijkheden!

F. & M.
14-10-2018

Deze recensie is in perspectief geplaatst voor all inclusive, waar je voor weinig geld heel veel krijgt.

We zijn hier in de 2e week van oktober geweest en we waren positief verrast door het ‘leven’ dat er nog was aan het eind van het seizoen.

Het is heel mooi, nieuw en ruimtelijk opgezet. Het is erg dicht bij het strand en overal staan mooie planten en bloemen. De mensen zijn allemaal erg aardig. Sommige medewerkers kunnen zich in het Engels niet heel goed verstaanbaar maken maar communiceren lukt prima.

Bij het eten komen veel dezelfde dingen terug, maar iedere dag zorgen ze wel voor wat afwisseling. Er is veel keus en vaak smaakt het heerlijk, maar soms merk je dat eten al wat langer in een warmhoudbak heeft gelegen.

Het animatieteam organiseert het een en ander en er zijn voldoende sportmogelijkheden, verschillende zwembaden en aan alle leeftijden is gedacht.

Mooi verzorgd hotel, heel druk

Heuvelmans
5-7-2018

Mooi recent hotel met verzorgde kamer. Zeer druk,weinig rust aan zwembad door zeer luide muziek gans de dag door. Zoals reeds eerder hier vermeld wordt dit hotel vooral bezet door Russen die hun laars lappen aan al de beleefdheidsnormen.Bij het verkennen van het hotel de eerste avond werden we verrast door een aantal mensen die het adults only zwembad nogal zeer letterlijk namen.Wanneer we naakte mensen hadden willen zien hadden we wel voor een nudistenkamp gekozen.Er liepen nog voldoende kinderen rond om dit tijdstip, bij het melden van dit aan de balie keek de receptioniste zeer verbaasd en melde dit onmiddellijk aan de hotelmanager.Tot onze grote verbazing lachte deze dit gewoon weg...Het wokrestaurant en het betalende grillrestaurant zouden wij helemaal niet aanraden, wij hebben zoals enkele andere gasten vroegtijdig het restaurant verlaten. De ober rade ons zelf aan om dit te melden aan de receptie, hij voelde zich degelijk gegeneerd.Het hoofdsrestaurant is wel ok.Animatie is zeer ok.Hotel ligt 2 u rijden van het vliegveld.

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 25-7-2018

Dear Heuvelmans,

Thanks a lot for your review.

We are happy to read that you had overall a good stay with us and also appreciate your helpful remarks which helps us to make changes in some areas.

We thank you for choosing us! We looking forward to welcome you back.

Best regards,

W.Oosten
24-6-2018

Het was een heerlijke vakantie in dit hotel , bij aankomst kregen we een upgrade van de kamer . Mooi hotel , prachtige kamer ,netjes en schoon . Het eten was prima , heerlijk ontbijt met een lekkere omelet van Adaklet . Over de hele dag was er genoeg te eten en te drinken .wat ook erg lekker was , was de gozmele , die werd gebakken achter in de tuin . Enige minpunt was soms het eten in het snackrestaurant. Daar werd de verse friet gewoon op de friet gelegd die nog in de warmhoudbak lag . Zonde ! Maar verder een super verblijf gehad . Wat ook wel jammer was zijn de Russen , die er toch wat andere normen en waarden op na houden wat voedsel verspilling betreft dan wij ! Maar ondanks dat, een geweldige vakantie gehad !

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 5-7-2018

Dear W.Oosten,

Many thanks for your kind feedback!

We are pleased that you had a great stay with us. It will be a pleasure to be your host again.

Best regards,

Geweldig!!

Nicole Kuipers
23-6-2018

Voor de 2e keer hier en weer was het fantastisch!!

Erg goed hotel, super eten en keus genoeg (ik lust ook niet alles maar er is echt veel om te kiezen!!), mooie kamers, vriendelijke mensen en verschillende aanpassingen ten op zichte van vorig jaar gezien, top verbeteringen!!!

Komen hier zeker weer eens terug!

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 5-7-2018

Dear Nicole Kuipers,

Thank you for such a nice review!

We are happy that we could offer you an enjoyeable stay and thank you for all your kind words.

We would love to welcome you back!

Kind regards,

echt geweldig !

sonja
7-2-2018

wij vonden alles goed heel erg naar ons zin gehad met ons zoontje van 4 jaar

die heeft zich prima vermaakt .

goeie service , goed eten , en mooie kamers kortom ideale vakantie locatie

wij komen zeker terug!

fantastisch !

marian
7-2-2018

prima hotel , schone kamers , mooi zwembad ook voor de kinderen zat te doen

lekker aan de zee ook heel belangrijk

vriendelijk personeel en prima eten

SENTIDO Numa Bay Management, front office manager, 1-3-2018

Dear marian,

Many thanks for your kind review!

We are pleased to reaad that you had a great stay with us and that we met all your expectations.

We hope to welcome you back soon!

Kind regards,

Nooit meer

Cal Brouwer
31-1-2018

We waren overgeboekt en kregen dit 5* hotel, de binnenkomst was geweldig, alles nieuw, maar dan, lekkende daken , spiegelgladde vloeren en entree door regen, personeel dat het seizoen aan het afsluiten was en daar meer mee bezig was dat met de gasten, de keuken was ook zijn overschotten aan het verwerken, de schoonmaken wisten om 10 uuur al dat de toiletten er om 1400 uur nog netjes zouden zijn (lijsten al afgetekend) zo nog een hele lange lijst, met als toetje onbeschofte vreet en zuip Russen. Nee dankjewel.

fantastisch

Mustafa gunduzdogan
31-1-2018

Begin augustus ben ik samen met mijn gezin hier op vakantie geweest. Het hotel is super mooi, schoon en nieuw. Wij vonden het eten lekker en er was veel keuze. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen.

Nooit meer

Harith Albasrey
26-1-2018

Het eten is erg slecht en oud. Mijn maag had een ontsteking door het oude eten. Ik heb heel veel foto's en filmpjes op Youtube gezien over de vis daar, maar in het echt is er geen enkele vis. Degene die vegetarisch zijn moeten hier zeker niet naartoe gaan. De ventilatie van de badkamer maakt een herrie en je kunt het horen van de slaapkamer. Het personeel is niet vriendelijk. De receptie zei tegen me dat ik niet met hem mocht praten. De rede daarvoor was dat ik had gedronken en mijn adem naar drank rook. Ik raad iedereen aan om afstand van Sentido Numa Bay te nemen.

Super mooi hotel. Nieuw hotel. Erg gastvrij.

Rudy Tamminga
13-1-2018

Alles is echt prima, wel veel Russen. Hotel is gloednieuw, gebouwd in begin 2017. Prachtig lang en smal hotel, max r etages. Overal wordt voor gezorgd. Prijs ook prima, dit even uitzoeken vooraf.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Numa Bay in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Numa Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.