Hotel Ozkaymak Select

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie locatie

jannie
28-10-2013

Ligt op loopafstand van een leuk centrum

In het hotel een goede manicure en pedicure

Personeel is vriendelijk en de kamers schoon

Het eten was goed van smaak, maar was vaak koud

erg mooi

jennie
1-11-2012

mooie schone kamers werden elke dag goed schoon gemaakt lieve mense in de bediening eigenlijk in het hele hotel. gratis busje naar alanya genoeg plek aan het strand handdoeken service eten kan iets gevarieerder.

fantastisch nieuw park resort uitmuntend

henk scheffers
5-10-2012

Nieuw in juni 2012 geopend hotel naast het Ozkaymak beach hotel, tuinen lopen in elkaar over en je kunt gebruik maken van beiden accomodaties. Prachtige kamers zeer ruim, schoon, confortabel en luxe met grote flatscreen met o.a. Nederlandse zender. Eten uitmuntend en gevarieerd. Veel te doen leuke animatie. Zeer goede bediening en allen Engels en Duits sprekend. Zeer goede ligging direct aan eigen mooi strand en dicht bij veel winkels. Mooie zwembaden strandbad lakens gratis. Tevens elke dag badartikelen op de kamer elke dag schone .handdoeken en lakens. Niets om op aan te merken in een woord geweldig. Je voelt je echt gast en welkom, niets is te veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Ozkaymak Select voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ozkaymak Select in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ozkaymak Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ozkaymak Select scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.