Hotel My Home Resort

FamiliehotelWeer vandaag31°25°
Hotel My Home Resort

Wat vakantiegangers zeggen

Kindvriendelijk Hotel My Home Resort ligt bij Alanya. Hier vind je meerdere zwembaden met voldoende bedjes, uitgebreid en goed eten en de hele dag animatie voor jong en oud. Het personeel is erg vriendelijk. Er komen wel veel Russische gasten. Het strand ligt op 5 minuten lopen en het stadje op ongeveer een kwartier. De boottocht naar Alanya met schuimparty is aan te raden.

209 reviews over Hotel My Home Resort in het Nederlands

Geweldig

Sylvana
8-7-2019

Wij hebben genoten van dit hotel. Zo vriendelijk het eten goed. En de mensen allemaal zo aardig werken hard. Heerlijk strand waar je ook drinken en eten kan krijgen. Wij onthouden het zeker. Weinig Nederlanders maar geen last gehad van andere mensen. In de buurt winkels. En kamers super netjes

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voortreffelijk, jammer dat we weer naar huis moest

Remco de Boer
23-6-2019

Prima hotel, een van de betere all-inclusive hotels die wij in Turkije hebben bezocht. Eten was goed, service was goed, kortom niets te klagen.

Een tip om zeker te doen; een fotoshoot. Die van ons is gedaan door Hakan. Circa 300 foto's gemaakt in ongeveer 2,5 uur. Hierna nog de nodige verbeteringen aan de foto's laten maken, dus hij was ongeveer 4 uur bezig. En het resultaat mag er zijn.

Prima hotel, Teveel russen

Ramon
23-6-2019

Wij waren hier midden in juni 8 dagen. Het is een heel net en mooi hotel, er word de hele dag opgeruimd en schoongemaakt. 1 groot zwembad met genoeg ligbedjes en een wat kleinere. Toch worden door veel mensen smorgens al heel vroeg handoeken gelegd voor de beste plek. Er zijn 3 barren + strandbar waarvan eentje er 24 uur per dag open is. Het eten is goed en gevarieerd genoeg keus. De hele dag kun je ook snacken achter de poolbar in buffetvorm, ze staan er ook met verse doner alleen duurt het wel heel erg lang voor je ook echt een wrap met doner hebt aangezien er maar 1 iemand achter staat. Wel waren er gigantisch veel russen die eigenlijk maar voor 1 ding kwamen, zoveel mogelijk drinken. Persoonlijk niet echt last van gehad maar sociaal is anders. ( voorkuipen etc. ) Ook de animatie is erg russisch en duits gericht maar hoe dit in het hoogseizoen is geen idee. Avsallar op 15 min lopen leuk dorpje waar genoeg Winkeltjes zijn.

geweldig

mientje Kivits
18-6-2019

super hotel het personeel allemaal heel vriendelijk doen alles voor je eten en drinken heel goed op loopafstand leuke winkels wij hebben een topvakantie

Gereisd Met partner in juni 2019

nooit meer

willemien sperber
18-6-2019

goed hotel wat betreft eten en drinken! hele mooie kamer hadden wij. ( suite geboekt). In de omgeving is niet echt veel te doen maar met een taxi ben je zo in het centrum van Avsallar wat erg leuk is. Een heel groot minpunt is dat de muziek bij het zwembad driekwart van de dag veel en veel te hard staat. Dus als je voor je rust gaat moet je hier niet zijn. Het was echt irritant. Op een gegeven moment zat de contact persoon van touroperator bij ons in de lobby van het hotel en zei "dit is niet normaal! We zitten toch niet in een disco!" Verder is het wat spraak betreft helemaal duits en russisch gericht wat voor nederlandse kinderen de animo om bij de kidsclub en minidisco mee te doen wel weg neemt. Dat is echt jammer! Ook aan de receptie is niemand die een woord Nederlands spreekt. Heb het zo eerlijk als ik maar kan verteld wat ik ervan vind.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Goed hotel, maar voor ons niet meer

Leontine Konings
11-6-2019

Het hotel is prachtig, goed schoon en vriendelijk personeel. Wij vonden persoonlijk het hotel te groot en het is volledig gericht op de Russische toerist, welke ook 95% van de bezetting zijn. Los daarvan een heerlijke vakantie gehad. Het ontbijt is zeer uitgebreid, het avond eten valt echter behoorlijk tegen. De 15 dagen dat we zijn geweest heeft er 15 dagen het zelfde gelegen bij het avondeten, het was lekker, maar na 3 dagen heb je het wel gezien.

Erg goed hotel.

MIRIAM
29-5-2019

Voor de tweede keer deze keuze gemaakt. En helemaal geen spijt, mooi schoon hotel met lekker warm eten. Heel vriendelijk personeel.

Supervakantie

Ferdi
17-5-2019

De mensen zijn vriendelijk, Eten is prima te doen niks te klagen! Het is een super hotel en je zult er geen spijt van krijgen. Het personeel zijn elke dag aan het schoonmaken & opruimen! Goede locatie ook, en ga er zeker nog een keer heen! Minpunten heb je niet, ligt eraan waar je een probleem van maakt!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantastiche hotel om zeker nog eens te komen.

Annemarie Gerrits/Dijt
15-5-2019

wij waren hier van 7 mei tot 14 mei, met 4 volw en 1 kind van 10. bij aankomst in het hotel prima en snel geholpen, de ontvangst lobby was netjes, we hadden zeer snel onze kamer. onze familie kamer zat in het hoofd gebouw. bij binnen komst van onze kamer zag alles er netjes uit, wij waren zeer verrast van de grote balkon, deze is wel 7 tot 8 meter breed, dus met meerdere mensen vertoef je daar zeer goed als je smorgens en s avonds nog op je kamer bent. Op het eten hadden wij niks aan te merken, er is ruime keuze aan eten, en het smaakt super, iedere dag is er iets anders. het personeel binnen en buiten zijn allemaal super vriendelijk. zelf de hogere, zoals managers lopen met regelmaat rond en lachen en zeggen je allemaal gedag. heb je een probleem met iets, spreek de manager aan en het word verholpen, toilet ruimtes zijn allemaal schoon. het park ziet er mooi en schoon uit . iedereen werkt kei hard om het de gasten na hun zin te maken

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Erg mooi hotel!

Carmen
13-5-2019

Het was een leuke en mooie ervaring. Persoonlijk vond ik de ligging niet erg handig. Om echt in de levendige stad te komen moest je nog wel eventjes reizen. Indien je een auto hebt gehuurd is dit prima te doen!

Gereisd Met partner in mei 2019

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Home Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Home Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.