Hotel My Home Resort

KinderhotelWeer vandaag30°24°
Hotel My Home Resort
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Kindvriendelijk Hotel My Home Resort ligt bij Alanya. Hier vind je meerdere zwembaden met voldoende bedjes, uitgebreid en goed eten en de hele dag animatie voor jong en oud. Het personeel is erg vriendelijk. Er komen wel veel Russische gasten. Het strand ligt op 5 minuten lopen en het stadje op ongeveer een kwartier. De boottocht naar Alanya met schuimparty is aan te raden.

204 reviews over Hotel My Home Resort in het Nederlands

Goed hotel, maar voor ons niet meer

Leontine Konings
11-6-2019

Het hotel is prachtig, goed schoon en vriendelijk personeel. Wij vonden persoonlijk het hotel te groot en het is volledig gericht op de Russische toerist, welke ook 95% van de bezetting zijn. Los daarvan een heerlijke vakantie gehad. Het ontbijt is zeer uitgebreid, het avond eten valt echter behoorlijk tegen. De 15 dagen dat we zijn geweest heeft er 15 dagen het zelfde gelegen bij het avondeten, het was lekker, maar na 3 dagen heb je het wel gezien.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Erg goed hotel.

MIRIAM
29-5-2019

Voor de tweede keer deze keuze gemaakt. En helemaal geen spijt, mooi schoon hotel met lekker warm eten. Heel vriendelijk personeel.

Supervakantie

Ferdi
17-5-2019

De mensen zijn vriendelijk, Eten is prima te doen niks te klagen! Het is een super hotel en je zult er geen spijt van krijgen. Het personeel zijn elke dag aan het schoonmaken & opruimen! Goede locatie ook, en ga er zeker nog een keer heen! Minpunten heb je niet, ligt eraan waar je een probleem van maakt!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Preisdaler

fantastiche hotel om zeker nog eens te komen.

Annemarie Gerrits/Dijt
15-5-2019

wij waren hier van 7 mei tot 14 mei, met 4 volw en 1 kind van 10. bij aankomst in het hotel prima en snel geholpen, de ontvangst lobby was netjes, we hadden zeer snel onze kamer. onze familie kamer zat in het hoofd gebouw. bij binnen komst van onze kamer zag alles er netjes uit, wij waren zeer verrast van de grote balkon, deze is wel 7 tot 8 meter breed, dus met meerdere mensen vertoef je daar zeer goed als je smorgens en s avonds nog op je kamer bent. Op het eten hadden wij niks aan te merken, er is ruime keuze aan eten, en het smaakt super, iedere dag is er iets anders. het personeel binnen en buiten zijn allemaal super vriendelijk. zelf de hogere, zoals managers lopen met regelmaat rond en lachen en zeggen je allemaal gedag. heb je een probleem met iets, spreek de manager aan en het word verholpen, toilet ruimtes zijn allemaal schoon. het park ziet er mooi en schoon uit . iedereen werkt kei hard om het de gasten na hun zin te maken

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Erg mooi hotel!

Carmen
13-5-2019

Het was een leuke en mooie ervaring. Persoonlijk vond ik de ligging niet erg handig. Om echt in de levendige stad te komen moest je nog wel eventjes reizen. Indien je een auto hebt gehuurd is dit prima te doen!

Gereisd Met partner in mei 2019

Wij komen zeker terug!

Sanye
12-5-2019

Wat een top tijd hebben wij gehad in my home resort. Super mooi resort, personeel was fantastisch extra dank aan Salih, Sam en Murat. Geweldig als personeel je steeds weer herkent. De kamers zagen er steeds weer op en top uit en het animatie team deed super zijn best om het voor iedereen leuk te maken. Heel de dag door had je van alles te doen. Shows waren super mooi. Leuk dat er ook wat nederlanders waren en daar ook muziek voor werd gedraaid. Het eten was echt lekker een aanrader is om s’middags bij de poolbar te eten 😻 Het stadje avsallar kun je makkelijk lopen en Alanya is met de bus zeker te doen. My Home Resort bedankt! ❤️ Wij komen in de toekomst zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

Fijn hotel

Joost Vanderdoelen
6-5-2019

Goed hotel, prima eten, supervriendelijke mensen in het restaurant, kamers groot en schoon (wel nogal gehorig), veel Russen maar niet storend vonden wij, strand schoon, ideaal voor kinderen want niet meteen zo diep, wel vond ik het eten bij strand beetje fantasieloos eerlijk gezegd. Iedere avond animatie. Wel 's nachts vaak last gehad van lawaai dronken mensen; iets teveel all inclusive vrees ik:-). Dorpje Avsallar ligt vlakbij, best gezellig alleen daar kun je pinnen trouwens. Alanya goed te doen met Dolmus. Auto huren, binnenland in. Genoeg te doen voor een week.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijke verzorgde MEI-vakantie zon, zee strand

Lisette
4-5-2019

Fijn hotel. Alles goed verzorgd en schoon. Vriendelijk personeel. Overzichtelijke leuke zwembaden en ook met baby, peuter en kleuter in 5 min. op het zandstrand, met in de mei vakantie voldoende bedjes. De gehele dag is er veel aanbod van eten en drinken. Animatie voor groot en klein aanwezig. Al is een mini disco 20.30 uur wel wat laat..

Minpuntjes: verouderde badkamer waarvan de putjes bij ons stonken. Gehorige kamers. Oordoppen voor de zekerheid mee, ivm huilende baby's :)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Buitengewoon goed

Roy
4-5-2019

Hotel,service,gastvriendelijkheid,prijs waren goed. Eten is bijna elke dag hetzelfde,ligging gaat wel. Verder is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Debbie Narinx
2-5-2019

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad. De 15de keer in Turkije maar zo een vriendelijk personeel nog niet tegengekomen. Heerlijk eten, schone kamers en alles heel goed onderhouden. Voor kinderen ook genoeg animatie en heerlijk kunnen zwemmen. Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Home Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Home Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.