Hotel Lonicera World Hotel

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Lonicera World Hotel voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Lonicera World Hotel in het Nederlands

• 2018
    7J.Hopmans05-05-2018

Prachtig luxe resort, echter veel Russen & slecht

Een prachtig resort met werkelijk alles erop en eraan. 2x spa & hamam, zeker 4 grote zwembaden, glijbanen, kidshangout, gamehal, sportscholen enz. Super luxe! Hele dag door eten en drinken zoveel je wilt.De kamers waren wat aan de krappe kant. Wij zaten in blok C. Groot nadeel vonden wij dat wij het enige nederlandse gezin waren daar. Rest van de gasten waren allen Russisch. En omdat er hier zoveel Russische gasten zijn was daar ook alles op gericht. Het eten, de animatie tot aan het personeel. Het ontbijt & de snacklunch waren prima echter het diner wat in 2 grote restaurants werd gegeven was erg slecht. Elke dag hetzelfde, kip of vis en allemaal niet op de juiste temperatuur. Wat warm moest zijn was meestal koud en andersom. Ijs werd helemaal niet aangeboden. Voor ons niet nog een keer daar. We hebben vaker vakanties in Turkije doorgebracht in resorts en daar was het wat dit betreft veel beter!

10Hygiëne
    6Kamers
    6Service

Met vrienden

• 4Marco25-10-2015

Slecht eten en teveel Russen

Als je Rus bent of Russisch spreekt zul je hier thuis voelen. 90% Rus waar zelfs de gehele kinder animatie op aangepast was. Niet echt grappig voor de andere kinderen die er maar wat schaapachtig bij staan te kijken. En voor het eten hoef je er zeker niet te komen, vies, koud wat warm dient te zijn, warm wat koud dient te zijn. Wij zijn wel wat gewend n bezoek aan vele hotels maar dit sloeg echt alles! De friet ging je bijna voor warme asperges aanzien,zo nat en slap! Een voordeel,handdoekje leggen niet nodig, zat ruimte. Verder bier uit frisdrank glazen waardoor je alleen maar dood bier had, ongezellig personeel etc etc. Nee, voor ons nooiiit meer Lonicera. Ik snap daarom sommige positieve recenties, waar wij ook vanuit gegaan zijn, niet echt. Wij wilden voor een paar dagen na jaren weer eens de AI formule proeven, beetje tegen gevallen!

2Eten
    8Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    2Service

• 10Fam. Peeters04-09-2015

Gweldig

We zaten in het nieuwe hotel, echt super mooi !!! Groot complex voor ieder wat wils en ook lekker bij de zee, alles werd goed schoongehouden ook bij de zwembaden ! Het eten was goed wat je voor een all inclusive kan verwachten. Helaas waren er erg weinig Nederlanders, maar we waren dan ook wel in de laatste weken van de zomervakantie. Op loopafstand zijn er ook diverse winkeltjes.

8Eten
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    10Ligging

• 7S.H25-08-2015

Mooie zwembaden, slecht eten.

Wij verbleven 15 dagen in Lonicera World. Onze hotelkamer was prachtig, alles was nieuw en fris. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed. Voor de deur van ons hotel een mooi 50 meter zwembad met een apart peuterbad met glijbanen. 's Morgens wel op tijd bedjes reserveren anders had je pech. Het restaurant vonden wij erg sfeerloos en het eten niet lekker. 's Morgens was het eten wel prima, vers brood, gebakken eieren... 's Avonds was het een ander verhaal. Bakken vol aardappelpuree, spagetti met smaakloze saus. Gewoon niet lekker! Het schepijs en watermeloen waren wel heerlijk. Vooral voor het ijs stonden lange rijen. 's Middags ook lange rijen voor een Turkse pizza (zo'n 3 kwartier) en wilde je sinaasappels persen idem. Wij hebben ook behoorlijk last gehad van het eten! Bar personeel veelal chagrijnig, de animatie compleet gericht op de Russen en niet bijzonder. Al met al best een redelijke vakantie maar wij komen hier niet meer terug.

5Kindvriendelijk
    9Zwembad
    9Kamers
    5Service
    7Ligging

• 9Erwin21-08-2015

Fantastisch resort

Geweldige vacantie gehad hier. We zaten in het gloednieuwe g blok, geweldige ruime kamers voorzien van alle luxe, complex beschkt over 7 zwembaden, voor het g block een nieuw enorm groot zwembad. . nooit het gevoel dat het druk was, altijd plek genoeg. smal zandstrand met aflopende zee, je kon tientallen meters t water inlopen, vooral fijn voor kleine kinderen.Animatie kan en moet wel beter, erg op russen en turken ingesteld. Eten is t enige mindere van het hotel, de buffetten zijn erg eentonig en dan vooral het avondbuffet.Personeel altijd supervriendelik en service is meer dan perfect

10Service
    10Ligging

• 7Fam. Henrichs20-08-2015

Erg leuk resort met helaas slecht eten.

Het is een heerlijk groot resort met leuke zwembaden en zandstrand. Wij vonden de kwaliteit van de snackbar, lunch- en dinerbuffet erg tegenvallen. De keuze uit warme gerechten was beperkt en het eten was regelmatig koud (zelfs als je meteen om 19:00 uur ging dineren), vlees was vaak erg droog, flauw of heel zout. Friet is altijd slap, taai, koud. Ook de pies en pizza was altijd slap. Regelmatig ook aangebrand eten. Wij zijn absoluut geen moeilijke eters maar het eten vonden wij echt slecht. Het ontbijt was wel goed. Er is wel altijd voldoende zitplaats in het restaurant. De verse jus d'orange en Gozleme waren wel erg lekker. Helaas zijn wij een dag goed ziek geweest (flink overgeven) net als vele andere Nederlanders. Kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat dit door het eten kwam. Wat wij ook een groot nadeel vonden is dat er bij a

7Kindvriendelijk
    7Service

• 9Patrick11-08-2015

Prima hotel op een super locatie

Prima hotel, mooie zwembaden en glijbanen. Zee met zandstrand. Alles keurig schoon en vriendelijk personeel. Genoeg eten op meerdere plekken. Kamers prima en modern, wel veel Russen maar geen last van gehad. De animatie mag wel wat internationaler worden dit was in 2014 wel. Het waren wel leuke jongens en meiden. Met 2 gezinnen en 5 pubers van 14 t/17 jaar hebben we ons weer prima vermaakt en de pubers hadden een leuke groep om te chillen s,avonds..zekers voor herhaling vatbaar.

8Eten

• 8Renate05-08-2015

Leuk 4 sterren hotel

Wij zaten in het nieuwe g-gebouw, erg mooie kamers. Wij hadden een familiekamer, 2 ruime slaapkamers met jacuzzi op het balkon (hebben niet alle familiekamers) Veel russen maar eigenlijk alleen gezinnetjes, verder Duitsers en Nederlanders. Het eten vond wij voldoende maar niet uitstekend, 's ochtends en 's middags prima maar 's avonds niet bijzonder. 's Avonds geen patat en geen mayo (ff meenemen dus) Winkelen kan in Alanya (30,- per taxi enkele reis) of naar de Megamall (10,-/15,- per taxi enkele reis), ook is er op loopafstand een winkelcentrum. Strand is niet breed maar de zee was heerlijk en je kon er zo inlopen zonder zwemschoenen.

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    6Eten
    8Service

• 9Frits28-07-2015

Heerlijk resort

Net terug van 11 dagen lonicera world, wat een heerlijke vacantie gehad hier. Geweldige zwembaden , eten erg goed, al wordt t na 11 dagen wel een tikje eentonig. We zaten in t pas gerenoveerde f block.... Niks mis mee. Animatieteam doet erg haar best. Veel duitsers in dit hotel , en russen viel vlgns mij wel mee, niet als storend ervaren in elk geval, nederlanders vrij weinig maar vlgms manager komende weken meerdere... Wij hebben hier top dagen gehad.. Zou t zrker verder aanraden

9Kindvriendelijk
    9Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    8Service
    9Ligging

• 7Familie Bunschoten26-07-2015

Fijne vakantie maar nooit meer.....

Het resort bestaat uit meerdere gebouwen en wij hadden een kamer in het nieuwste gebouw. Alles keurig voor elkaar. De hele dag door is er overal in het resort wel iets te eten, turkse pannenkoeken, pizza, fruit, taart. Maar als je 5 sterren gewent bent zal dit je erg tegenvallen. Veel van hetzelfde en mensen ziek gezien, waaronder ook onze dochter. Die heeft een dag of 3 met koorts op bed gelegen. Groot gedeelte van het personeel erg chagrijnig en een enkeling spreekt een paar woorden engels. Ali de man die langs het zwembad de hele dag loopt te poetsen is een zeer vriendelijke man, zelfs hij sprak nog beter engels dan alle jonge gasten die daar rondlopen. Volledig gericht op de vele Russen daar. Entertainment programma zowel in de middag als de avond versta je als Nederlander geen fluit van. We hebben ons met ons gezin gelukkig wel weten te vermaken en hebben er wat van gemaakt met elkaar maar ons zie je hier niet meer. Ze schenken drank in glas, daardoor veel glas langs het zwembad.

6Eten
    4Service
    4Ligging

4 tips over Hotel Lonicera World Hotel

• p_kemperman, 12-05-2015

F block net gerenoveerd dus gloednieuwe kamers. D block lijkt mooi, maar kamers zijn een stuk ouder. Schoonmaakster bij zwembad block D (Emine) is een echte schat. Youssouf (chef-ober bij restaurant D block) is altijd in voor een geintje en zorgde voor een prachtig gedekte tafel op onze laatste avond. Vrijdagmarkt in Alanya is echt leuk, lekker Döner gegeten met een colaatje voor nog geen 3 euro. Centrum Avsallar is leuk voor een avondje maar stelt verder niet veel voor.

• Henk868, 21-08-2014

Bij de fruitboer van het kan je de hele dag gratis verse fruit eten.
    Tijdens ontbijt is sinaasappelsap tegen betaling maar bij de sinaasappelsap boer is het hele dag gratis en dat is echt LEKKER VERS. Rondom hotel zijn er winkeltjes maar wij zijn een paar keer in de avond Avsallar geweest. Wat een gezellige stad met heel veel winkeltjes. Het was jammer dat wij 8 dagen vakantie hier hadden. :( Wij komen zeker terug.

• Liliane Wigman, 13-05-2015

Aanrader sinaasappelboer. Zwembad blok D. Erg Russisch ingesteld

1 vraag over Hotel Lonicera World Hotel

• Remy van der Wal, 21-05-2010

Wie weet welke van de 3 gebouwen lonicera club is.

Wie weet welke van de 3 gebouwen lonicera club is. Of wordt je gewoon in een van die 3 gebouwen geplaatst? Ik heb zelf via Tjingo geboekt waar aangegeven wordt dat het club lonicera is (ik neem dus aan dat wij in lonicera club zullen verblijven. alvast bedankt! Remy

Henk868, 21-08-2014

Kijk maar beter op de website van hotel zelf daar kun je meer informatie vinden ;)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Turks
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen