Hotel Lonicera Resort & Spa

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Lonicera Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

19 reviews over Hotel Lonicera Resort & Spa

• 2019
    7Michella10-10-2019

Voor ons niet meer

Wij zijn net terug van 11 dagen Lonicera. Voor ons is het de 1e en de laatste keer. Hebben een leuke vakantie gehad maar het hotel is het gewoon voor ons niet. We gaan ieder jaar naar turkije & zyn dan ook degelijk bewust van de 'russen & andere oostblokkers' maar we hebben ons er nooit zo aan gestoord als nu. Heb iedere dag wel een confrontatie gehad, of het nou ging om voordringen bij het eten, asociaal gedrag in het zwembad of omdat ze gewoon voordringen bij de lift. Ik heb soms wel 6 liften moeten laten gaan omdat het zo druk was in het hotel en als er dan eindelijk een lift kwam met wat ruimte voor de kinderwagen dan dachten ze even voor te kruipen terwijl ze nog geen minuut stonden te wachten. Het resort is ook te groot, wij moesten 2 verschillende liften nemen om bij het zwembad te komen, erg onhandig met 2 buggys. Personeel vaak onvriendelijk en spreken gwn totaal geen engels. Zwembaden en glijbanen top! Schoonmaak ook prima

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Mits06-10-2019

eemalig

super groot resort dat totaal gebasseerd is op russen. medewerkers spreken geen engels alleen maar turks of russich. (wij zijn op de hoogte dat dit in meerdere hotels het geval is maar dit hotel spant de kroon) Het is een kindvriendelijk hotel maar deze mensen doen er alles aan om het tegendeel te bewijzen. Het hotel is verder van allen gemakken voorzien zo zijn er verschillende zwembaden ( voor kinderen maar ook voor wat ouderen) er is een miniclub en animatie die erg vriendelijk zijn. Het eten is voldoende in verhouding met de prijs alleen zijn er meerdere gerechten koud die warm horen te zijn. alanya ligt op 30 km en de tranfer naar antalya met de bus is ong. 2 uur. voor ons (gezin met 2 kids) was dit eenmalig omdat er in de omgeving vele betere hotels zijn in deze prijsklasse.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Fam Bruggencate18-08-2019

Geweldig resort, top animatie!

Lonicera Spa & Resort is een groot resort en je mag gebruikmaken van naastliggend hotel Lonicera World. Ligt in Avsallar, niet in Alanya (30 min rijden). Pluspunten: alles is zeer schoon, luxe uitstraling, veel zwembaden/glijbanen, animatieteam was geweldig, barpersoneel was goed. Minpunten: het eten is lauw, weinig variatie (terwijl ik geen moeilijke eter ben), buiten eten/drinken om moet je echt voor alles betalen (zelfs voor klein springkussen te gebruiken), prijzen van winkels/hamam op resort zijn buitensporig hoog (je kan beter buiten resort spullen kopen en van hamam genieten voor veel minder geld), receptie zeer onvriendelijk bij in en uitchecken zonder uitleg te geven of vragen hoe vakantie was. Nederlanders zijn ruim in de minderheid maar ze zijn er zeker. Het hotel is gericht op Russen en Duitsers en zijn veel gasten uit overige Oostblok landen, zoals Polen, Letland,etc. Wij hebben geen last gehad van Russen. Prachtig resort!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Pascal11-08-2019

Nooit meer

+: Prachtig resort met ontzettend vriendelijk personeel. Alles is schoon en er is goed en voldoende te eten. Ook voor kinderen is er voldoende te doen, met of zonder animatie. Min punten (waardoor wij nooit meer gaan): Het resort is volgeladen met Russen, waarvan een flink deel enorm asociaal gedrag laat zien. Voordringen bij het eten, zonder te vragen bij je aan tafel gaan zitten, enorme hoeveelheden eten opscheppen en dan 3/4 laten staan, hele schalen fruit van het buffet meenemen naar hun kamer, handdoeken van andere badgasten stelen bij het zwembad waarvoor je moet betalen als je ze niet inlevert, kinderen opzij duwen op trappen of in liften, s'nachts alvast alle bedden aan het zwembad claimen, luidruchtig na overmatig drankgebruik etc. Daarnaast wordt je buiten het resort om de 3 stappen aangesproken door winkeliers, straat verkopers, horeca personeel, kappers, taxichauffeurs, busbestuurders, bootverhuurders etc. Best irritant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Kim buitelaar22-04-2019

Nooit meer

Pluspunten: -Familiekamer. Erg groot, netjes en met 2 badkamers. -Mini bar word elke dag gratis bijgevuld. Minpunten: - Zwembaden: zijn onverwarmd! Het water is zo koud dat je er onmogelijk in kan. De piratenschip-glijbaan word aan gesleuteld, dit word met allerlei verlengsnoeren over het water gedaan en werklui lopen met hun smerige spullen e.d door het zwembad. Erg vies en onveilig. Grote glijbanenpark is vanaf 6 jaar, maar de zwembadwacht laat mijn dochter er van 7 er niet in ondanks zwemdiploma en laten zien van ID kaart. - Alleen maar Russen, erg associaal volk. Dringen overal voor, duwen je opzij, en zijn continue dronken waardoor ze midden in de nacht schreeuwend door de gangen lopen. - Beloofde ijsbar die elke dag van 10:30-16:00 open zou moeten zijn is nog geen enkele dag open geweest. - Avondeten is koud, de helft is niet goed gaar. - De beloofde prive baai is een goor klein strandje vol bouwafval en glas op het strand. - Vlak naast een moskee die 6 keer per dag minimaal 15 min begint te brullen, ook midden in de nacht. - Keiharde bedden. - Personeel spreekt geen Engels, alleen Russisch of Turks. - Restaurant is niet groot genoeg voor het aantal gasten, waardoor er geen plek is om te zitten. Russen zetten bekers en jassen op tafel en houden zo een tafel bezet zonder dat ze daadwerkelijk komen eten. - Mensen zwemmen in normale kleding. - Grote bouwput aan de voorzijde van het hotel. Pluspunten: - Personeel werkt keihard. - Erg schoon en hygiënisch.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    3Marino09-08-2018

Heel leuke vakantie!

Enorm groot resort! Superhygienisch, mooie ruime familiekamers! Topanimatieteam! Eten vonden wij persoonlijk wat minder en het was ook enorm druk in het restaurant! Wij hebben er een heel leuke vakantie beleefd!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Henry29-07-2018

op zich schitterend complex, geen volgende keer

Super mooi complex, alles wat je kunt verzinnen was er, nieuw waterpark met vele glijbanen, en ook voor de kleintjes was er super veel waterpret,meerdere zwembaden, wij zaten in het nieuwe gebouw, familiekamer, eigen twee identieke kamers met ieder een badkamer, op de tweede etage met uitzicht op het zwembad, deels zeezicht. Het mindere was dat wij de enige Nederlanders waren, 80% was Russisch, wat Duitsers en turken.Niet dat we daar last van hadden, maar effe een praatje met andere gasten ging niet. Door het grote aantal kamers was het in het restaurant erg druk, vooral het restaurant onder was geen plaatsje te vinden, maar een verdieping hoger was het netter en rustiger, met hetzelfde eten, voor ieder was er genoeg keuze, vanaf 10 tien kon bij het waterpark de hele dag gratis ijsjes halen. Strand was ook erg druk, je mocht pas vanaf 8 uur handdoeken leggen ,als je na 10 uur kwam, was er geen ligbed meer,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Kevin10-06-2018

Super hotel met goede service

Mooi hotel en vriendelijk personeel. Voor ieder wat wils te eten! Een echte aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Lonicera Resort & Spa info