Hotel Long Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°8°
Hotel Long Beach Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

96 tips over Hotel Long Beach Resort

Vincent, 8-6-2016
Tip huur een auto voor 1 dag dan kan je naar manavgat markt en Alanya. Wij hadden via Tui een auto gehuurd bij Avis. We waren voor in totaal 65 euro klaar dat was dan een Fiat Aegea met kinderstoel en gps.
Daniela, 23-7-2015
Ga quad rijden! (te boeken bij de dichtsbijzijnde bazaar van het hotel aan de linkerkant) niet duur en echt heel leuk. GEEN tip is de piratenboot tour, die je daar ook kunt boeken. Erg vieze boot, (meerdere mensen zeeziek), de muziek staat zeer hard en het duurt erg lang.
Nniicc, 26-6-2015

- Ga uit eten in Alanya bij Elite Restaurant erg lekker en vriendelijk personeel!

- Pak niet de taxi maar gewoon de Dolmus (taxi is 25 euro naar alanya goedkoper lukt bijna niet)

- Dolphinpark is leuk om te bezoeken en om op de foto te gaan met een dolfijn.

- Boek gerust een voordeelkamer je krijgt gewoon een normale kamer met alles erop en eraan.

- Vraag bij de bar gewoon om een grote beker die krijg je dan gewoon.

M., 19-6-2015
Het is heerlijk rustig bij het zwembad bij het hotel. De laatste dag toen we moesten uitchecken hebben we een gazebo (huisje) aan het strand gehuurd voor 15 euro (hele dag). Je hebt privacy, koelkast en elektra.
Mark, 18-6-2015
Vlieg via Gazipasa want de transfer vanaf Antalya is ca. 2 uur
Peter, 22-5-2015
Konakli is 5 minuutjes met de dolmus (bus) richting alanya. Heeft heel veel winkeltjes en een McDonald's mocht je daar behoefte aan krijgen.

Hendrika, 20-5-2015
ga zeker een keer in het Mexicaanse restaurant eten, heerlijk!!
Mark, 18-5-2015

Vlieg, als het kan op, Alanya (Gazipasa). Vanaf Antalya was onze transfer bijna 2 uur.

Winkels in hotel wel duur maar voldoende winkeltjes en bazaar in de buurt.

Hendrina M, 10-5-2015

Boek bij aankomst alvast al la carte restaurants, keuze uit VIs, Mexicaans, Turks, Chinees, Italiaans, BBQ enz. , anders zit t snel vol.

Wil je warm water dan kun je zwemmen of in t binnenzwembad of buiten bij kinderbad...

L. Bode, 9-5-2015
Bij de poolvilla's hoor je wel de weg en disco, wij hadden hier geen last van, ik kwam er wel te laat achter dat je in het hoofdgebouw een koffiebar had, waar je alle soorten koffie kon krijgen bv cappuchino met caramel. Hamam in het hotel erg duur, maar afdingen zeker mogelijk!

Onze bezoekers bekeken ook: