Hotel Long Beach Resort

Hotel Long Beach Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

1106 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Esther Willemsen
19-6-2018

Veel leuke zwembaden en glijbanen voor kinderen. Verder vonden wij het niet super zijn veel beter gewend voor 5* in turkije. Eten was redelijk. Personeel zeker niet allemaal even vriendelijk tuin niet mooi bijgehouden en heel erg op russen gericht. 1 uur en 3 kwartier in de bus vanaf gazipasa. In de directe omgeving ook weinig winkeltjes daar moet je echt een busje voor pakken. We hebben geen slechte vakantie gehad maar gaan hier zeker niet meer terug! Volgende keer weer naar Lara!

een keer derna nooit meer

Marcel
19-6-2018

we zijn begin juni in long beache geweest .

ligging net slecht maar zeker niet goed inzicht van onze kamer was op een stel oude fitness toestellen die buiten stonden.

hotel ligt langs een autoweg dus je hoort de auto/vrachtwagens erg goed.

zwembaden/glijbanen zijn erg mooi.

Het hotel is 100% gericht op russen Nederlanders zijn er eigenlijk niet welkom.

worden afgesnauwd door receptie personeel.

alles staat in het russies aangegeven animatie team spreekt ook alleen russies ook in de shows.

Het eten is verschrikkelijk slecht ben heel de week ziek geweest.

Het eten is niet gaar en de gekookte eieren van 3 min zijn rauw.

hygiëne is slecht met uitzondering van het zwembad liften kamers zijn erg smerig.

Alles is gewoon goed. 😀 Het was onze 4e keer. 2 jaar geleden ook daar geweest. Het restaurant was vernieuwd. Mooier geworden. We gaan zeker weer, als we even een weekje willen genieten. Ff een weekje van alles onder 1 dak. We zijn verliefd geworden op Long Beach!

Prima familiehotel !

May
5-6-2018

Ik ben over het algemeen zeer tevreden als je hier wilt genieten van een fijne familie-vakantie. Zonder kinderen zou ik je niet aanraden hierheen te gaan. Het eten is prima, wel veel hetzelfde op de 'menukaart 'van het buffet. De schoonmaak van de kamers is uitstekend. Familiekamers zijn groot en perfect voor gezinnen. Aardig personeel. Maar dan... het zit er overvol met Russen. Dat is echt een negatief punt, en voor ons de reden om er niet meer terug te gaan.

Fam Kanters
2-6-2018

Wat een bizar groot complex. Wij hebben in een pool villa gezeten en hebben een top vakantie gehad. Het klopt dat er 99% Russen zijn, maar met de instelling erger je niet maar verbaas je slechts kom je een eind. Van die al die Russen heb je van 95% geen last en verder moet je niet t kaas van je brood laten eten. Jeepsafari is super leuk maar moet je boeken in avsallar. Het eten is gewoon perfect en wordt constant opnieuw aangevuld. De glijbanen zijn geweldig waar je ook met kleine kinderen vanaf mag. Kortom een top vakantie gehad en nogmaals laat het kaas niet van je brood af eten en dan ga je een hele leuke tijd tegemoet

Nooit meer! Viel zoo tegen!Slecht eten en russen

Familie Korte
27-5-2018

Wij waren er met 2 families met kids. Wij vonden het resort op zich wel mooi genoeg te doen voor de kids! Alleen enorm veel asociale Russen wat een rotvolk!! Echt luidruchtig en asociaal!!! Ze denken dat ze alles kunnen maken!! Zelfs het personeel is er helemaal op ingesteld en praat zelfs de taal!! Ook qua eten zeer slecht!! Weinig afwisseling en veel koud! Had zoveel lofende verhalen gehoord over long beach!! Had er zoveel meer van verwacht! Wij zijn al in veel hotels in Turkije geweest maar dit viel zo tegen!! Nooit meer!! Vond het echt jammer!! En die Russen worden op handen gedragen daar niet te geloven!! Ga er niet heen zijn zoveel betere! Kun je beter naar Lara gaan!! Daar krijg je waar voor je geld!!

Tommie
22-5-2018

Een super hotel, wij komen hier nu al enige tijd en het is een prachtcomplex. Het personeel is er echt voor de gasten, zij doen kei hard hun best. Al la carte Mexicaan is heerlijk echt een aanrader!!! Het restaurant heeft afgelopen winter een grote opknapbeurt gehad, deze is helemaal vernieuwd vanaf het beton aan toe. Verder is er een nieuwe kidsclub gebouwd en verschillende waterparken. Wanneer je in deze tijd gaat dan weet je dat er een grote groep russen zitten, dit is de tijd van de russen qua vakantie. Verder is mijn vakantie daar totaal niet door verpest. Het hotel is groot genoeg om geen een persoon te zien lopen en zelfs helemaal alleen te zijn. De openluchtdisco 's avonds is the place to be, er word ook verschillende Nederlandse muziek van tegenwoordig afgespeeld. Mensen die klagen over het eten of over andere mensen zoals russen moeten anders misschien in een hutje op de hei gaan zitten. Dit hotel is gewoon Prachtig!!

Prachtig maar teveel Russen!

Karin
18-5-2018

Wij zijn net terug van een weekje long beach resort. Prachtig hotel, mooie, schone kamers, heel veel zwembaden en glijbanen. Genoeg barretjes en eet gelegenheden voor snacks etc.

Avond eten vonden wij niet top, jammer van zo’n mooi hotel! A la carte was ronduit vies! ( bbq restaurant)

Mini club werken alleen maar Russen, die wel erg lief waren voor ons ( enige! ) Nederlandse meisje.

Alles is heel erg op Russen gericht! Van t moment van binnenkomst in hotel tot weggaan, geen Rus? Niet interessant! Ontzettend onvriendelijk personeel bij balie! Jongens in restaurant/bar etc werken hard en doen hun best.

Overgrote deel van gasten zijn Russen, erg onaardig, onbeleefd en asociaal! Zuipen hele dag, lopen dwars door je heen, piepen voor bij kermis /eten etc.

Buiten de Russen om is het een mooi fijn hotel waar je voor een week heerlijk kan genieten! Bazaar in de buurt ( taxi ) zijn leuk, lokale markt ook! Al met al wel fijn gehad!

Super resort met helaas wat minpunten

Sam
15-5-2018

Top hotel maar druk met russen. Ongemanierd. Genoeg te doen en heerlijk eten. Kamera worde n slecht schoongemaakt. Heel groot complex. Je moet dus veel lopen. Beetje druk bij de bar en rij bij restaurant maar te doen. Personeel niet vriendelijk maar waarschijnlijk door drukte. Voor kinderen een paradijs met glijbanen kermis en speelhal.

Nooit meer

Thomas
12-5-2018

Hotel is prachtig. 100% Gericht op Russische gasten! 98% van de gasten is Russisch. Je staat soms een kwartier op je drankje te wachten en de Russische gasten hebben zo voorrang. Je staat te wachten op het eten en kijk vooral niet op van voordringende gasten. Personeel spreekt geen Engels overigens.. nooit meer hierheen! We zijn ook nog opgelicht bij de ‘Furkans watersports’. Ga de zee in op eigen risico. Deze ligt vol scherpe stenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Resort scoort een 8.23 uit 10 op basis van 1120 reviews.