Hotel Long Beach Resortstersterstersterster

7.2Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

De reviewers zijn verdeeld over hun ervaring bij Hotel Long Beach Resort. Zo geeft Mariëlle aan: ‘We komen hier al vele jaren. Het is een geweldig resort met voor ieder wat wils.’ Nancy vindt juist een bezoek wel genoeg: ‘We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar nooit meer naar dit hotel. Het is niet groot, het is mega groot.’ Wel is het hotel ideaal voor gezinnen met kinderen, hiervoor zijn er veel faciliteiten. Hou er rekening mee dat er hier ook veel Russen op vakantie komen.

Het komt hier wel eens voor dat de verkeerde kamer wordt toegewezen of dat de juiste kamer niet beschikbaar is. Dit ervaren jullie als vervelend. Charlotte heeft ook niet heel lekker geslapen bij Hotel Long Beach Resort: ‘De bedden zijn ook echt oud, je voelt de veren door het matras heen.’ De kamers zijn wat gedateerd en worden volgens sommigen van jullie niet altijd goed schoongemaakt. Wel is er een nieuw deel aangebouwd en raden reviewers aan daar een kamer te boeken.

Voor de kinderen is er een aquapark en kermis op het terrein van Hotel Long Beach Resort. Familie Peters vertelt: ‘Op dit resort hoef je je echt niet te vervelen, voor jong en oud is er van alles te doen.’ Volgens Melissa is dit de perfecte bestemming voor gezinnen: ‘Alles in dit resort is gericht op kinderen, dus ze hebben de tijd van hun leven gehad.’ In de avond zijn er vaak shows of worden er thema-avonden georganiseerd. Veel reviewers zijn positief over de openlucht discotheek.

Over het eten bij Hotel Long Beach Resort Alanya zegt Sophie: ‘Er is een zeer ruime keuze aan eten gedurende de hele dag.’ Verspreid over het terrein vind je meerdere bar- en eetgelegenheden voor een drankje en wat te snacken. Het kan in de restaurants, vooral in het hoogseizoen, wel erg druk zijn. Hoewel er genoeg aanbod en variatie is, geven jullie aan dat het niet altijd warm genoeg is. Shelley heeft nog een tip: ‘Een echte aanrader is het Mexicaanse restaurant. Dat was erg lekker en sfeervol’.

Het personeel van Hotel Long Beach Resort spreekt niet allemaal goed Engels, maar is volgens jullie over het algemeen wel vriendelijk en doet haar best. Bij de receptie zijn er zelfs af en toe medewerkers die Nederlands spreken. Wel is er soms onderbezetting van het personeel door de grote hoeveelheid gasten in het hotel.

Ligging

Vanuit Hotel Long Beach Resort Alanya kom je via een tunnel bij het strand. Hier staan voldoende ligbedjes om een middagje op te relaxen. Neem wel waterschoenen mee, want het is een kiezelstrand. Naast zwemmen en relaxen kun je hier ook verschillende watersporten beoefenen.

Met de dolmus bereik je eenvoudig steden als Alanya en Manavgat. Dichterbij liggen kleinere steden als Avsallar en Konakli. In alle steden zijn verschillende lokale markten waar je goedkoop inkopen kunt doen. Naast je verplaatsen met de dolmus is het ook mogelijk om zelf een auto te huren.

1236 reviews over Hotel Long Beach Resort

• 9Kreijkes18-11-2019

Super hotel. Van tevoren maakte ik me zorgen vanwege de revieuws die er geschreven waren, maar wat was het allemaal een meevaller. Lekkere cocktails, super schone kamers, super gevarieerd en veel eten en ook nog de hele dag door eten, genoeg plek aan de vele zwembaden en uiteraard de mooie glijbanen. Genoeg te doen voor de kids van 9 en 6. Diegene die klaagt heeft denk ik iedere dag thuis een 30 gangen menu op tafel staan. Ja dan is het idd een tegenvaller.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Dhr. Janssen13-11-2019

Goeie vakantie

Eind juli op vakantie geweest naar Long Beach Resort. Wij verbleven in het Villa gedeelte (boek dit alsjeblieft). We kwamen midden in de nacht aan en toen was onze kamer nog niet gereed dus werden we in een houten chalet gestopt, dit was voor 1 dag prima te doen achteraf ook compensatie voor gekregen. Volgende dag in de villa, super service bij de villa's elke ochtend en avond apart eten. huisje mooi van binnen en je loopt het zo zwembad in. Het is een gigantisch complex met alle faciliteiten die je maar kunt wensen aquapark, 2 pieren, theater, kabelbaan, veel zwembaden etc. Het eten in het grote restaurant is niet te doen, veel te veel mensen, kabaal, te weinig tafels, koud eten etc. Wij aten altijd in het villa gedeelte was altijd goed, alleen niet veel variatie. Personeel villa gedeelte altijd aardig en service gericht, daar buiten was dat wisselend. Het zijn 2 longbeach hotels naast elkaar en die maken gebruik van alle faciliteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Mary02-11-2019

Nooit meer

Bij aankomst boden ze ons een familiekamer aan aangezien ze geen kamers beschikbaar hadden, we konden wel een kamer krijgen maar 1 stel in ander hotel en wij accepteerde deze niet en kregen een bezemkast met de belofte dat we dag later wel de juiste kamer zouden krijgen, zelfs op papier gezet maar de andere dag werd er gezegd dat dit niet klopte, maar doordat wij bleven aan dringen toch de juiste kamers ontvangen, paar dagen later kwamen onze kinderen met kleinkinderen en zij kregen precies hetzelfde verhaal te horen, hotel is vol wel familiekamer beschikbaar, die weigerden ze en dus andere dag weer aan de balie voor juiste kamers, dit bleken mooie kamers te zijn tot dat de kinderen naar bed gingen, er was zoveel lawaai van de muziek dat ze niet konden slapen, dit gemeld bij receptie met de belofte dat dit maar 1 keer per week is, maar dag later zelfde liedje, de andere dag de manager gesproken en is toen opgelost.

• 6Demi29-10-2019

Niet nog eens!

Het hotel zelf is mooi en schoon, iedere dag de kamer gepoetst. Maar het personeel is zo onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of Duits. Heel veel oostblokkers, waardoor er toch bepaalde sfeer hangt. En het eten was gewoon niet te eten, het was altijd koud! Zelfs als we als eerste bij het eten waren. Veel vlees was niet goed gaar en te lange rijen om te wachten voor je eten. Eten kun je beter ergens anders doen!

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9H martens29-10-2019

Wederom fantastisch!

Voor 4de keer naar dit hotel. Onlangs Is t hotel positief vernieuwd . Voor kinderen is er volop te doen, aquaparken, kermis een zipline, tokkelbaan, boarden enz enz zeker voor pubers is er n gigantische gave disco open tot 2.30 uur( va 16jr) 2 pieren met lig-en lounche bedden. Diverse spel en sportactiviteiten. Eten volop in diverse restaurants. Kortom je komt niks tekort.

• 3Sandra26-10-2019

Nooit meer....😡😡

Vreselijk!!!! Hier gaan we nooit meer naar toe. Chagerijnig personeel, eten niet gevarieerd (leek wel een vreetschuur), kinderen beide oorontsteking door het vieze zwemwater, papa 4 dagen vreselijk ziek geweest en salmonella bacterie opgelopen!! Elke dag werd het zwembad afgesloten omdat er weer iemand in had zitten poepen, kinderen die met bruine vlekken in hun zwemkleding rond liepen....echt, de hygiëne is daar ver te zoeken. Lifeguards die alleen maar druk bezig zijn met hun mobieltje en nergens op letten!! Bedden verschoonde ze alleen als je tip neer legde. Het park is verders echt prachtig en er is een hoop te doen...jammer dat ze dit zooo verslonzen!! Het strand is ook echt een drama voor kinderen...enorme grote keien in het water, nog gevaarlijk ook. Sorry longbeach ons zie je hier niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Max Nass21-10-2019

slecht personeel

het personeel is super slecht. de kapper heeft tegen ons gezegd dat ie ons ging vermoorden en 2 dagen later had ik allemaal beveiligers voor de kamer staan.

• 7Anonymous16-10-2019

Oke hotel

Groot hotel complex. Veel zwembaden met heel veel glijbanen.Zwembaden met chloor en zwembaden zout water.strand heeft Kiezels. Veel barretjes. Kids club aanwezig en iedere avond show Personeel is vriendelijk, maar spreekt zo goed als geen Engels. Hotel heeft veel Russische bezoekers. Heeft geen echte overlast gegeven, behalve dat deze voorkruipen bij de bar en wat onbeschofter/ onbehouwen zijn. Het eten is wel een dingetje. Een grote zaal waar t eten staat. Volop keuze, maar geen variatie wat je in andere hotels weleens ziet ( bijv Italiaanse avond, vis avond etc) iedere dag ligt er hetzelfde, maar er is ruim voldoende keuze. Helaas weinig zit plaats waardoor wij iedere ochtend en avond moesten vechten om een tafel. Het lijkt zo op een soort grote kantine, wat t hotel te kort doet. Personeel helpt niet, alles is gereserveerd? Kamers netjes en schoon

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Mies13-10-2019

Giga hotel van alle markten thuis

Prima hotel maar gigantisch! Wij kwamen snachts aan en werden prima geholpen. Kregen een mooie nieuwe kamer boven de ingang, maar geen balkon. Retour receptie en mochten de volgende dag gelijk naar andere kamer. Kamer en bed prima en schoonmaak netjes. Qua hotelgasten echte mix..Sept. vooral oostblok(Est,Lit, Rus) en in okt. meer europa(nl/be/de) Tijdens diner/ontbijt Personeel heel erg druk met opruimen. Drinken moet je zelf halen (staat ook zo in info) maar als je het vraagt halen ze het voor je . Eten prima maar duurt ff voordat je bij je tafeltje bent dus soms lauw/koud eten. Barpersoneel bij zoutwaterbad (bij strand) traag en oostblok geil, rest gewoon normaal en vriendelijk! Animatie prima, shows leuk, disco lachen! Kinderwalhalla met veel waterpret. Glijbanen tussen 12 en 3 dicht.. Das wel jammer. Giga veel zwembaden! Ook rustige plekken te vinden en voldoende bedjes. Wij hebben genoten! Dolmus na alanya 1,50 euro pp.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9John03-10-2019

Met kinderen zeker fantastish

Dat er veel Russen kunnen zijn, periode toen wij er waren helemaal vol maar geen last ervan gehad gewoon je eigen ding doen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

96 tips over Hotel Long Beach Resort

• Edwin, 05-05-2012

Alanya is een leuke stad met een grote bazaar voor de koopjes jagers.

• jackboon, 24-06-2014

1 Minpuntje is de juwelier. Kijk uit met hem. Even een voorbeeld wat mijn is overkomen. Mijn horlogebandje ging stuk. Ik vroeg hem wat het ging kosten, hij zei 15 euro. Hij wilde dat ik maar een nieuw horloge bij hem kocht. Dat vond ik veel. Ging naar de overkant waar een klein winkel centrumpje is en daar vroeg men in een winkel waar ook horloges verkocht werden 3 euro. Oordeelt u maar zelf of u met de juwelier in het hotel zaken wilt doen.

• deborah devies, 04-06-2014

Beter eten en wisselend en niet steeds hetzelfde. Nooit een Hammam behandeling doen bij Olive Spa en Wellness buiten het hotel.In het hotel is het duurder maar beter. Het hotelkamer mag beter gepoetst worden en betere onderhoud. Aan de overkant van het hotel ligt een Dolfijnen park waar show s worden gehouden en waar je met ze kan zwemmen tegen betaling.100 euro per man met dolfijnen zwemmen voor 20 minuutjes.

323 vragen over Hotel Long Beach Resort

• Wendy Meppelink, 08-08-2019

Badlakens

Weet iemand of ze badlaken service hebben?

Roos, 11-08-2019

Ja je krijgt een pasje per persoon. Hier kan je als je wil elke dag een schone badlaken voor halen.

• Cindy, 10-07-2019

Transfer

Ik weet dat de transfer van Antalya naar Alanya lang zal worden. Heeft iemand ervaring met een taxi ter plaatse regelen ? Wat zijn de kosten daar ongeveer van ?

• albert, 08-07-2019

tv

zijn er nederlandse zenders??

Marianne Kollen, 16-07-2019

ja er is fox sports en nog een nederlandse zender

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking