Hotel Long Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°23°
Hotel Long Beach Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

1138 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige vakantie

Fam. Ezz
23-9-2018

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad, hotel is zo groot dat je je niet kan vervelen. Overal is er eten en drinken. Om naar het centrum van Alanya te gaan kan je gewoon de bus pakken, deze is tevens ook veel voordeliger dan een taxi. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Super, fantastisch, toptoptop!

Jane
19-9-2018

Eerst en vooral: slechte commentaren zijn leugens!!

- eten veel variatie, soms te warm om te eten dus Niet koud!

- Russen zijn er maar steken helemaal niet voor, je moet maar niet aan de uiterste hoek van de bar staan maar sta in het midden dan zal je onmiddellijk bediend worden

- personeel spreekt voldoende Engels om je te bedienen

- kamers zijn basic maar proper

- ...

Wie tot rust wil komen of eerder leuk antertainment wil beleven, ga naar long beach! Prijs kwaliteit een aanrader

Super voor kinderen, koppels, vrienden! Ieder wat wils

1 keer nooit meer !

Martijn
14-9-2018

Op zich een leuk resort met leuke zwembaden en glijbanen maar dat was het dan ook wel.Eten is vrij eentonig en niet bijzonder.Kamers zijn op zich wel te doen want je zit hier toch bijna niet.Het baliepersoneel en personeel in restaurant zijn zeg maar niet de vrolijkste en valt ook bijna niet mee te praten want engels kunnen ze niet alleen turks en russisch !!! Want dan kom ik bij het grootste minpunt en dat zijn die asociale russen.Ik ben in meerdere resorts geweest en daar zaten ze ook maar dit resort is wel extreem met dat ....volk.Voordringen,dronken,geen manieren enz want ze hebben overal maling aan.Normaal maak ik me niet zo druk maar hier was ik er helemaal klaar mee.Het hotel lijkt het wel te motiveren dat gedrag want als je aan de bar of restaurant staat te wachten om wat te bestellen en er komt een dikke opgepompte rus aan dan wordt die gewoon gelijk geholpen.Mij zien ze in ieder geval niet meer terug !!!!!

Thomas
13-9-2018

Ik denk dat beoordelaar van negatieve review bij het verkeerde hotel is afgezet en niet bij Long Beach. Het is dat ik hier in mijn review geen filmpjes kan toevoegen maar personeel wat niet vriendelijk is? Dan begrijp je denk ik niet helemaal hoe het werkt. Wij hebben 2 weken lang met het personeel gesprongen en gefeest. Aan het eind van de vakantie konden ze zelfs een deel van een Nederlands feestnummer meezingen. Dan kom jij aan met dat het personeel niet vriendelijk is. Daarnaast de andere review een kamer zoals een gevangenis? Vanuit onze kamer hadden wij panoramaview over het gehele hotel incl horizon.

Ik liet een glas vallen op de kamer en er kwam gelijk een schoonmaakteam aan om al het glas op te ruimen en de kamer weer helemaal netjes te maken. verder zit er een disco op het park en draaien ze daar ook nederlandse muziek. Wij hebben 2 weken lang genoten en zullen zeker teruggaan.

Nooit, maar dan ook Nooit meer!

Bjorn
11-9-2018

Waardeloos, Nooit maar dan ook Nooit meer! Receptie ontvangst was te brutaal voor woorden, kamer schandalig! Te vies voor woorden, vloer kapot, schaamhaar van andere gasten in de douche, haren van andere gasten in de kussens. Eten is vaak koud. Hotel is gericht op massa productie je bent een nummertje en het boeit ze geen reet wat je er van vind. Hotel ligt langs een grote weg als je kamer met zeezicht boekt die extra kost heb je veel last van de weg. Personeel kan geen lachje vanaf. Kort gezegd bedenk je en boek wat anders!

Matig,harmony is beter

Sabina
2-9-2018

Service goed, wij hadden een klacht; de kamers in long beach resort&spa waren slecht en oud en wij werden overgeplaatst naar long beach harmony. de kamers in resort&spa leken wel een gevangenis.

Topvakantie!

Daan
1-9-2018

Wel jeffrey van hieronder... wij zijn tijdens dezelfde periode als jou daar geweest en gezien onze kids 6 en 8 jaar oud zijn, kan ik je verzekeren dat wij veel tijd gespendeerd hebben bij de glijbanen. Buiten de ene blauwe glijbaan die was afgesloten, zijn ze allemaal bijna altijd open geweest hoor...

Min: vrij druk hotel, 2u v luchthaven, kamers ietwat verouderd (mr die v ons was goed onderhouden en je bent daar toch bijna nooit dus so what?), eten ok (nt super maar best ok vr zo'n grootkeuken), geen detail info kidsclub over welke activiteiten (wanneer en waar, enkel algemene openingstijden vermeld), shows ook al beter gehad (te vaak gedaan door eigen animatie team en daardoor mindere kwaliteit).

Plus: ABSOLUUT waterparadijs voor kids (veel zwembaden, veel glijbanen, grote piratenboot met ook nog eens leuke glijbanen, kleine piratenboot vr kleuters, leuk zwembad vr de allerkleinsten, groot (!) waterpretpark). Personeel heel vriendelijk en ook al spreekt nt iedereen engels (kan je dat dan echt verwachten v al dat volk dat daar werkt!?), ze doen hun best om je verder te helpen (en vr de duidelijkheid: ik ben dus geen rus!), iedere avond kermisattracties, prijs/kwaliteit top! Ook nog: veel Belgen en Nederlanders en altijd leuk wanneer je een babbeltje in eigen taal kan slaan ;)!

Algemeen: zeker vr onze kids was dit SUPER! Zonder kids zou ik me meer gestoord hebben aan de minpunten mr door onze kids zo te zien genieten, overrulden de pluspunten moeiteloos de minpunten. Met kids: zeker doen, zonder kids zou ik mss eerder een ander hotel proberen mr wij hebben er sowieso een keileuke vakantie gehad!

Misschien

RR
1-9-2018

Minpunten:

. Matrassen keihard, ruggenkraker

. Eten regelmatig koud

. De ecoli bacterie heeft ook mij geveld

. Snelweg aan zeezichtkant 24/7 actief en op 20 meter afstand. Oordoppen is een pre.

. Druk bij de poolbar, even wachten.

. Handdoekje leggen noodzakelijk

Pluspunten.:

. Mooi hotel grote kamers

. Mooi auqapark

. Leuke bazaar in konakli

. Lange busrit ook vanaf gasipasa

NOOIT MEER

Jeffrey
30-8-2018

Op dit moment zijn mijn vriendin en ik bij Long beach. Het eten is ver uit slecht. De service die ze hier in het hotel aanbieden is alleen gericht voor mensen uit oost Europa. Verder is het zwembad prima het aqua park zijn meestal 3 van de 10 glijbanen open. Voor gezinnen met jonge kinderen is het zwembad wel aan te raden en ook het animatie team doet haar best. Kamers zijn oud en niet altijd even schoon. Ik raad aan om je geld elders te besteden. BTW: service vanuit de touroperator is geweldig.

Top vakantie voor een gezin! Voor jong en oud!

fam van Luijk
28-8-2018

Onbezorgd genieten en de kinderen hebben de tijd van hun leven! Top glijbanen, variatie ten top! Overal plekken om te drinken en te eten! Iedere dag is anders!

Hier ga je geen spijt van krijgen om naar toe te gaan, het is druk in het hoog seizoen maar hier merk je bijna niets van! De weg welke het hotel met het strand en facaliteiten scheid is niet storend en merk je eigenlijk niets van. De tunnel tussen het hotel en strand is schitterend geintegreerd met lichteffecten en winkeltjes.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.