Hotel Long Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag11°5°
Hotel Long Beach Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

1087 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Wij komen terug

An, 14-4-2018

Voor de 4de keer geweest. Super! Aangename temperaturen in april. Alleen is het water nog wat koud. Maar dit ben je vlug gewoon. :-)

Eten niet te vreten

Sander, 10-4-2018

Het eten op het vliegtuig (broodje met Vleeskroket tussen) was het warmste en lekkerste dat ik in de hele week gegeten heb.

Wanneer je voorbij de handdoeken service gaat ruikt het elke dag naar beerput.

Waw complex met enkele verbeterpunten

Caitlin Van Avermaet, 8-4-2018

Op het complex zelf is zeker en vast niets op aan te merken. Groot hotel, veel glijbanen. Wat ook zeer positief is, is dat er 2 verwarmde zwembaden zijn (groot aquapark en kinder aquapark). Wel ook 1 zout zwembad wat wij persoonlijk minder graag hebben. Voor de service moet je geluk hebben met wie je hebt de ene is super vriendelijk en de andere boertig. Kamers zijn ruim (wel eens aan een opknapbeurt toe) maar van kuisen kunnen ze niet veel. Vuile spiegels in de kamer, vuile grond in de kamer, haar op de wc-bril in onze kamer. Douche geeft wel heel warm water wat je in vele hotels niet hebt. Bedden zijn zeer slecht, je voelt de 'veren' erdoor, na 2 dagen heb je rugpijn. Mini bar ook telkens bijgevuld, je komt geen drinken te kort op je kamer. Vergeleken met andere 5-sterren hotels trekt het eten op niets. Heel koud (niet lauw maar echt koud). Eten is ook niet echt lekker als je echt honger hebt ga je best om 17u naar de snack bar aan het zwembad om chicken nuggets en een hamburger. Lang wachten op een lift, ik wil niet weten wat voor een fabriek dit is in het hoogseizoen. Mooie openlucht disco, heel groot, leuke sfeer, ook veel bewaking echt super. Drinken is echt drinken niet zoals in de meeste hotels 'watercola' het drinken is van goede kwaliteit. Cocktails all-in dat is super positief. Animatie goed maar kan beter, ze komen niet goed rond aan het zwembad, geen duidelijke communicatie over welke activiteit plaatsvindt. Wel echt een paradijs voor kinderen, hotel is ook zeer kindvriendelijk. Prijs kwaliteit een aanrader (in april). Maar heb wel al betere 5-sterrenhotels gehad.

Shows 's avonds zijn ook goed. Airco werkt niet in april, als je hier op dit moment zit met 30°C heb je het 's nachts echt wel warm. Maar met het schuifraam open is dit probleem wel opgelost. Hotel is gelegen naast grote baan maar hier heb je totaal geen last van. Het zwembad is juist naast de baan maar je hoort de auto's amper rijden wat super positief is. Wifi gratis, vergeleken met andere hotels is het hier goede Wifi. Over het algemeen is het een goed hotel met enkele verbeterpunten.

Geweldig, grandioos, perfect!

Fam. van Mil, 11-2-2018

Wij hebben dit geweldige hotel 3 maal bezocht!! Afgelopen jaar zijn we naar Aska Lara geweest, maar gaan komende zomer toch weer terug naar Long Beach.

Voor ons heeft Long Beach Alles!

Dit Mega resort is gewoon perfect voor een perfecte vakantie :) Hier hoef je je geen moment te vervelen..

Eten in overvloed en lekker...

Schone kamers...

Genoeg waterpret!

En heerlijk om s'avonds met de taxi naar Avsaller te gaan shoppen :)

Wij geven dit resort een dikke 10...

En de mensen die hier wat over te zeuren hebben: blijf lekker thuis!!!

Wij gaan lekker aftellen naar de 22e juli...

En verheugen ons enorm!

Dus mensen, trek hier je voordeel uit 😊

Fantastische resort.

Mw Essayah, 30-1-2018

Het was een mooie resort. Eten was goed. Wij zijn met jonge kinderen gegaan en je kon daar alles doen. Was geweldig.

Echt een goed hotel

Jos, 17-1-2018

Een fantastisch hotel, ondanks dat het groot is kan je alles goed belopen. Leuke gedeelte met toffe glijbanen, de lifeguards maken het extra leuk. Wil je wat rustiger zitten dan zijn er om het hotel genoeg zwembaden waar je rustig kan zitten. Pool bar waar ze te gekke cocktails maken, met name Emhre de barman. Eten is zeer uitgebreid en ja er zijn geen frikandellen en kroketten. Kamers prima en schoon. Dit jaar er weer naartoe

Prima hotel en lekker ontspannen

Ton, 20-11-2017

Zeer veel plezierige zwembaden met veel glijbanen. Echt een plezier voor kinderen en ouders.

Het eten was prima met veel keus en veel locaties.

Drank is prima voor een all inclusive hotel

De kamers en het hotel zijn schoon.

Hoeveelheid Russen is erg groot. Het personeel is daar helemaal op ingesteld maar spreekt ook Engels. Maar het beste kun je thuis wat Russisch leren zodat je ook in het Russisch kunt bestellen. Dan wordt je eerder geholpen.

We gaan zeker terug

Miranda, 9-11-2017

Super hotel en zeker zeer vriendelijk personeel.

Bij aankomst op de kamer hadden niet de kamer die we hadden geboekt maar dat werd gelijk opgelost zodat we wel de goede kamer hadden.

Ook hadden we gereserveerd in het ala cart restsurant dolfin en dat bleek ook niet goed gegaan, wat helaas niet opgelost kon worden erg teleurstellend.......

maar al met al is het met kinderen een geweldig hotel met heel veel mogelijk heden.

Het eten was goed en elke avond andere toevoegingen.

Ook bij het ontbijt diverse vers bereide producten.

Kortom een geweldig hotel.

Ook het paracailen was erg leuk om te doen en je kon ook goed naar de dorpen om te shoppen.

Met de taxi naar konapoli koste €2,00 pp en was goed te doen.

Volgend jaar zeker terug

super super goed hotel!

ninneke, 31-10-2017

we zijn voor de 2de keer gegaan, we heb super grote kamer gekregen dat zeker goed onderhouden was, vind dit heel belangrijk! het eten was ook dik inorde met veel variatie, onderhoud van zwembaden was ook super proper! de wifi aan het zwembad was ook heel goed. de bar aan het zout zwembad is nog altijd zeer goed met veel amusement. muziek voor iedereen! eetgelegenheid aan zwembad ook erg goed! de super glijbanen kan je met kinderen heel goed benutten en gaan zich zeker niet vervelen! kortom wij gaan zeker voor de 3de keer terug! de ligging van hotel is ver van de luchthaven, 2 uurtjes rijden maar het hotel maakt alles goed!

Heel leuk maar twijfelen of we terug gaan

Jolanda, 24-10-2017

Vorig jaar ook dit hotel geweest en het was goed , dus we zijn weer terug gegaan , dit jaar veel russen , weinig last van gehad , maar jammer dat het hotel zich dit jaar daar volledig op richt , dat is voor ons de twijfel om nog terug te gaan, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam voor ons in ieder geval , verder een top vakantie gehad want gezelligheid moet je toch zelf maken !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Resort scoort een 8.25 uit 10 op basis van 1101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: