Hotel Long Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°11°
Hotel Long Beach Resort
7,4

Omschrijving
Hotel Long Beach Resort in Alanya is een luxe vakantiebestemming met alles erop en eraan. Geniet hier van een relaxt dagje spa, zwem in het zwemparadijs met de vele glijbanen of dans ‘s avonds bij een van de vele shows. Ga op de foto met een dolfijn in Sealanya Dolphinpark of ontdek de mooie kust op 5 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Resort voor je op een rij gezet:

1154 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Chelsey,
16-11-2018

Super prachtig hotel en van alles te doen voor jong en oud! Aquapark en kermis der hij in en een super ervaring. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam en het eten en drinken is fantastisch! Zeker een echte aanrader. Volgend jaar ga ik der nog een keer heen en hebben het al geboekt. Een hotel om nooit te vergeten en zeker om te herhalen! Je hebt ook een super annimatie team die van alles doet met iedereen van jong tot oud en ze zijn super lief met jonge kinderen en proberen het ook aan te passen naar de allerkleinste onder ons. Zo als ik al zei een zekere aanrader om der heen tegaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Gereisd met partner in augustus 2016

Volgend jaar weer!

Mariëlle,
5-11-2018

We komen hier al vele jaren. Het is een geweldig groot resort met voor ieder wat wils. Je kunt de drukte opzoeken maar er zijn ook vele rustige plekken te vinden. Van jong tot oud is hier iets te doen. De animatie verschilt van jaar tot jaar. Het ene jaar super leuk, het andere jaar iets minder. Het eten is prima. Je zult er geen honger lijden. Zelfs met een grote groep van zo'n 25 personen hebben we toch bijna iedere avond gezamenlijk kunnen eten. Leuke open lucht disco. Grote keuze aan glijbanen. Genoeg sport mogelijkheden. Iedere avond verschillende optredens op meerdere locaties. Echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

F,
28-10-2018

Wij zijn met zijn tweeën geweest half oktober. Het klimaat was prima. Ondanks mijn vooraf aangegeven en geboekte kamer met zeezicht werden we in de kelder met een kamer naast het restaurant geplaatst. Dit is later wel veranderd, maar vond het toch vervelend. Verder was het eten koud en weinig keuze. Wij zaten in het bij gebouw maar op onze terugreis hoorde we dat als je in de huisjes zat je wel meer variatie had met eten. Het meeste personeel vond ik niet vriendelijk of behulpzaam. Voor kinderen is dit denk ik wel een paradijs er is voor kinderen genoeg te doen. En voordat we de kamer sleutel ingeleverd hadden waren de schoonmaaksters al bezig om onze kamer schoon te maken terwijl ze de andere dagen pas tegen de avond tijd hadden om onze kamer te doen. Heel raar.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Overboekt hotel met achterstallig onderhoud

B sonder,
27-10-2018

Overboekt naar geklaagd te hebben en dag later een andere kamer gekregen met een extra a la carte maaltijd en voor een dag een huisje aan het strand.

Helaas naar een nacht met noodweer stond onze kamer voor 60% onder water, defecte verlichting en een toilet die niet kon doortrekken. Voor het wateroverlast geen excuus ontvangen. Terwijl wo dan het in de weer waren om het water tevergeefs tegen te houden. Zeer onvriendelijke manager achter de receptie.

Personeel wordt uitgebuit. Als ze niet genoeg binnen halen moeten ze 'voor straf' een 7de dag.

Mooi hotel maar door achterstallig onderhoud is de 5de ster het niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Mooi hotel maar we gaan niet weer hier naar toe.

Fam. Knol,
24-10-2018

Bij aankomst verkeerde villa toegewezen, we hadden een villa met terras in het zwembad geboekt zodat we we niet handdoeken moesten leggen om een plekje te hebben. een dag later kregen we de juiste villa toegewezen, maar het eilandje wat wij dachten dat we mochten gebruiken bleek van de onderburen te zijn, dit staat nergens en wordt ook niet gecommuniceerd door het hotel wat tot ruzies en frustraties met de buren leid , dit wil je niet , vooral niet op vakantie.

Ook het eten is vrij eentonig, ieder dag hetzelfde met weinig smaak.

Kamers zijn schoon en netjes, koffie is slecht , op 1 plek in het enorme hotel is versgemalen koffie te verkrijgen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Nancy,
23-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie, maar nooit meer naar dit hotel. Het is niet groot, het is mega groot. Er komen veel te veel Russen die geen rekening houden met andere gasten. Het personeel zegt er ook niets van.

Ontbijt en het eten over dag was uitstekend. Het avond eten was koud. Gelukkig hebben ze meerdere restaurants op dit resort en dat was oké.

Handoeken werden al vroeg door de Russen weggelegd en weg waren ze.

Wat ik ook jammer vond, je boekt een reis omdat de foto’s van het hotel er fantastisch uitzien en dan word je in een bij gebouw gestopt.

Ondanks het negatieve en wij hier niet meer naar toegaan, hebben wij toch een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Prima!

Shelley Van Aert,
21-10-2018

Groot resort. Op bepaalde avonden erg druk in het restaurant. Eerste dagen van ons verblijf veel russen die veel voor kruipen bij het buffet. Animatie wordt op hen aangepast. Veel communicatie in het Russisch.

Eten erg goed, bedden wat aan de harde kant. Met een taxi is het centrum van Alanya goed bereikbaar. Leuk aquapark voor kinderen en een kermis. Was wel een kiezelstrand dus waterschoenen zijn praktisch. Wi-Fi was op sommige plaatsen in het hotel erg goed maar op onze kamer bijvoorbeeld geen Wi-Fi. Veel verschillende zwembaden maar wel aan de koude kant (ook de verwarmde). Een echte aanrader is het mexicaanse restaurant. Dat was erg lekker en sfeervol.

Helaas wel bij aankomst in een invalide kamer geplaatst. Kamer was aangepast maar werden gelijk overgeplaatst naar een betere kamer. Kamers zijn wel gedateerd.

Al met al een prima hotel met kleine verbeterpuntjes maar een kleinigheidje blijf je houden! Echt wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prachtig resort voor elk wat wils, super resort.

Fam. Peters,
30-9-2018

Op dit resort hoef je je echt niet te vervelen, voor jong en oud is er van alles te doen. Van uit je dak gaan op de kermis tot relaxen in de sauna. Leuke shows en feesten. Overal lekker eten en drinken. Ik snap nu ook dat sommige mensen zeggen dat het eten niet warm is, logisch als er zoveel keus is en je zeker een kwartier bezig bent om al dat lekkers op je bord te scheppen dat het dan niet meer warm is. Een aanrader om hier heen te gaan. Alleen moet je je niets aantrekken van die aso russen die continu voordringen. Dat zijn er jammer genoeg wel veel. Een minpuntje voor dit resort.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Charlotte van der Pouw,
28-9-2018

Groot hotel met onbehulpzaam personeel. Wij hebben deze reis met touroperator geboekt en bij aankomst bleek onze kamer 2 aparte 1 persoons bedden te hebben, wij hadden een kamer met een 2 persoons bed geboekt. Het hotel wilde ons geen andere kamer geven, volgens hun moesten wij de bedden maar tegen elkaar aanschuiven. De bedden zijn ook echt oud, je voelt de veren door het matras heen. Het eten is slecht, mijn vriend is de 2e dag ziek geworden van het eten. Het hotel zit vol met asociale en dronken Russen. Wij hebben geen 1 keer buiten kunnen eten omdat er slechts enkele tafels buiten zijn. Binnen in de eetzaal is het super lawaaierig en ongezellig, je wordt gek van de jankende en slecht opgevoede kinderen. Overal staat de muziek keihard. Enige pluspunt is dat het hotel super schoon is en een fantastische spa heeft.

Gereisd met partner in september 2018

adotravel.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.