Hotel Long Beach Resort

7Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 524p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Algemene informatie Long Beach Resort hotel

Hotel Long Beach Resort ligt in de omgeving van het Turkse Alanya. Een grote groep vakantiegangers komt hier al vele jaren. Het is een geweldig resort met voor ieder wat wils. Met 773 kamer is het zonder twijfel een groot hotel te noemen. Als je op zoek bent naar een all inclusive hotel die van alle nodige gemakken is voorzien, dan zit je bij Long Beach Resort goed. Het hotel is ideaal voor gezinnen met kinderen, want er zijn veel faciliteiten en er altijd gezelligheid.

De 773 kamers zijn verspreidt over een gigantisch hoofdgebouw dat bestaat uit 8 verdiepingen. Daarnaast zijn er nog een paar tientallen luxe villa's met een eigen privé zwembad. Bij het resort vind je een receptie, lobby, een groot restaurant en 3 à la carte restaurants. Verder vind je meerdere bars, zwembaden en een prachtige tuin.

Voor de kinderen is er een aquapark en kermis op het terrein van Hotel Long Beach Resort. Op dit resort hoef je je echt niet te vervelen, voor jong en oud is er van alles te doen. Alles in dit resort is gericht op kinderen, dus ze hebben ongetwijfeld de tijd van hun leven. In de avond zijn er vaak shows of worden er thema-avonden georganiseerd. Daarnaast is de openlucht discotheek ook een aanrader voor de nodige ontspanning en (alcoholische) drankjes.

Er is een zeer ruime keuze aan eten gedurende de hele dag. Over het terrein vind je meerdere bar- en eetgelegenheden voor een drankje en wat te snacken. Het kan in de restaurants, vooral in het hoogseizoen, wel druk zijn. Een echte aanrader is het Mexicaanse restaurant.

Het personeel van Hotel Long Beach Resort spreekt niet allemaal goed Engels, maar is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie zijn er zelfs af en toe medewerkers die Nederlands spreken. Wel kan het zijn dat er onderbezetting van het personeel is door de grote hoeveelheid gasten in het hotel.

Ligging van het hotel in Alanya, Turkije

Vanuit Hotel Long Beach Resort Alanya kom je via een tunnel bij het strand. Hier staan voldoende ligbedjes om een middagje op te relaxen. Neem wel waterschoenen mee, want het is een kiezelstrand. Naast zwemmen en relaxen kun je hier ook verschillende watersporten beoefenen.

Met de dolmus bereik je eenvoudig steden als Alanya en Manavgat. Dichterbij liggen kleinere steden als Avsallar en Konakli. In alle steden zijn verschillende lokale markten waar je goedkoop inkopen kunt doen. Naast je verplaatsen met de dolmus is het ook mogelijk om zelf een auto te huren.

• Het centrum van Alanya ligt op ongeveer 20 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Alanya ligt op ongeveer 30 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Hotel Long Beach Resort in Alanya? Vergelijk reisaanbieders en boek je vakantie.

1238 reviews over Hotel Long Beach Resort

• 9Emily12-02-2020

Super leuk!

Bij aankomst een andere kamer gekregen dan geboekt, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, deze was echter niet beschikbaar de avond toen wij aankwamen. Verder totaal geen probleem aangezien wij alleen maar een luxere kamer hadden gekregen! we kregen onze eerste nacht een villa kamer, hierdoor kregen wij ook een rood bandje (hierdoor kon je bij het villa restaurant eten dat een stuk rustiger was, verder wel gewoon het zelfde eten) de 2e dag kregen we onze kamer met zeezicht en ook deze was zeker niet teleurstellend, hartstikke netjes en niks op aan te merken. Wij verbaasde ons om het vele eten wat er elke ochtend, middag en avond klaar stond. Een enorm assortiment en voor iedereen wat lekkers! Het waterpark was leuk voor jong en oud, super leuke glijbanen.

Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad, zeer zeker waard voor mijn geld!! Het enige wat jammer was is dat het eeuwen kan duren voordat de liften er zijn.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Melanie07-02-2020

Geweldig voor kinderen

Het was een heerlijke vakantie! Veel variatie in zwembaden, wel wordt het eigen volk voorgetrokken. Lekker eten tussen de middag en s avonds, wel vaak hetzelfde. De toetjes vielen wel tegen kwa smaak! Mocht er hier nog iemand daar naar vakantie gaan zouden we graag het recept willen weten van de spaghetti met de witte saus, die was heerlijk, verkrijgbaar bij een restaurantje bij het zwembad aan de zee als je het hotel uitloopt naar rechts helemaal achteraan!! Ik hoor het graag!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2019
    9Kreijkes18-11-2019

Super hotel. Van tevoren maakte ik me zorgen vanwege de revieuws die er geschreven waren, maar wat was het allemaal een meevaller. Lekkere cocktails, super schone kamers, super gevarieerd en veel eten en ook nog de hele dag door eten, genoeg plek aan de vele zwembaden en uiteraard de mooie glijbanen. Genoeg te doen voor de kids van 9 en 6. Diegene die klaagt heeft denk ik iedere dag thuis een 30 gangen menu op tafel staan. Ja dan is het idd een tegenvaller.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Dhr. Janssen13-11-2019

Goeie vakantie

Eind juli op vakantie geweest naar Long Beach Resort. Wij verbleven in het Villa gedeelte (boek dit alsjeblieft). We kwamen midden in de nacht aan en toen was onze kamer nog niet gereed dus werden we in een houten chalet gestopt, dit was voor 1 dag prima te doen achteraf ook compensatie voor gekregen. Volgende dag in de villa, super service bij de villa's elke ochtend en avond apart eten. huisje mooi van binnen en je loopt het zo zwembad in. Het is een gigantisch complex met alle faciliteiten die je maar kunt wensen aquapark, 2 pieren, theater, kabelbaan, veel zwembaden etc. Het eten in het grote restaurant is niet te doen, veel te veel mensen, kabaal, te weinig tafels, koud eten etc. Wij aten altijd in het villa gedeelte was altijd goed, alleen niet veel variatie. Personeel villa gedeelte altijd aardig en service gericht, daar buiten was dat wisselend. Het zijn 2 longbeach hotels naast elkaar en die maken gebruik van alle faciliteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Mary02-11-2019

Nooit meer

Bij aankomst boden ze ons een familiekamer aan aangezien ze geen kamers beschikbaar hadden, we konden wel een kamer krijgen maar 1 stel in ander hotel en wij accepteerde deze niet en kregen een bezemkast met de belofte dat we dag later wel de juiste kamer zouden krijgen, zelfs op papier gezet maar de andere dag werd er gezegd dat dit niet klopte, maar doordat wij bleven aan dringen toch de juiste kamers ontvangen, paar dagen later kwamen onze kinderen met kleinkinderen en zij kregen precies hetzelfde verhaal te horen, hotel is vol wel familiekamer beschikbaar, die weigerden ze en dus andere dag weer aan de balie voor juiste kamers, dit bleken mooie kamers te zijn tot dat de kinderen naar bed gingen, er was zoveel lawaai van de muziek dat ze niet konden slapen, dit gemeld bij receptie met de belofte dat dit maar 1 keer per week is, maar dag later zelfde liedje, de andere dag de manager gesproken en is toen opgelost.

• 6Demi29-10-2019

Niet nog eens!

Het hotel zelf is mooi en schoon, iedere dag de kamer gepoetst. Maar het personeel is zo onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of Duits. Heel veel oostblokkers, waardoor er toch bepaalde sfeer hangt. En het eten was gewoon niet te eten, het was altijd koud! Zelfs als we als eerste bij het eten waren. Veel vlees was niet goed gaar en te lange rijen om te wachten voor je eten. Eten kun je beter ergens anders doen!

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9H martens29-10-2019

Wederom fantastisch!

Voor 4de keer naar dit hotel. Onlangs Is t hotel positief vernieuwd . Voor kinderen is er volop te doen, aquaparken, kermis een zipline, tokkelbaan, boarden enz enz zeker voor pubers is er n gigantische gave disco open tot 2.30 uur( va 16jr) 2 pieren met lig-en lounche bedden. Diverse spel en sportactiviteiten. Eten volop in diverse restaurants. Kortom je komt niks tekort.

• 3Sandra26-10-2019

Nooit meer....😡😡

Vreselijk!!!! Hier gaan we nooit meer naar toe. Chagerijnig personeel, eten niet gevarieerd (leek wel een vreetschuur), kinderen beide oorontsteking door het vieze zwemwater, papa 4 dagen vreselijk ziek geweest en salmonella bacterie opgelopen!! Elke dag werd het zwembad afgesloten omdat er weer iemand in had zitten poepen, kinderen die met bruine vlekken in hun zwemkleding rond liepen....echt, de hygiëne is daar ver te zoeken. Lifeguards die alleen maar druk bezig zijn met hun mobieltje en nergens op letten!! Bedden verschoonde ze alleen als je tip neer legde. Het park is verders echt prachtig en er is een hoop te doen...jammer dat ze dit zooo verslonzen!! Het strand is ook echt een drama voor kinderen...enorme grote keien in het water, nog gevaarlijk ook. Sorry longbeach ons zie je hier niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Max Nass21-10-2019

slecht personeel

het personeel is super slecht. de kapper heeft tegen ons gezegd dat ie ons ging vermoorden en 2 dagen later had ik allemaal beveiligers voor de kamer staan.

• 7Anonymous16-10-2019

Oke hotel

Groot hotel complex. Veel zwembaden met heel veel glijbanen.Zwembaden met chloor en zwembaden zout water.strand heeft Kiezels. Veel barretjes. Kids club aanwezig en iedere avond show Personeel is vriendelijk, maar spreekt zo goed als geen Engels. Hotel heeft veel Russische bezoekers. Heeft geen echte overlast gegeven, behalve dat deze voorkruipen bij de bar en wat onbeschofter/ onbehouwen zijn. Het eten is wel een dingetje. Een grote zaal waar t eten staat. Volop keuze, maar geen variatie wat je in andere hotels weleens ziet ( bijv Italiaanse avond, vis avond etc) iedere dag ligt er hetzelfde, maar er is ruim voldoende keuze. Helaas weinig zit plaats waardoor wij iedere ochtend en avond moesten vechten om een tafel. Het lijkt zo op een soort grote kantine, wat t hotel te kort doet. Personeel helpt niet, alles is gereserveerd? Kamers netjes en schoon

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking