Hotel Kosdere

7.5Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.5Goed

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Kosdere

• 8marian26-08-2012

Schitterend hotel

Hotel Kosdere is een mooi hotel, Eten en de kamers goed verzorgt. Wij zaten tegenover de winkels en naast de discotheek, maar hebben hier totaal geen last van gehad. Personeel erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Het enige minpuntje is de hoeveelheid Russen, wij waren op dat moment de enige Nederlanders.

Met oudere kinderen

• 10Gisella02-08-2012

super vakantie!!!

De 4 sterren is echt verdiend, alles was goed en ga er volgend jaar weer heen. Je kan beide kanten op richting Alanaya en andere kant na avsallar ook een grote winkelstraat en voor 8 euro met de taxi. Heel centraal daar. In het hotel zijn hele vriendelijke mensen. Wij waren er met 12 mensen en ze waren allemaal dik tevreden. Tot volgend jaar!!!

• 8Nienkeeee.27-07-2010

GEWELDIG!

Wij waren hier 2 jaar geleden! het is en blijft gewoon een super hotel! het eten was overheerlijk elke dag wat anders, en het zwembad was super schoon. Super leuke animatie voor de kinderen, en activiteiten aan het strand. wij zijn met zn allen nog op de bananen boot geweest, maar je kan er ook jet skieen en paragliden. de service was ook een topper. ons bed werd altijd keurig op gemaakt, en de handdoeken waren ook heel schoon! de kamer was ruim genoeg om overal te kunnen lopen! wij zaten in het flatje bij het zwembad. wij keken dus uit op het zwembad, mijn familie keken uit op zee. t is echt een aan radar. overdag is het te heet om op straat te lopen. dus meestal gingen we in de avond. wat nog heel warm is!!! maar wij hebben de tijd van ons leven gehad hier. het was echt super!!!!!!!

MVG nienke helthuis

12 jaar

Met oudere kinderen

• 10Nienke ( 12 )16-01-2010

TOPPER!

Hoi mensen!

Van harte aanbevolen!! Wij kwamen aan, meteen werden onze koffers aangepakt en vervoert door mensen naar onze kamer. daar werd alles uitgelegd, over het eten en over de airco. toen we gingen eten, was alles pieko bello schoon!

Het was helemaal super daar, en we konden gerust een wandelingetje maken! ik heb egt een super vakantie gehad!

• 9familie Kronenberg12-05-2008

we hebben een fantastisch verblijf gehad. Het personeel is erg aardig en het animatie-team super. Ook voor kleine kinderen. Het eten: keuze genoeg en nog lekker ook! Enige kleine minpunt: een kleine badkamer

Familie

• 9Jos Pijls01-02-2008

nooit maar dan ook nooit meer in zo een hotel .eten lauw ,drank buiten in plastic bekers ,binnen in vuile glazen ,kamers beneden alle peil ,nog nooit zo'n slecht hotel gehad .veel fake foto's op aanvraag groetjes jos en nicole

• 7Ellen01-10-2007

Goed hotel, verschillende gebouwen, leuke animatie, leuk personeel, eten is goed, zwembad ook goed. Héél jammer, na 00.00 uur is alles uitgestorven en geen boulevard. Dus ook geen mogelijkheid om 's avonds een wandeling te maken. Bent aangewezen op het resort. Alanya op 20 min. afstand met de taxi. errug warm, 47 graden, een klein beetje wind aan het strand

• 10hans12-07-2006

gewoon te gekke hotel mooie dames egt goeie mensen die daar werken je kan lachen met ze alles ga er heen en geniet gewoon van je vakantie toch!!! lekker chille drankje er bij;)

• 9jacobs13-08-2005

goed hotel strand kon beter brocure niet verglijkbaar

• 8Jan van Toor10-08-2005

Absoluut top voor een 3-sterrenhotel. Vast aan de zee (mooie baai zonder hoge golven), opgespoten zandstrand, prachtige lokatie, goede service. Bezoekers zijn hoofdzakelijk Oostduitsers en Russen, maar heel normaal. Lekker rustig hotel.

0 tips over Hotel Kosdere

0 vragen over Hotel Kosdere