Hotel Jasmine Beach Resort

7.2Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.2Goed

• Sauna

188 reviews over Hotel Jasmine Beach Resort

• 7ilse13-03-2017

leuke vakantie

leuk hotel, maar wel last van buurtlawaai

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8fam kuiper20-09-2016

prima prijs verhouding

vriendelijk personeel eten is erg goed

Gereisd met partner in september 2014

• 2Sitadevie Toekoen13-11-2014

Dit nooit meer

Service, hygiëne, klantvriendelijkheid, eten enz. waren n verschrikking. Dit hotel is geen 5 sterwaardig. 1 is al genoeg dan heb je gelijk een idee waarvoor je betaalt. Dat 5 sterren is pure misleiding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 2jenny van Hagen15-08-2014

raad het iedereen af nooit meer

vond het een verschrikkelijk hotel onvriendelijk personeel slecht onderhouden /verwaarloost toiletten zonder slot kapotte afvoer in toilet ruimte waardoor het helemaal blank stond en er niets aan gedaan werd bars onbemand waardoor je moest wachten voor dat er iemand kwam dan was het bier op dan de cola /patat /hamburgers wij moesten om twaalf uur van de kamer en mochten gebruik maken van de badruimte bij de hammam ,daar stonk het en stond het ook onder water ,ik wilde mijn haar föhnen en kreeg een stroomstoot door dat er draaiden bloot lagen. vond het personeel racistische naar ons toe er werd onderscheid gemaakt tussen Europeanen en Turken. het eten was echt heel slecht ben echt een alles eter maar dit was niet goed/lekker en veelal lauw .over volle eetzaal dus wij gingen ivm met de krappen ruimten al later eten maar dan nog moest je goed zoeken voor een plekje en er waren natuurlijk heel veel onbeschofte dronken schreeuwende Russen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 4Robin13-08-2014

'Dit NOOIT meer'.

• Slecht onderhouden, in het zwembad kun je schimmel zien. De kamers worden alleen oppervlakkig schoongemaakt en we kregen elke dag te weinig handdoeken.
    • Het meeste personeel is onaardig en arrogant en ze spreken geen Engels (ze discrimineren ook heel erg; na 00:00 moesten wij onze dankjes betalen, maar Turkse gasten niet).
    • Het animatie team is ook slecht, je hoort of ziet ze niet behalve als ze bij het zwembad zijn.
    • 's Avonds is er niets te doen, dus als je er heen gaat om te feesten en 's avonds te lopen, kun je beter naar een ander hotel.
    • Er zijn nauwelijks Nederlanders in dit hotel, er zijn voornamelijk Russen en Duitsers.

Gereisd in augustus 2014

• 4Jacobs19-10-2013

Niet aan te bevelen

Het hotel Jasmin Beach resort is niet aan te bevelen en is zeker niet zijn sterren waard. Na 9 vakanties in Turkije is dit wel het slechste hotel geweest wat we ooit gehad hebben,. De kamers werden niet of nauwelijks opgeruimd en gepoetst. Voor het eten wat om 18.30 begon moest men al om 18.20 in de rij staan anders kreeg men geen plaats, en het eten was alijd koud of lauw, of men nu vroeg of laat ging. De toiletten bij het strand waren gewoonweg smerig en konden niet op slot. de parasols aan het strand waren totaal versleten. Nooit meer naar Jasmine Beach resort

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Jesper Gnodde18-10-2013

Telleurstellend...

Wij zijn hier nog aanwezig t/m aankomende zondag en zijn blij als we naar huis mogen...hier een aantal pluspunten en minpunten: De kamer is netjes en de ligging van het hotel is ook prima. Minpunten: het is haasten voor een plek om te eten `s avonds, als je niet meteen aanwezig bent mag je eten in se lobby, hiernaast is er weinig aanbod en eigenlijk bestaat het eten grotendeels uit toetjes...het eten wat geserveerd wordt is bijna altijd lauw of koud. Je mag 1 keer dineren in het al la carte restaurant alleen deze is de komende dagen vol geboekt. Kwa animatie gebeurt er ook vrij weinig...1x een potje volleybal gezien. Borreltjes schenken ze vaak in kleine papieren bekertjes, maar als je de barmannen een fooi geeft krijg je een plastic beker. In de avond moet je in een rij staan van ongeveer 10 man om een borrel te halen omdat er maar 1 bar open is. Al met al raden we dit resort af om naartoe te gaan, betaal alsjeblieft iets meer voor een beter resort zodat je niet telleur word gesteld.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Kouwenhoven16-10-2013

Dit nooit meer

Het hotel is redelijk maar geen 4 sterren waard buiten het hotel oud en verwaarloosd het is gewoon in slechte staat, de buiten toiletten zijn te vies om te gebruiken de deuren van de toiletten zijn niet af te sluiten al met al in slechte staat De stranden zijn vies niet opgeruimd en zeker niet kindvriedelijk om in het water te komen heb je waterschoenen nodig. zoveel stenen liggen er in het water. De ligbedden zijn volgens mij deze zomer nog niet schoongemaakt en de kussens zij aan vervanging toe

Gereisd met partner in september 2013

• 7kurt vanneste24-09-2013

prijs/kwaliteit in orde

eten in buffetvorm is in orde.de kamers zijn klein,maar wel proper.personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. animatie is wel wat ondermaats voor een 4sterrenhotel.zwembaden proper.een pluspunt zijn de verschillende bijrestaurants die je 1 maal mag bezoeken.voor die prijs valt het hotel reuze mee!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Jenthe12-09-2013

Echt fantastisch

De reactie onder mij kunnen wij niet begrijpen. wat een prachtig Hotel, juist erg overzichtelijk, een prachtige omgeving, op het strand heerlijke ligbedden, het loopje naar het zwembad is een lust voor het oog.alles is zo goed onderhouden, de tuinen zo mooi aangelegd en onderhouden, adembenemend. prachtig appartement (in de tuinen) dat werd echt wel goed schoongemaakt ! altijd schone handdoeken, De dames die schoonmaken hebben echt genoeg aan een vriendelijke groet, en verwachten geen fooi! elke dag maakte de dame die onze kamer schoonmaakte weer een ander nieuw kunstwerk op ons bed van gevouwen lakens en handdoeken in de mooiste vormen met verse bloemen.Het eten is echt goed, zoveel werk word er aan besteed, veel variatie , zo veel keuze en altijd meer dan genoeg.Wij zijn wel iets gewent op het gebied van all- inclusief, maar dit was zeker dik 5 sterren waard. Het hotel is schoon en netjes. maar nogmaals Hotel Jasmine is echt de moeite waard, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages