Hotel Incekum Su

8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

8Fantastisch

Meer hotelinfo

34 reviews over Hotel Incekum Su

• 9Hans24-10-2013

Prima hotel, zijn er 2x geweest

Als je een volgende vakantie terug gaat naar een hotel zegt dat genoeg. Wij zijn in 2012 en 2011 hier geweest. Prima prijs kwaliteit. Aardige mensen en heerlijk eten. Gebouwen en voral de bijgebouwen zijn erg oud en mogen wel wat extra onderhoud hebben. Ligging is prima, dicht bij een dorpje met vele winkeltjes. Hiervoor moet je met een loopbrug een drukke weg oversteken.

Met oudere kinderen

• 8s26-10-2009

geweldig hotel voor de prijs

Mooi hotel we zijn hier met 2 gezinnen 2 weken geweest en ons prima vermaakt. Rondom het hotel is veel te doen. Het personeel is erg vriendelijk en helpt je altijd. De kamers zijn niet modern maar wel schoon. De slaapkamers zijn groot genoeg alleen als je met 5 personen op een 2 persoons kamer slaapt is het wel erg krap. Het buiten zwembad is mooi en schoon het binnen zwembad was iets minder. Vanuit het hotel kun je vele excursies boeken daar moet je zeker gebruik van maken. Een aanrader voor de prijs.

Met oudere kinderen

• 2Enzo28-07-2009

NOOIT MEER!!!!

Ik en mijn vriendin waren er in augustus 2008.Dit is ZEKER geen 4 ster maar eerder een 2 ster.Het hotel is totaal verouderd en heeft DRINGEND een deftige opknapbeurt nodig.We kregen een kamer in een bijgebouw met barsten in de muur.Het liep er vol van de wilde katten.kiezelstrand ipv zand van amper 30m.binnen zwembad= voetbadje.Bediening was rampzalig, je mocht al blij zijn als je cola er was voor je gedaan had met eten.Er word constant gebedeld om fooien.Het personeel kan enkel turks en duits wat comuniceren erg moeilijk maakt,ze doen ook totaal geen moeite om je te begrijpen.het hotel zit vol met duitsers die denken dat het hotel van hen is.Het eten was zo slecht dat we gewoon constant uit gingen eten.(we zijn nochtans niet zo veel eisend ivm eten).Voor ons nooit meer!1 goede raad mensen geef liever 250 euro meer uit dan heb je een stukken beter hotel want dit is weggegooid geld!

Met vrienden

• 8faiten23-10-2008

prachtige vakantie . veel te doen buiten hotel

veel te doen rondom hotel qua excursies. eten is lekker. personeel heeft wel rare trekken: soms supervriendelijk, soms alsof je net een moord gepleegd hebt. kiezelstrand ipv zandstrand. s'avonds is er in het hotel niets te doen maar op 25km heb je alanya waar vanalles te doen is. ook net buiten hotel massas gezellige winkeltjes. goed geamuseerd

• 7Tom13-08-2008

sympathiek

Eerste indruk is verwarrend omdat je van een drukke (snel)weg komt, maar in of achter het hotel heb je daar niks last van. Direct aan het strand, lekker, tamelijk gevarieerd eten, vriendelijk personeel, niet al te veel animatie maar dat hoefde voor mij ook niet. Enkele minpuntjes: je spreekt als belg nog best Duits ipv Engels wat tamelijk genant overkomt, om 24u is werkelijk alles dicht, ondanks de "na-24u-gewoon-te-betalen"-regel.

• 4Kristel31-07-2008

Nooit meer!

Wat een verschrikkelijk hotel! Eten trok op niets, altijd hetzelfde. De kamers vielen mee, maar de badkamer?? We leerden andere koppels kennen in het hotel. Hun kamer stond scheef, hadden last van mieren in de kamer ( kropen in bed ) De kluis was stuk,... noem maar op. Wij hadden een lelijk uitzicht op een drukke baan, die je 's nachts hoort. Het strand doet pijn aan de voeten door de kiezels en animatie trekt op niets. sorry maar dit hotel verdiend geen 4 sterren!

• 5michael31-07-2008

had beter verwacht

een slecht uitzicht met veel lawaai van de auto's op de drukke baan en het strand zit vol stenen ook int water maar het eten is goe en de kamers ook alleen spijtig da ge de kluis moest betalen en is zeker geen 4 sterre waard

Met vrienden

• 0Sanne Lanslots19-07-2008

Niet meer!

Ben van gisteren terug van Hotel Aska Baran in turkije, echt geen 4 sterren waard! Eten was bijna elke dag hetzelfde, Wij en nog andere kamers hadden last van mieren op de kamer! Hebben er 2 x iets van gezegd, gingen er iets aan doen, maar is niets aan gedaan geweest.. Enkel het weer en de ligging was perfect.. Fijn zandstrand is ook niks van waar, allemaal kiezels.. (pijnlijk aan de voeten) Voor ons geen aska baran meer!

• 9A.J.C.Jongen.07-06-2008

Het strand vond ik wat minder,daar mag best wat aan gedaan worden.Ga volgend jaar terug, heb een heerlijke week gehad.

Alleenreizend

• 8carla van moorselaar16-04-2008

erg fijn en knus hotel. we zijn er al twee keer geweest, volgend jaar weer! de kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe maar alles is schoon.

Familie

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats