Hotel Incekum Beach Resort

Hotel Incekum Beach Resort
7,7

3 tips over Hotel Incekum Beach Resort

Miranda, 4-5-2012
Vraag bij boeking om een kamer met groot balkon, er zijn er namelijk ook met hele kleine balkons.
dymfna, 18-4-2012

kijk voor promokamers. Wij hadden geluk en hadden een prachtig zicht.

Wel afgelegen, maar om 10 minuten dolmus. en hotel organiseert regelmatig een bus naar het avondleven van alayna.(prachtig stad trouwens)

Marc, 8-1-2012

Verder:

- Gratis handdoekenservice

- Gratis Wifi (zelfs buiten op veel plaatsen bereik)

- 2 kleine goedkope winkeltjes aan de overkant van de straat (via tunnel onde de dweg door goed bereikbaar.

- Gratis schepijs en schaafijs (slushpuppy's)

- Geweldig goed eten, met veel variatie (zelfs 2 dagen krab kunnen eten).

- Wijn, bier en fris smaken prima. In restaurant vaak bediening wat drank betreft.

- Mogelijkheid om binnen in gekoelde ruimte te eten maar ook buiten in de schaduw.

We hebben een aantal aanbieders voor Incekum Beach Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon