Hotel Incekum Beach Resort

7.1Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Incekum Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

156 reviews over Hotel Incekum Beach Resort

• 2019
    4RitchieM16-08-2019

nooit meer

Dit is absoluut geen 5 sterrenhotel. Om te beginnen de kleine kamers met harde bedden, niet schone badkamer en middelmatige airco. Douchecabine was beschimmeld. Eten is niet gevarieerd, eten dat gekoeld moet zijn is uitgestald bij een temperatuur van 35 graden, warme salades en warme toetjes ( die niet warm horen te zijn). Eten van de vorige dag wordt de volgende dag bereid in een ander gerecht. Veel gerechten zijn smaakloos en niet gaar. Veel Oost Europees georienteerde gerechten. Personeel is vriendelijk, maar wil graag een fooi en spreekt slechts beperkt Engels. Receptie niet vriendelijk. Wassen en strijken kost 1-2 tot 5 euro per kledingstuk, taxi naar Alanya 55 euro ( dolmus 6 euro). Zwembadwater was troebel en oorontsteking opgelopen. Animatie is 15 dagen elke dag exact hetzelfde geweest, 20 min. op een dag. Een keer maar nooit weer!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ron Ruijzing23-04-2019

Fantastisch goed hotel !

Dat dit een Super goed hotel is waarbij men echt voor de rust gaat . Wij gaan al 8 jaar naar dit resort..Ja er klagen altijd mensen ,maar prijs kwaliteit is top ! Wij hoeven geen 24 all in gewoon 12 uur naar de kamer als de bar dichtgaat. Voor ons nooit geen ander hotel meer ,wij zijn tevreden als het eten top is en de kamers schoon plus top personeel dat zeer vriendelijk is ! Top hotel :)) Gewoon bepaalde obers af en toe 5 euro geven en weg is de rij voor de bar ...bij ons tot aan het zwembad service maar dat is omdat we vaste gasten zijn :))

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Vondervoort ad anita18-10-2018

Geweldige vacantie gehad

Het is er gewéldig héle fijne vacantie gehad het personeel is fantastisch het animatie houd je de héle dag bezig we gaan zeker terug 😎en de keuken onze complimenten

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Annita28-08-2018

Super fantastisch

Wij zijn er afgelopen augustus voor de zevende keer geweest en voor ons geen ander hotel, alles is super, de ligging het eten de kamers het personeel allemaal geweldig , met 10 minuten zit je met de dolmoes in Avsalarr en in 30 minuten in Alanya . De kamers zijn ietwat verouderd maar wel heel schoon.. het eten is heel gevarieerd en de hele dag door

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

4Argo12-08-2017

van 5 naar 3 sterren gezien laatste ervaringen !

Service gedaald naar een dieptepunt sinds 2013. Mensen aan receptie brutaal, ongemanierd en spreken nauwelijks Engels of Duits. Met Russische taal kom je er wel een eind. Crisis heeft er flink ingehakt: Achterstallig onderhoud en en een bezuiniging in personeel. Eten minimaal gevarieerd. Gasten merendeel uit Rusland of Turkije, animatie en service hier dan ook op aangepast. Absoluut geen 5 sterren meer waardig, hoogstens (met veel moeite) 3 sterren. Jammer! Het hotel was namelijk bij ons laatste bezoek (2013) nog prima! Met deze herinnering (tot onze spijt nu) dit jaar derhalve geboekt. Zojuist terug. Hoofdstuk 'Incekum beach resort' definitief afgesloten! In een notendop: een ervaring rijker maar een illusie armer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9eddy & m.rose18-12-2015

aangenaam,gezellig

Mooi gelegen, op 5min. met dolmus naar het gezellige avsallar. Gezellig en aangenaam gelegen. Bus Alanya alsook manavgat en side. Indien mogelijk gaan we zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2015

• 9ouria09-12-2015

super een 10

vergeleken bij andere hotels al 8x in turkije geweest , Blijf ik naar dit resort verlangen. Omdat het een mini eilandje is is het nooit hetzelfde ,steeds een ander plekje , ik vond er de rust die ik zocht , . Nergens heb ik de keuken zo goed gevonden zeker het buiten restaurant , het fruit in de middag , de bediening de turkse avond , . ik vond het prima om 5 minuten naar de stad Lara te gaan, met dolmus, ik hoefde geen centrum voor de deur Als ik mn ogen dicht doe en ik verlang naar een plek van rust en gelukkig zijn is het dit resort . ik wil er weer terug gaan , eenmaal daar geweest blijf je terug verlangen , ,ook al ben ik niet van steeds de zelfde , ..in iedergeval voor ons een top vakantie geweest een dikke 10

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10ronald en annita21-08-2015

super

wat vonden wij goed...alles het hotel..het personeel..het eten..de ligging..de kamers..het zwembad..de zee..

wat vonden wij niet goed.. de dj kon niet zingen..

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6mietje stroel12-07-2015

geen 2e keer !

POSITIEF: - lekker eten en gevarieerd.vanaf 11u30 wafels, hot dogs, gevulde patat, vers fruit. Vanaf 12u snack bar met hamburgers, friet, pizza... Savonds deels bbq in combinatie met restaurant. In restaurant altijd buffetvorm met enorme keuze! Savonds kan je ook in apart restaurant a la carte gaan eten. Kortom, je eet van smorgens tot savonds als je wil- prachtige locatie met de zee aan de ene kant en zwembad aan andere kant - 2 redders bij de glijbanen die alles in gaten houden en bijsturen NEGATIEF: - vuile kamers. Er wordt gewoon eens snel 'geswifferd', tot onder het meubel gaat men niet. - defecte airco: 3 dagen moeten gaan zagen. Er kwamwel steeds iemand kijken, - Verloederde infrastructuur. scheve kader,afgebroken plafondlijst,scheve WC,druipers op vloerplinten en inox leuningen: zaken DIE JE NIET TEGENKOMT IN EEN 5* ! - glijbanen maar 3u/dag open, NIET CONTINU - zeer laag plafond in douche staat

Mijn advies: goed hotel als je niet zo nauw neemt met hygiëne en verloedering

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8meneer de heus08-05-2015

echte aanrader en goede ligging

heerlijk genoten!! mooie ligging direct aan de zee. veel keuze aan ligplekken en overal ligstoelen beschikbaar. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. het eten is er in ruime keuze met verse producten. hotel/appartement is wat gedateerd maar heel schoon en goed onderhouden. wifi werkt niet altijd goed. rustige locatie en geen last van vervelende "medegasten" gehad. activiteiten in voorjaar beperkt. zeker een plek om nog een keer heen te gaan

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Hotel Incekum Beach Resort info