Hotel Incekum Beach Resort

Hotel Incekum Beach Resort
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Incekum Beach Resort voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Incekum Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch goed hotel !

Ron Ruijzing
23-4-2019

Dat dit een Super goed hotel is waarbij men echt voor de rust gaat . Wij gaan al 8 jaar naar dit resort..Ja er klagen altijd mensen ,maar prijs kwaliteit is top ! Wij hoeven geen 24 all in gewoon 12 uur naar de kamer als de bar dichtgaat. Voor ons nooit geen ander hotel meer ,wij zijn tevreden als het eten top is en de kamers schoon plus top personeel dat zeer vriendelijk is ! Top hotel :)) Gewoon bepaalde obers af en toe 5 euro geven en weg is de rij voor de bar ...bij ons tot aan het zwembad service maar dat is omdat we vaste gasten zijn :))

Geweldige vacantie gehad

Vondervoort ad anita
18-10-2018

Het is er gewéldig héle fijne vacantie gehad het personeel is fantastisch het animatie houd je de héle dag bezig we gaan zeker terug 😎en de keuken onze complimenten

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Super fantastisch

Annita
28-8-2018

Wij zijn er afgelopen augustus voor de zevende keer geweest en voor ons geen ander hotel, alles is super, de ligging het eten de kamers het personeel allemaal geweldig , met 10 minuten zit je met de dolmoes in Avsalarr en in 30 minuten in Alanya . De kamers zijn ietwat verouderd maar wel heel schoon.. het eten is heel gevarieerd en de hele dag door

Gereisd Met partner in augustus 2018

Tjingo

van 5 naar 3 sterren gezien laatste ervaringen !

Argo
12-8-2017

Service gedaald naar een dieptepunt sinds 2013. Mensen aan receptie brutaal, ongemanierd en spreken nauwelijks Engels of Duits. Met Russische taal kom je er wel een eind. Crisis heeft er flink ingehakt: Achterstallig onderhoud en en een bezuiniging in personeel. Eten minimaal gevarieerd. Gasten merendeel uit Rusland of Turkije, animatie en service hier dan ook op aangepast. Absoluut geen 5 sterren meer waardig, hoogstens (met veel moeite) 3 sterren. Jammer! Het hotel was namelijk bij ons laatste bezoek (2013) nog prima! Met deze herinnering (tot onze spijt nu) dit jaar derhalve geboekt. Zojuist terug. Hoofdstuk 'Incekum beach resort' definitief afgesloten! In een notendop: een ervaring rijker maar een illusie armer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

aangenaam,gezellig

eddy & m.rose
18-12-2015

Mooi gelegen, op 5min. met dolmus naar het gezellige avsallar. Gezellig en aangenaam gelegen. Bus Alanya alsook manavgat en side. Indien mogelijk gaan we zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super een 10

ouria
9-12-2015

vergeleken bij andere hotels al 8x in turkije geweest , Blijf ik naar dit resort verlangen. Omdat het een mini eilandje is is het nooit hetzelfde ,steeds een ander plekje , ik vond er de rust die ik zocht , . Nergens heb ik de keuken zo goed gevonden zeker het buiten restaurant , het fruit in de middag , de bediening de turkse avond , . ik vond het prima om 5 minuten naar de stad Lara te gaan, met dolmus, ik hoefde geen centrum voor de deur Als ik mn ogen dicht doe en ik verlang naar een plek van rust en gelukkig zijn is het dit resort . ik wil er weer terug gaan , eenmaal daar geweest blijf je terug verlangen , ,ook al ben ik niet van steeds de zelfde , ..in iedergeval voor ons een top vakantie geweest een dikke 10

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

super

ronald en annita
21-8-2015

wat vonden wij goed...alles het hotel..het personeel..het eten..de ligging..de kamers..het zwembad..de zee..

wat vonden wij niet goed.. de dj kon niet zingen..

geen 2e keer !

mietje stroel
12-7-2015

POSITIEF: - lekker eten en gevarieerd.vanaf 11u30 wafels, hot dogs, gevulde patat, vers fruit. Vanaf 12u snack bar met hamburgers, friet, pizza... Savonds deels bbq in combinatie met restaurant. In restaurant altijd buffetvorm met enorme keuze! Savonds kan je ook in apart restaurant a la carte gaan eten. Kortom, je eet van smorgens tot savonds als je wil- prachtige locatie met de zee aan de ene kant en zwembad aan andere kant - 2 redders bij de glijbanen die alles in gaten houden en bijsturen NEGATIEF: - vuile kamers. Er wordt gewoon eens snel 'geswifferd', tot onder het meubel gaat men niet. - defecte airco: 3 dagen moeten gaan zagen. Er kwamwel steeds iemand kijken, - Verloederde infrastructuur. scheve kader,afgebroken plafondlijst,scheve WC,druipers op vloerplinten en inox leuningen: zaken DIE JE NIET TEGENKOMT IN EEN 5* ! - glijbanen maar 3u/dag open, NIET CONTINU - zeer laag plafond in douche staat

Mijn advies: goed hotel als je niet zo nauw neemt met hygiëne en verloedering

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

echte aanrader en goede ligging

meneer de heus
8-5-2015

heerlijk genoten!! mooie ligging direct aan de zee. veel keuze aan ligplekken en overal ligstoelen beschikbaar. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. het eten is er in ruime keuze met verse producten. hotel/appartement is wat gedateerd maar heel schoon en goed onderhouden. wifi werkt niet altijd goed. rustige locatie en geen last van vervelende "medegasten" gehad. activiteiten in voorjaar beperkt. zeker een plek om nog een keer heen te gaan

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Super de super

Ron en annita
4-8-2014

Wij zijn voor de derde keer naar incekum beach resort geweest en het blijft een super hotel.alles is er goed aan..vriendelijke personeel.veel en goed eten.. Groot zwembad en gezellige kamers..het strand is op 5 seconden van het zwembad..drankjes is er in alle varianten..een echte aanrader..voor gezinnen met kids maar ook zonder kids..jong en oud..volgend jaar gaan we er zeker weer heen.. :)))

Gereisd Met partner in juli 2014

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Incekum Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Incekum Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.