Hotel Gold Island

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

8.9Fantastisch

Meer hotelinfo

317 reviews over Hotel Gold Island

• 10Samantha14-09-2019

Meer dan fantastisch :)

Super hotel, super vriendelijk personeel en management. En wat een fantastisch lieve mensen allemaal voor mijn kleine meid. Het eten is fantastisch voor ieder wat wils. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Leuke shows, thema's qua eten, entertainment

Ben met mijn moeder en dochter op vakantie geweest, voor de 2e keer dit hotel. Het lijkt alsof het alleen maar beter wordt. Volgend jaar weer Gold Island voor ons. Dit jaar met tranen weg gegaan.

Met jonge kinderen

• 8Manieke04-09-2019

Voor ieder wat wils!

Wij verbleven in de swim up room met jacuzzi in het B block. Een mooie ruime en moderne kamer waarbij de jacuzzi en de directe toegang tot het zwembad vanaf je balkon de kamer nog leuker maakt. Het zwembad bij deze kamer is een silent pool en alleen toegankelijk voor 16+. Zowel bij het A block als bij het B block was ook nog een groot zwembad voor iedereen toegankelijk. Wij vonden het zwembad bij het A block leuk, mooi zwembad, meer mensen en werd veel georganiseerd door het leuke animatieteam. Wel erg vroeg al handdoekje leggen. Bij ons eigen zwembad en het gemeenschappelijke zwembad bij het B block is dit overigens nauwelijks. Naast de drie zwembaden zijn er ook 3 stranden, zowel kiezel als strand. Veel plek om te liggen! Naast de zwemgelegenheden heb je ook meerdere plekken waar je kunt eten. Ontbijt en lunch uitstekend! Avondeten prima, kon beter, thema-avonden lekker! Gold Island heeft een lange transfer van vliegveld Atalya.

Geboekt bij neckermann
  • 9Wilma27-08-2019

Top vakantıe!!!

Wanneer je echt verwend wılt worden en tot rust wılt komen, ıs Gold Island het hotel waar je compleet tot rust kunt komen. Al bıj aankomst met de bus om ın te checken ın het hotel, komen ze letterlıjk naar buıten gerend om de koffers aan te nemen en je van harte welkom te heten.....vanaf het uıtstappen uıt de bus bıj de ıongang van het hotel ıs je vakantıe begonnen!!! Heeeerlıjk!!! Personeel ıs super vrııendelıjk en hebben bıjna alles voor je over, de kamers schoon en netjes, heerlıjke bedden, de koelkast gevuld met frıs en elke dag water aangevuld. Goed eten, nıet altıjd even warm, maar het a la carte restaurant ıs zeker een aanrader om daar een keer gratıs gebruık van te maken!!! Als er 1 puntje van krıtıek zou zıjn, dan mogen sommıge managers een voorbeeld nemen aan hun personeel, wat vrıendelıjker en een lach op hun gezıcht, maar verder een top adres om je vakantıe te vıeren, tot rust te komen en je ın de watten te laten leggen!!!

• 5Belmans Kristina19-07-2019

Nooit meer

All in hotel, verschrikkelijk met de talrijke Russische gasten die veel eten verspillen evenals drank, daar hebben wij ons mateloos aan geërgerd. Eten aan de matige kant. Ook de ligging is niet evident namelijk heel ver van de luchthaven en het busvervoer duurde 3 uur !!!! Zolang hebben we maar gevlogen!!! Wel heel proper hotel wat betreft de toiletten. Kamers verouderd en vast tapijt op de kamer is wel niet zo een goei plan. Wel heel vriendelijk personeel.

Geboekt bij neckermann
  • 6Ron10-07-2019

Wij keren niet meer terug naar dit ressort

Ressort bestaat uit 2 delen, het ronde/ovale gebouw (Block A) en het Mundo gebouw (Block B). Mooie ligging, 3 aparte privé stranden en bij Block A groot zwembad. Helaas te weinig ligbedden, dus op tijd bed uit en stoelen claimen met eigen badhanddoeken. Anders geen plek! Ontbijt was goed, lunch en diner ondermaats in vergelijking met andere ressorts. Geen thema's met diner, vaak hetzelfde en vaak lauw. Ook nauwelijks bediening. Liep onvoldiende gestructureerd. Meeste personbel in restaurant straalde weinig servicegerichtheid uit, een enkeling (waarschijnlijk vaste medewerker) uitgezonderd. Absolute tegenvaller. Eten in Block B was verreweg beter. In het ressort waren heel veel Polen en Russen, weinig NL'ers. Hotelkamer was ruim met 2 persoonsbed plus een eenpersoons bed. Badkamer klein. Groot balkon. We konden daar echter geen gebruik van maken vanwege een groot loeiend apparaat (agregaten ?)

• 9Nick28-06-2019

Prima toeven

Wij zaten in Blok B. Dit was een uitstekend blok. Zijn een paar keer na Blok A gelopen. Dat was echt niks veelste druk en in kwaliteit kwa personeel stukken minder dan Blok B. Dus de rest van de vakantie doorgebracht in Blok B. Eten was fantastisch afentoe lauw of teveel koriander maar buiten dat erg lekker. Frustrerende was bij ons heel erg het Handoekje leggen van de mensen die er zaten. Om 8 uur lagen de eerste handdoeken er al en vervolgens zijn de hele dag die bedjes bezet terwijl er de gehele dag niemand op ligt. Hier mag het hotel echt wel tegen op treden door de handdoeken te verwijderen. Het winkeltje in Blok B is wel vervelend, het ziet er goed uit maar de mannen willen je continu binnen hebben, pas na enkele keren duidelijk wat zeggen vallen ze je niet meer lastig en begroeten ze je alleen nog maar.
    Kamers worden goed schoongemaakt niks op aan te merken. Receptie is erg vriendelijk net zoals rest van het peroneel.

• 10Anoniem19-06-2019

Mooie ligging, top hotel!!

We hebben heerlijke dagen in dit hotel gehad. Bij aankomst straalt de receptie/lobby al een hele rust uit, we werden vriendelijk ontvangen. Enige nadeel is idd de hotelbediende die de koffers naar je kamer brengt echt op een fooi staat te wachten en niet weggaat voordat je geld geeft. We hadden een mooie kamer in het A gebouw (ronde gebouw). Douche was niet elke dag top. Het hotel bestaat uit een grote oppervlakte waar 700 gasten kunnen verblijven, maar daar heb je totaal geen last van. Er zijn 3 privé stranden, heerlijk zwembad, een hammam, leuk animatieteam. De lobby bar waar je iedere dag van een lunch al la carte kunt genieten met mooi uitzicht en 's-avonds is er vaak muziek. Het eten vonden we ook van prima kwaliteit, vooral de woensdagavond was erg leuk Turkse avond. Het personeel spreekt bijna geen Engels wat erg jammer is. Het a la carte diner ging heel snel en een hele berg met eten, maar gastvrij. En heerlijke ijsjes ;-)

• 7Mo16-06-2019

In het algemeen goed

Over het algemeen goed hotel, met degelijke faciliteiten. Enkel bij aankomst toen de hotelbediende kamer toonde, stond die achteraf daar gewoon te wachten op fooi in ons kamer. Ik negeerde hem even, maar na 2 minuten stond die daar nog voor zich uit te kijken en dat voelde zeer ongemakkelijk aan. Toen ik zei dat ik nu geen wisselgeld had, stelde ie voor of zelf voor mij te gaan wisselen... Hoort niet, zeker als we moe aankwamen om middernacht na 4 uur vliegen en 2 uur rijden. Voor de rest vriendelijk personeel (weliswaar gebrekkig engels), deftig eten, propere zwembad,... Wifi was zeer slecht, enkel in lobby goede connectie. Ook vonden we het spijtig dat de microgolfoven nooit gepoetst werd van binnen (we gebruikten het om eten van baby op te warmen). In de buurt zijn er winkels, maar je kan er nooit rustig wandelen omdat alle verkopers je bijna verplichten om binnen kijkje te nemen.

Met jonge kinderen

• 9Ester Van Pelt07-06-2019

TOP HOTEL

Mooi en leuk hotel. Personeel super vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Wij hadden een strafkamer en zaten eerst precies onder de trampolines, en dat gebonk was niet fijn. Meteen een andere kamer gekregen. De animatie was Top.. Eten was gevarieerd en lekker. De lobbybar kregen we echt de lekkerste cocktails die er bestaan. Echt een feestje. S'avonds leuke animatie.. 14 dagen lang elke dag iets anders door professionele groepen. Bij de Bluebar elke avond dansen. Veel Russen, dat wel, maar geen last van gehad.

• 10Gulten21-05-2019

Fantastik hotel! Ik kom hier zeker weer terug.

Dit is een prachtig hotel, gelegen op een mooie plek in een mooie baai aan een gedeeltelijke privestrand. het hotel ligt in de wijk Avsallar waar je leuke winkels hebt waar je kan shoppen, ook bij het hotel. Dit is een echte 5sterren hotel, vriendelijke personeel, goed en gevarieerd eten. Het animatieteam doet echt hun best om de gasten te vermaken. Je hebt meerdere plekken waar je in rust kan zonnen. Je kan deelnemen aan activiteiten maar ook heerlijk genieten van je rust. Hoofdgebouw is A-blok en het gebouw is B-blok. Je kan in beide restaurants eten. Personeel is vriendelijk. Onze barvrouw Tugce is een lieverd en werkt in b-blok. De barman in a-blok is Ilhan en ze zijn super vriendelijk. Genieten is hier 100% en zeker de moeite waard om hier je vakantie te vieren.

Met vrienden

24 tips over Hotel Gold Island

• sofie, 24-04-2012

er zijn veel winkels de omgeving is mooi

• Maurice van Knippenberg, 20-06-2012

Fotoreportage door "de Dolfijn"laten maken.

• m_deroock, 05-08-2012

BOEK DUS GEEN ISLAND ROOM!!! En mocht je daar toch ondergebracht worden, dan meteen eisen dat je een kamer in het hotel zelf krijgt. TOPVAKANTIE dan gegarandeerd.

46 vragen over Hotel Gold Island

• Linda, 28-10-2018

Balkons

Ik zag op enkele foto's dat balkons "overdekt" zijn dus dat er iets van glas voor zit. Klopt dit? Zijn in dit hotel cocktails inclusief? Ook wil ik graag weten of er in de omgeving winkeltjes zijn waar je 's avonds maar toe kan lopen

• Tessa, 14-06-2018

FAMILIENZIMMER (2 RAEUME) BLOC

Is dit een kamer met jacuzzi?

• dajen, 01-06-2018

nederlanders

zijn er in het hoog seizoen veel nederlanders?

Kim, 20-07-2018

Daar ben ik ook benieuwd naar. We gaan al bijna en alleen met mn dochter. Wat Nederlands om ons heen zou fijn zijn!

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Italiaans, Mexicaans

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen, Speciale massages