Hotel Eftalia Ocean

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.4Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

130 reviews over Hotel Eftalia Ocean

• 5Greveling17-08-2019

Nooit weer

Nooit weer hotel veel te groot personeel onvriendelijk eten elke dag hetzelfde met weinig vlees.. Slush puppy suikerspin enz alles moest je extra bij betalen

• 8Jeroen12-08-2019

Leuke vakantie, herhaalbaar is de vraag.

Wij hebben dit jaar onze vakantie gevierd in dit hotel. Ontzettend groot en veelzijdig. Alles is te vinden wat je nodig zou hebben: meerdere restaurants, winkels, bars, een dokter, zwembaden, speelplaatsen en ik zou nog wel door kunnen gaan. Je moet weten dat het een ontzettend massaal verblijf is, dus overal drukte en stel je hier op in. De WIFI is slecht, dus wees ook voorbereidt op een lockdown qua internet (voor mij persoonlijk lastig 😜). De service liet nog wel eens wat na, echter zijn ze oplossingsgericht. Het eten is hier niet heel veelzijdig, iedere dag zal je hetzelfde vinden. Mocht je van zwemmen en zwembaden houden dan zit je hier gewoon goed. Wij hebben zeker genoten, echter zijn wij er uit gekomen dat we volgend jaar voor een rustiger verblijf kiezen. Voor gezinnen of families met veel kinderen zal ik dit verblijf zeker aanraden.

• 6Dennis T11-08-2019

Redelijk hotel

Erg groot hotel. Kamer was matig. Erg gehorig en gordijnen waren erg vies. personeel erg vriendelijk. Eten viel me zwaar tegen ook erg druk bij het eten. Je moest je bord goed vast houden. Erg lange rijen bij de bars duurde soms gewoon te lang. Vaak was er wel een zwembad dicht ook vervelend soms als je er net ligt. Had meer verwacht van een 5 sterren hotel.

• 5lm3610-08-2019

nooit meer

Hotel ziet er mooi uit zowel van buiten als van binnen. kamers zeer gehorig, letterlijk gesprek van buren te volgen. Het hotel heeft een ultra all inclusief concept?? nou echt niet voor cocktails is het bijbetalen en op het strand alleen bier en wijn, fris. voor lokale drank is het daar ook bijbetalen. Op het strand / boulevard is echter al het vertier dus kost flink geld als je iets anders dan het waterig bier wilt. Zelfs de alcohol vrije cocktails moet je voor betalen. Het restaurant is veel te klein voor de massa mensen, dringen voor een plaats, zoeken naar bestek want dat is altijd op, en bespaar je de moeite om koffie of thee te drinken ook altijd zijn daar de mokken op. een glas verse jus bij het ontbijt kost 1 euro. Onder de 18 is er weinig vertier die moeten het doen met 2 keer in de week een beachparty die om 12 uur al afgelopen is, de discotheek die er is is voor 18+ dit is toch niet van deze tijd. kortom nooit meer!!

• 4Dennis08-08-2019

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Hotel ziet er mooi uit zowel van buiten als van binnen. Kamers van swim up room niks op aan te merken. Het hotel heeft een ultra all inclusief concept. Wat niet verdient is op gebied van service eten en drinken. Eten is een aanfluiting vergeleken met andere resorts waar wij geweest zijn. Als ze daar een 10 scoorde dan was eftalia een 3. Qua service een 1 tenslotte word er niks voor je gehaald je moet alles zelf halen dienbladen zijn ook niet te krijgen. Bij de lobby bar 2 personen achter de bar maar 1 doet de alcohol. Is echt over nagedacht . Liever rijen achter de bar dan schenken was hun motto. Wel een pluspunt want de bekers worden wel leeggedronken. Wat overigens ook allemaal hard plastic is. Om terug te komen op het eten als je niks beters gewend ben dan ben je al gauw tevreden alles eentonig .Veel buiten hotel eten lost dit op. Betalen voor coctails, aan het strand zelf ook voor locale sterkte drankjes. Kortom nooit meer.

• 10Jesper van Gompel30-07-2019

Schoon, gezellig, aardig personeel, goed eten.

Alles zeer schoon, zowel de kamer als de rest van het hotel en de zwembaden. Personeel zeer vriendelijk. Bij het eten voldoende keus en heel lekker.

Met vrienden

• 10Ilse Alewijns30-07-2019

Super goed en fijn hotel.

Personeel is super vriendelijk. En een kei leuk hotel. Aardige reisleidster en je word super goed geholpen.

Met vrienden

• 9Esseling25-07-2019

Fantastisch!

Wij hadden een duplex kamer in de annex met toegang tot het zwembad vanaf het terras, echt geweldige kamers al zijn ze wel wat gehorig....echt een super hotel om met de kinderen naar toe te gaan. Wij hebben genoten! Vriendelijk personeel, hamam is zeker aan te raden. Het is inderdaad wel druk in het restaurant, maar dat weet je van te voren. Tip: ga om 18.30 uur eten, dan is het nog rustig!

Met jonge kinderen

• 8Suzanne24-07-2019

Resort was super

Heel fijn resort met superleuke glijbanen, erg leuk voor de kids!! Zelf was onze kamer niet zo fijn, we zaten op het balkon zonder uitzicht. De vorm van heg hotel had 1 houten rand rondom, precies zaten wij daarachter, waardoor we niet naar buiten konden kijken.

• 9Joyce14-07-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Eigenlijk niks, wij waren erg enthousiast over dit Hotel. Eten drinken, alles was goed..

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel Eftalia Ocean

• Marjan Van Ewijk, 07-05-2019

Bij het hotel en op het strand kan je een henna tattoo laten zetten. Mijn zoontje heeft dit laten doen maar heeft nu brandwonden in de vorm van de tattoo! Pas dus goed op.

• Yvonne, 06-08-2018

Leuke markt aan het einde van de straat van het hotel op zondag van 7 tot 20:00

• Anja van Es, 13-05-2018

de kabelbaan bezoeken in Alanya zeker de moeite waard.

14 vragen over Hotel Eftalia Ocean

• Lucia, 18-08-2019

Gazebo huisjes Eftalia Ocean

Weet iemand wat het kost om een Gazebo te huren? En zijn er ook Gazebo's op het strand?

• Quinty, 11-04-2019

Topjes

Mogen dames bij het avondeten ook topjes aan of iets met spaghetti bandjes? Hoor van veel mensen dat je soms alleen met korte of lange mouwen mag eten

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Ja, dat mag. Je mag alleen niet met een blote buik het restaurant in. Dus met de lunch even een jurkje over je bikini en de jongens een shirt aan.

• M lokker, 06-12-2018

Hoe diep is het zwembad met het houten bruggetje in het midden

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

1.40 m geloof ik. Ik ben zelf 1.69 en kon er makkelijk staan.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats