Hotel Eftalia Ocean

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.4Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

130 reviews over Hotel Eftalia Ocean

• 10Kardelen imrak vink08-10-2019

Prachtig hotel en echt een 5 sterre hotel!

Prachtig hotel, kamers zijn schoon en netjes , lekker eten, veel activiteiten volgend jaar gaan we weer

• 7Maickel van de Waarsenburg03-10-2019

Prima hotel, wel druk!

Het hotel is prima, niet geweldig maar goed genoeg om lekker te relaxen en bij te komen van alle stress. Personeel is overwegend vriendelijk maar spreken amper engels of duits (dit is soms erg lastig en ongemakkelijk) Het hotel is zeer schoon en het eten is prima, niet geweldig maar goed genoeg om meerdere keren op te scheppen :D Op het strand bij Eftalia Island hebben ze adult only zones maar hier zijn helaas toch veel kinderen te vinden, personeel doet daar niks aan. Bedden zijn erg hard maar dat bleek achteraf best fijn dus was ook prima. Dit is geen hotel voor stelletjes zonder kinderen of vriendengroepen, er zijn teveel kinderen maar dat valt ook te verwachten hier aangezien er veel glijbanen zijn en kinder faciliteiten. Niet alles is all in, je betaald voor jus d orange om maar iets te noemen, zo zijn er nog meer voorbeelden, slush puppy is tegen betaling, suikerspin en popcorn ook. Sommige sterke dranken zijn ook tegen betaling.

Met vrienden

• 8Shirley02-10-2019

Helemaal goed

8 dagen naar eftalia ocean geweest. Groot hotel,met als voordeel dat er veel te doen is. De zwembaden met de vele glijbanen zijn fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi,schoon en zeer groot. Eten is fantastisch, snap sommige negatieve reacties dan ook niet. Is meer gevalletje: wat de boer niet kent..... Probeer ook de dingen die je niet kent, en dan is de keuze groot. Het enigste wat wij heel vervelend vonden, waren de Russen die massaal aanwezig zijn. Ze zijn zeer asociaal. En hebben totaal geen respect voor het personeel en de andere vakantie gangers. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 7Harrie bruens28-09-2019

We gaan er mischien nog wel terug

Groot hotel, daarom soms te druk

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Noelle7828-09-2019

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar

Mijn vriend en ik houden allebei heel erg van het All Inclusive concept in Turkije, en gaan dan ook ieder jaar een weekje naar zo’n resort toe om even uit te rusten. We keken dan ook erg uit naar Eftalia Ocean, al waren we wel huiverig voor sommige negatieve reviews.

Helaas moeten wij constateren dat we het dit keer eens zijn met de negatieve reviews. Zelfs voor ons was dit resort te groot. Bij het zwembad van het hotel was het iedere dag zo druk en opgepropt naast elkaar liggen, dat we onze dagen op het strand hebben doorgebracht. Het only adults plekje (wat niet only adults was, aangezien er gewoon kinderen aanwezig waren). Het zwembad bij het hotel is gewoon te klein voor de grote hoeveelheid gasten die er komen. Zelfs in september!

Eten is ok (idd weinig vlees of vis) en is de ruimte wederom te klein voor de aantal gasten. Veel te druk. Ook veel extra bijbetalingen

Kamer ok, maar slechte schoonmaak en hele dunne deken.

• 8Jo & Carla16-09-2019

Prijs/kwaliteit kun je niet klagen

Hebben een hele fijne vakantie in dit hotel gehad. Mooie kamers en proper. Jammer was dat er geen cocktails zijn inbegrepen bij het all inn en voor de kinderen geen ijs. Het zwembad zou normaal een 10 hebben gekregen maar de treden in het zwembad zijn verschrikkelijk glad iedere keer gleden wel mensen uit.

• 8Els07-09-2019

geweldig hotel, groot maar goed te doen.

Kamers zijn geweldig groot en een fijne badkamer met Inloop douche. Zwembad was geweldig, net als het Iland. Wij hebben het met onze kleinzoon geweldig naar ons zin gehad en zouden zo Terug gaan. Eten was heerlijk.

• 6I.,.,03-09-2019

Leuke vakantie, maar veel te massaal...

Net terug van 10 dagen eftalia ocean. Bedden waren verschrikkelijk hard. Iedere dag flink gebroken wakker geworden. Eten was niet uitgebreid, bijna alle dagen hetzelfde. Zwembad zo massaal dat er letterlijk geen 1 bedje over was, zowel bij eftalia ocean als eftalia island. Ook bij het eten was het verschrikkelijk druk en massaal. Iedere avond zoeken voor een eet plek.... All incl. Was ook niet alles, voor veel dingen moest je bij betalen. Fotoshoot is geen aanrader!!! Duur en ze nemen niet rustig de tijd. Als je niet precies in de pose gaat staan die hun zeggen kijkt de fotograaf je raar aan. Ik gaf aan dat ik een foto wou met de zon in mijn gezicht, en hij zuchte en maakte rare gebaren dat dit niet normaal was. (Dit is uit eindelijk wel de mooiste foto geworden haha). Kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt en de mini bar werdt netjes aangevuld. Maar de kamers waren zo ongelofelijk gehorig, dat je ieder kuchje kon horen.

• 6Vincent van der Stok30-08-2019

Nooit meer

Net terug van 8 dagen eftalia, wij kwamen snachts aan met zijn 4e om op de kamer te komen en te zien dat er maar 3 bedden opgemaakt waren en voor de bedstoel ook geen spullen waren. Dit aangegeven en dit werd snel opgelost. Kamer werd niet iedere dag schoon gemaakt de mini bar werd ook niet iedere dag bijgevuld zoals beloofd. Verder was het eten een grote teleurstelling zeer eentonig bijna geen vlees of vis te vinden en smaakte of nergens naar of zout. Verder was de all inclusief niet wat wij gewent zijn veel dingen waren niet all inclusief. Er zijn wel veel leuke glijbanen voor de kinderen op het eiland geldt voor veel glijbanen een minimale lengte van 130cm of 11 jaar als het kind kleiner is dan 130cm maar wel 11 of ouder dan moet je het bewijzen met een paspoort. De zwembaden en er omheen zijn vreselijk glad zelf een paar keer bijna onderuit gegaan en verder veel mensen zien vallen met en zonder schoenen/slippers.

• 5Greveling17-08-2019

Nooit weer

Nooit weer hotel veel te groot personeel onvriendelijk eten elke dag hetzelfde met weinig vlees.. Slush puppy suikerspin enz alles moest je extra bij betalen

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Eftalia Ocean

• Marjan Van Ewijk, 07-05-2019

Bij het hotel en op het strand kan je een henna tattoo laten zetten. Mijn zoontje heeft dit laten doen maar heeft nu brandwonden in de vorm van de tattoo! Pas dus goed op.

• Yvonne, 06-08-2018

Leuke markt aan het einde van de straat van het hotel op zondag van 7 tot 20:00

• Anja van Es, 13-05-2018

de kabelbaan bezoeken in Alanya zeker de moeite waard.

14 vragen over Hotel Eftalia Ocean

• Lucia, 18-08-2019

Gazebo huisjes Eftalia Ocean

Weet iemand wat het kost om een Gazebo te huren? En zijn er ook Gazebo's op het strand?

• Quinty, 11-04-2019

Topjes

Mogen dames bij het avondeten ook topjes aan of iets met spaghetti bandjes? Hoor van veel mensen dat je soms alleen met korte of lange mouwen mag eten

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Ja, dat mag. Je mag alleen niet met een blote buik het restaurant in. Dus met de lunch even een jurkje over je bikini en de jongens een shirt aan.

• M lokker, 06-12-2018

Hoe diep is het zwembad met het houten bruggetje in het midden

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

1.40 m geloof ik. Ik ben zelf 1.69 en kon er makkelijk staan.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats