Hotel Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean
7,2

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

36 reviews over Hotel Eftalia Ocean in het Nederlands

Erg mooi hotel

Maik
23-6-2019

Er mooi hotel zeker het bezoeken waard er is van alles voor de kinderen echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prijs kwaliteit verhouding was top.

Luijken
23-6-2019

Wij hadden een swim up room. Prima kamer alleen erg gehorig naar de buren toe. Kamers waren wel heel groot en het zwembad was daar netjes onderhouden. Het eten was niet variërend. Wij waren het eten na 13 dagen ook echt wel beu. Zwembad was fantastisch. Kinderen hebben zich daar zeker vermaakt. Het hotel is enorm groot van opzet. Alles ligt best ver uit elkaar. Schoonmaak van de kamers was een 10. Voor de prijs kwaliteitverhouding zullen wij zeker nog eens terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Groot mooi hotel, Te massaal, spekglad zwembad

theresia
23-6-2019

Vreselijk druk! Veel Russen. Overal Bloedglad, zowel zwembad(en)als binnen in het, overigens prachtige hotel. Snelweg ' A10' v d deur en dat hoor je goed helaas. Kamers groot, mooi alleen Slechte bedden! keihard (veren) Restaurant groot en veel te druk. Eten , mwah, niet slecht zeker niet. weinig vleessoorten of vis. Vaak gehakt als gegrilde ' specialiteit'. Genoeg aanbod aan diverse warme en koude gerechten. Ontbijt prima en ruim aanbod! Zwembadfaciliteiten voor kinderen..Geweldig.. jammer alleen van die spekgladde vloeren( waterschoenen helpen Ook niet). Van het entertainment Niets gemerkt. S avonds op het Eiland ( onder de snelweg door) wat meer leven, maar ook geen echt entertainment. Veelal winkeltjes en restaurantjes waar je na 2 dagen bent uitgekeken. Strand, klein, ongezellig saai en niet echt schoon. Nimmer in een all inclusive geweest, maar vond dit TE massaal, ontbijt s morgens chaos. Teveel mensen tegelijk. Niet meer dus!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch hotel

Verzijl
18-6-2019

Super hotel hele mooie kamers. Zwembaden gigantisch met heel veel glijbanen. Alles te krijgen in het gedeelte van iceland, zoals ijsjes, pizza, wafels, enz. Restaurant heel groot keuze genoeg. Op zaterdag markt naast het hotel en 500 meter vh hotel een winkelcentrum. We hebben gelijk bij thuiskomst weer geboekt voor de meivakantie 2020.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

nooit meer

willian
25-5-2019

hotel ziet er super uit... zwembaden en glijbanen perfect voor de kids. het restaurant is veel te klein en slecht geregeld!! bedden liggen ook niet lekker. zeker geen ultra all-in, cocktails kosten geld ijsjes kosten geld! wel een fijne vakantie gehad maar we zijn veel beter gewend en zullen dus ook nooit meer terug komen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super goed! Prachtig hotel spectaculair zwembad

Frank
20-5-2019

Geweldig hotel. Ze doen heel veel voor de kids. Van shows tot mini toiletten. Eten is echt goed. Kamer zijn netjes en schoon en het zwembad is voor iedere leeftijd perfect. Wij hebben Turkije al vaak bezocht en ook al een aantal eftalia hotels. Maar eftalia ocean (En eftalia splash) staat samen dik boven aan ons lijstje van favorite hotels.

Bezoek ook vooral eftalia island voor nog meer zwem en glijbaan plezier. De markt op zondag is ook echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi complex met vriendelijk personeel

Martin
8-5-2019

De eerste indruk van het hotel is groot en mooi. Bij nader inzien is er altijd wel wat te vinden, maar geen grote gebreken of echt smerige kamers. Wat mij betreft was onderhoud en schoonmaak gewoon in orde. Wel zijn er grote verschillen in kamers; wij hadden een 'family room' geboekt en werden afgescheept met een kamer met één slaapkamer met tweepersoonsbed en een klein 'woonkamertje' waar twee opklapbedden waren neergezet. Aangezien het al laat was, hebben we hier de eerste nacht wel doorgebracht. Bleek ook nog eens vlak tegenover een soort kermisje met harde muziek te zijn en recht boven de losstraat waar de hele nacht vrachtverkeer voorbij kwam. 'S ochtends direct aangegeven bij de reisorganisatie waarop we kosteloos een andere, ruimere en rustigere kamer kregen. Qua eten hebben we ook wel eens beter gehad, maar wel genoeg keuze. De ijsbar is vrijwel onvindbaar weggestopt op het uiterste puntje van het enorme complex.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fantastische vakantie!

de weijer
2-5-2019

Net terug van een heerlijke week Eftalia Ocean. Wij waren met 2 kids van 9 en 12 jaar. Supermooi hotel, veel zwembaden en glijbanen, prachtige kamer, goed eten, fijn personeel! Eftalia Island is vanuit het hotel doormiddel van een tunnel te bezoeken. Daar nog veel mooie zwembaden, ligbedjes en volop keuze om iets te eten of drinken. Je zit op een minuut of 25 (met dolmus) van het gezellige stadje Alanya af.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk buiten het hoogseizoen

REBECCA Van kasteren
4-1-2019

We zijn hier met 2 kinderen van 10 en 11 12 dagen geweest net na de meivakantie. Familiekamer was mooi groot. Positief iedere dagen veel schone handdoeken en frisdrank koffie en thee bijgevuld. We zaten in een rustige periode en daardoor ook niet veel last van de gehorige kamer met wel echt vreselijke harde bedden.
Qua eten weet je is allemaal beetje van hetzelfde maar we konden rustig zitten en ook bij het zwembad ruime keus in bedjes

Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs maar ook hier kan ik me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje is.

Het wilt u een tattoo of massage of coctail of foto's daar word je wel een beetje gek van maar goed met een No als ze aankomen lopen kom je een heel end.

De jeep toch was prachtig althans de plekken waar we kwamen.. Het hele lachen want alles word gefilmd gebeuren dan weer niet maar goed. We hebben ons vermaakt en weten nu dat all inclusive niks voor ons is.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Nooit meer Eftalia

Zoubair el Farissi
4-11-2018

Het hotel ziet er mooi uit maar in je kamer kom zag ik al snel de gebreken (losse plinten, balkondeur die niet sluit, badkamer met gescheurde tegels). De matrassen zijn keihard en niet fijn om op te slapen.

De service is bagger wij moesten elke keer achter toiletpapier en handdoeken aan. De kamer werd niet goed schoon gemaakt.

Het eten is van slechte kwaliteit veel hetzelfde aardappelen zijn oud en overkookt, vlees wordt in kleine porties opgeschept en is bij de grill vaak aangebrand. Het a la carte restaurant is zogenaamd altijd volgepland heb het 5x gevraagd maar zonder succes (neppe service). De klachten die je indient worden niet serieus genomen.

Het feit dat ze adverteren met ultra all inclusief is onzin voor sap en ijsjes moet je gewoon betalen. Buiten dit is het overal stervensdruk. De zwembaden zijn heel leuk voor de kids maar niet kindvriendelijk overal heb je rokende vakantiegangers en gladde tegels.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Ocean in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.