Hotel Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean
7,2

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

35 reviews over Hotel Eftalia Ocean in het Nederlands

Mooi hotel maar nooit meer.

Coen
7-5-2019

Erg groot hotel met mooie ruime kamers ,hadden een swim-up kamer deze bevat twee verdiepingen en met zwembad voor je terras de kamers zijn erg ruim. De kamers zijn overigens wel erg gehorig en dat voor een vrij nieuw hotel echt een minpunt. Het eten is vrij eentonig. Ontbijt is eigenlijk beste buffet van de dag. Een groot minpunt vonden wij ook dat het avondeten maar tot 20:30 is kom je na 20:00 is er al veel op en word ook niet meer bijgevuld het personeel rent als een gek rond om maar stipt half 9 klaar te zijn. Tussen de middag Idem dito van 12:00 tot 14:00. Op het strand (eftalia island) kan je ook bij verschillende restaurants eten maar erg druk doordat er verschillende eftalia hotels naast elkaar zitten mooi aangelegd met veel glijbanen en zwembaden alle animatie gebeurt daar. Mag geen ultra all-in heten moet voor veel bijbetalen oa voir cocktails ijs op strand gratis maar erg ver weg en lang wachten bij zwembad €1,- voor ijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog nooit zo een geweldig hotel meegemaakt!

Yvon
4-5-2019

Super hotel. Met mijn dochters van 13 en 16 een heerlijke week gehad. Uitgebreid buffet en elke dag weer variërend. Vriendelijk personeel Kamers schoon en modern ingericht. De glijbanen super leuk. Eftalia beach was leuk. Gezellig en komt samen met andere hotels. Aanrader!!! 2 uur transfer vanaf vliegveld zeker waard!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Prima vakantie volgens all in recept.

Patrick
29-4-2019

Wij zijn inmiddels een week in het hotel. We zijn met 2 gezinnen, 7 kinderen tussen de 8 en 19 jaar. We vermaken ons prima. Hotel heeft 680 kamers, dus bij volle bezetting is het erg druk/massaal. Maar dat is te verwachten bij dit type vakanties. Druk tijdens het eten, druk bij de vele zwembaden en glijbanen. Als je je hier op in stelt, is het prima. Verwacht je meer ruimte/privacy, dan moet je iets anders boeken. Het eten vinden wij prima, genoeg variatie, voor ieder wat wils. Kamers netjes. Bedden hard, maar prima. Handdoeken service voor zwembad.

Op ca 500 m wandelen veel winkels. Aanrader: in de bazaar, Fashion Palace, verkoper Mehmet. Al meerdere jaren kleding gekocht, ruime keuze en goede kwaliteit! Mehmet is geen opdringerige verkoper.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Verschrikkelijk hotel

Familie Wijnen
22-12-2018

Bij aankomst ziet het er mooi uit. Helaas was dat ook het enige positieve. De familiekamer die we kregen was buitengewoon vies. Vlekken op de vloer, bloed in een laken, handafdrukken op de spiegels en onverklaarbare vlekken op alle badkamer wanden. Gemeld bij receptie. Om een lang verhaal kort te maken, zelf na 2 dagen de badkamer schoon gemaakt ( niet iets wat je in je vakantie wil doen). Overdag constante trance muziek op standje heel hard bij het zwembad en' s nachts tot een uurtje of 3 dronken, ruziënde mensen op de gang.
Ook het restaurant was niet geweldig. Alles smaakt hetzelfde en is op dezelfde temperatuur (warm eten=lauw koud eten=te warm) . Het enigste wat goed op temperatuur was waren de drankjes, veel gasten deden zich hier dan ook overdadig aan te goed. 950 leestekens is eigenlijk te kort om aan te geven hoe verschrikkelijk dit hotel was, maar ik denk dat duidelijk is dat wij hier nooit meer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Eenmalig

Wiekhart
1-11-2018

Te groot hotel . Personeel kan het niet aan. Wel erg vriendelijk. Eten in eetzaal een grote vreetschuur. Borden/ bestek/ kopjes vaak op. Eerste oogopslag is hotel wauw en duplex woning ook. Helaas erg gehorig en gelukkig hadden we oordoppen mee. En ze mogen wat ons betreft Engelse en Russen gasten (ben ik nog netjes )weren. Wat een asociaal volk. Schandalig en personeel uitkafferen. En veelal dronken bah. Transfer van vliegveld zou 110 min zijn maar daadwerkelijk bijna 3uur erover gedaan. Hygiëne in hotelkamer viel wel mee en voor veel dingen moest je toch betalen terwijl je ultra all inclusive heb betaald. En strand smerig en kiezelstenen. Waren in de herfstvakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Gerry
19-10-2018

Voor ons persoonlijk viel het hotel tegen. Vorig jaar in Eftalia Splash geweest, super!! Ik weet dat je overal een probleem van kunt maken maar als je ziet wat we er voor betaald hebben (7 pers. swim-up room). Hierbij wat verbeterpunten: eten is eenzijdig en niet smaakvol/ongezellig restaurant , enorme 'vreet'schuur dus vechten voor een plaatsje (zelfs in okt), glazen/bestek steeds op, slechte schoonmaak van de kamers, geen schone handdoeken en wc papier, gordijnen te kort waardoor teveel lichtinval, badlakens zwembad vies kapot of gewoon op, ijsjes alleen tegen betaling, parasols zwembad kapot, kussens op bedjes terras bij kamer vol vlekken, alleen dunne dekens op bed, badkamer vol spetters (spiegel/deur), haren in de handdoeken, extreem gehorige kamers en tot slot geen aardig woord van het personeel. Geen Ocean meer voor ons! Wij kijken terug op een vakantie die we ons anders voor hadden gesteld. Geen Eftalia Ocean meer voor ons.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Kurt fertein
24-9-2018

Schitterend hotel top kwaliteit

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige accommodatie

Alexandra
12-9-2018

Prachtig mooi en schoon hotel. Wij vonden het alleen te massaal maar dat is uiteraard persoonlijk. Wat wij ook wel jammer vonden was dat er s avonds in het hotel niets te beleven viel, nog geen muziekje. De bar was wel 24 uur per dag open.

Voor ons veel te druk.

Fam Kramers
27-8-2018

Genoeg zwembaden en glijbanen. Glijbanen gaan elke dag een paar uur dicht. Goede controle. Kamers idd zeer gehorig. Wel schoon en ruim. Teveel mensen in het restaurant, geen tafels beschikbaar. Geldt ook voor het zwembad. Vroeg eruit om bedjes in te nemen. Mensen uit Noorlijke windstreken onbeschoft en schepten op alsof het hun laatste maal was. Personeel verder vriendelijk en behulpzaam.

Nooit meer voor dit geld!!

Mark
24-8-2018

Hotel netjes ,eten en all in niet over te spreken zeer slecht

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Ocean in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.