Hotel Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean
7,4

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

20 reviews over Hotel Eftalia Ocean in het Nederlands

Nooit meer.

Britt
11-10-2019

Ik kan kort en krachtig zijn over dit hotel. Wat een teleurstellende ervaring! Ik ben met mijn ouders al eens bij Eftalia Village en Marin geweest, wat stukken beter is als heel Ocean. Helaas zijn wij het eens met de negatieve reacties, want het is gewoon waar.

Wij vragen ons dan ook af hoe ze aan de 5 sterren komen. Kamers worden niet dagelijks schoongemaakt en daar moet je via de receptie achteraan. Het eten is dan ook uitermate teleurstellend. Iedere dag hetzelfde, vaak koud, droog of geen smaak. Ondanks dat het oktober was, was het zo druk je kon om alles vechten... Ultra all-inclusive is het zeer zeker niet. Voor alle extra's mag je gewoon betalen, wat bij ultra all-inclusive niet zou horen!

Wij houden van Turkije en komen hier heel vaak, maar wij hebben 4 sterren hotels gehad die stukken beter waren als Eftalia Ocean. Voor ons is dit de eerste en zéker de laatste keer geweest voor Eftalia Ocean.

Gereisd Met partner in oktober 2019

2020 gaan wij weer 😋😀😀😀

Erkan Imrak
8-10-2019

Mooi Hotel vriendelijke personeel schoon zwembaden prachtige omgeven

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prachtig hotel en echt een 5 sterre hotel!

Kardelen imrak vink
8-10-2019

Prachtig hotel, kamers zijn schoon en netjes , lekker eten, veel activiteiten volgend jaar gaan we weer

Freesun.nl

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar

Noelle78
28-9-2019

Mijn vriend en ik houden allebei heel erg van het All Inclusive concept in Turkije, en gaan dan ook ieder jaar een weekje naar zo’n resort toe om even uit te rusten. We keken dan ook erg uit naar Eftalia Ocean, al waren we wel huiverig voor sommige negatieve reviews.

Helaas moeten wij constateren dat we het dit keer eens zijn met de negatieve reviews. Zelfs voor ons was dit resort te groot. Bij het zwembad van het hotel was het iedere dag zo druk en opgepropt naast elkaar liggen, dat we onze dagen op het strand hebben doorgebracht. Het only adults plekje (wat niet only adults was, aangezien er gewoon kinderen aanwezig waren). Het zwembad bij het hotel is gewoon te klein voor de grote hoeveelheid gasten die er komen. Zelfs in september!

Eten is ok (idd weinig vlees of vis) en is de ruimte wederom te klein voor de aantal gasten. Veel te druk. Ook veel extra bijbetalingen

Kamer ok, maar slechte schoonmaak en hele dunne deken.

Gereisd Met partner in september 2019

Prijs/kwaliteit kun je niet klagen

Jo & Carla
16-9-2019

Hebben een hele fijne vakantie in dit hotel gehad. Mooie kamers en proper. Jammer was dat er geen cocktails zijn inbegrepen bij het all inn en voor de kinderen geen ijs. Het zwembad zou normaal een 10 hebben gekregen maar de treden in het zwembad zijn verschrikkelijk glad iedere keer gleden wel mensen uit.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie, maar veel te massaal...

I.,.,
3-9-2019

Net terug van 10 dagen eftalia ocean. Bedden waren verschrikkelijk hard. Iedere dag flink gebroken wakker geworden. Eten was niet uitgebreid, bijna alle dagen hetzelfde. Zwembad zo massaal dat er letterlijk geen 1 bedje over was, zowel bij eftalia ocean als eftalia island. Ook bij het eten was het verschrikkelijk druk en massaal. Iedere avond zoeken voor een eet plek.... All incl. Was ook niet alles, voor veel dingen moest je bij betalen. Fotoshoot is geen aanrader!!! Duur en ze nemen niet rustig de tijd. Als je niet precies in de pose gaat staan die hun zeggen kijkt de fotograaf je raar aan. Ik gaf aan dat ik een foto wou met de zon in mijn gezicht, en hij zuchte en maakte rare gebaren dat dit niet normaal was. (Dit is uit eindelijk wel de mooiste foto geworden haha). Kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt en de mini bar werdt netjes aangevuld. Maar de kamers waren zo ongelofelijk gehorig, dat je ieder kuchje kon horen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuke vakantie, herhaalbaar is de vraag.

Jeroen
12-8-2019

Wij hebben dit jaar onze vakantie gevierd in dit hotel. Ontzettend groot en veelzijdig. Alles is te vinden wat je nodig zou hebben: meerdere restaurants, winkels, bars, een dokter, zwembaden, speelplaatsen en ik zou nog wel door kunnen gaan. Je moet weten dat het een ontzettend massaal verblijf is, dus overal drukte en stel je hier op in. De WIFI is slecht, dus wees ook voorbereidt op een lockdown qua internet (voor mij persoonlijk lastig 😜). De service liet nog wel eens wat na, echter zijn ze oplossingsgericht. Het eten is hier niet heel veelzijdig, iedere dag zal je hetzelfde vinden. Mocht je van zwemmen en zwembaden houden dan zit je hier gewoon goed. Wij hebben zeker genoten, echter zijn wij er uit gekomen dat we volgend jaar voor een rustiger verblijf kiezen. Voor gezinnen of families met veel kinderen zal ik dit verblijf zeker aanraden.

Teleurgesteld

Nicky Ver Elst
8-6-2019

Zwaar teleurgesteld. -slecht onthaal -altijd hetzelfde avondmaal -heel erg lang aanschuiven als je een drankje wil alsook is er bijna niets gratis cocktails zijn allemaal betalend vraag je er toch alcohol vullen ze je 'warme' beker maar voor maximum de helft.. -als je wil rusten in de kamer en je hangt het kaartje voor je deur dat ze niet mogen storen belt roomservice je 3keer wakker. -het strand is erg vuil en er liggen pieren om op te wandelen maar deze mag je niet betreden. -vuile en natte borden tijdens het eten. -lange rijen aan het eten en als je laat komt is het gewoon op en heb je pech. -ik ben veel beter gewend van de vakanties in Turkije.

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeer mooi hotel .......maar ...

Sandra
15-4-2019

Is zeker geen 5 sterren waard ....jammer moest het hotelmanegment iets meer op hun strepen staan en de zwijnen een beetje intomen zou dit een fantastisch hotel zijn ....hotel schrijft dat de heren lange broek moeten aandoen voor het diner ...niets is waar ...pyjama is zelfs goed ....het eten is 1 chaos waardoor je vakantiesfeer wegvalt ....eten is lauw.....en veeeel te DRUK ...moest men iets aan het restaurant veranderen zou dit tophotel zijn ...en ook nog all in is niet zo all in ....cocktails kosten 6 euro ...ijsjes zijn ook appart te betalen ....jammer voor een ultra all in. Kamers wel zeer netjes

Gereisd Met partner in april 2019

Leuke vakantie gehad

Bianca Kraster
      26-9-2018

Hotel is erg groot. Ziet er ook mooi uit. Bij binnenkomst proberen ze je een upgrade te geven voor €200,- Wij hebben dit niet gedaan want wij hadden een top kamer en super uitzicht op het zwembad en de zee. Schoonmaak van de kamer is afhankelijk welke verdieping je zit. Wij zaten op de 5de en de schoonmaak bij ons was super goed
      Ultra all in?? Lachertje. Cocktails moet je bij betalen €6,-!! Dus dat is geen ultra all in. Eerste hotel waar we zijn geweest waar we voor cocktails moet betalen. Bediening lobbybar erg slecht! Eten heel erg goed te doen We waren er 15 dagen De mensen die zeggen dat er geen vlees was moeten even langs een opticien want vlees is in overvloed. Eftalia ocean is geweldig mooi! Leuke bazaars in de buurt stuk of 3 Elke zondag een super mooie goedkope en grote markt! Echte aanrader!

Ohja hotel is absoluut niet glad!

Gereisd Met partner in september 2018

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
      • BuitensportenFietsen
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Ocean in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.