14 vragen over Hotel Eftalia Ocean

• Lucia, 18-08-2019

Gazebo huisjes Eftalia Ocean

Weet iemand wat het kost om een Gazebo te huren? En zijn er ook Gazebo's op het strand?

• Quinty, 11-04-2019

Topjes

Mogen dames bij het avondeten ook topjes aan of iets met spaghetti bandjes? Hoor van veel mensen dat je soms alleen met korte of lange mouwen mag eten

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Ja, dat mag. Je mag alleen niet met een blote buik het restaurant in. Dus met de lunch even een jurkje over je bikini en de jongens een shirt aan.

• M lokker, 06-12-2018

Hoe diep is het zwembad met het houten bruggetje in het midden

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

1.40 m geloof ik. Ik ben zelf 1.69 en kon er makkelijk staan.

• Deborah , 13-11-2018

Ijs echt betalen?

Is het echt zo dat je voor ijs en derg moet betalen?

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Tussen 14 en 16u is er gratis ijs bij eftalia island. Bij het hotel zelf betaal je 1 euro voor een ijsje met 2 flinke bollen. Ook prima te doen dus!

Marcel, 01-02-2019

Beste Deborah

jjs op het resort is inderdaad niet gratis maar op het strand is er een ijs uurtje waar je gratis ijs kan halen.

Prima hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Ocean voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon

• kim nikkels, 15-10-2018

Badlakens

Zijn er in het resort badlakens voor de gasten ? Of moet je die zelf meenemen?

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Badlakens kan je tegen een borg elke dag schoon krijgen. Aan het eind vd vakantie lever je de badlakens weer in en krijg je je borg terug.

• Lotte, 30-09-2018

Kinder zwembad

Is het kinder zwembad erg koud?

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Het is daar in de zomer gemiddeld 30 graden dus geen koud water. Hoe het in april is zou ik niet weten maar wij zijn in het hoogzeisoen geweest en de kinderen vonden het water heerlijk!

• Angela , 06-09-2018

hotel

Is het echt zo slecht??? Mijn zin in deze vakantie word met de recensie minder ...

• Nancy Bax, 18-07-2018

Eten andete hotels?

Kun je ook in de andere eftalia hotels eten? Ik weet dat je wel op eftalia island kan eten, maar bedoel echt de naastgelegen hotels.

• Ellen, 22-05-2018

lange broek heren bij diner

Moeten heren bij het diner een lange broek aan?

Yvonne, 06-08-2018

Nee is niet nodig bij het avond eten,je kunt gewoon ook in korte broek gaan.

• Maike, 20-05-2018

Watersporten

Ik vroeg me af of er ook watersporten worden aangeboden op het strand?