Hotel Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean
7,2

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

88 reviews over Hotel Eftalia Ocean in het Nederlands

Super goed! Prachtig hotel spectaculair zwembad

Frank
20-5-2019

Geweldig hotel. Ze doen heel veel voor de kids. Van shows tot mini toiletten. Eten is echt goed. Kamer zijn netjes en schoon en het zwembad is voor iedere leeftijd perfect. Wij hebben Turkije al vaak bezocht en ook al een aantal eftalia hotels. Maar eftalia ocean (En eftalia splash) staat samen dik boven aan ons lijstje van favorite hotels.

Bezoek ook vooral eftalia island voor nog meer zwem en glijbaan plezier. De markt op zondag is ook echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi complex met vriendelijk personeel

Martin
8-5-2019

De eerste indruk van het hotel is groot en mooi. Bij nader inzien is er altijd wel wat te vinden, maar geen grote gebreken of echt smerige kamers. Wat mij betreft was onderhoud en schoonmaak gewoon in orde. Wel zijn er grote verschillen in kamers; wij hadden een 'family room' geboekt en werden afgescheept met een kamer met één slaapkamer met tweepersoonsbed en een klein 'woonkamertje' waar twee opklapbedden waren neergezet. Aangezien het al laat was, hebben we hier de eerste nacht wel doorgebracht. Bleek ook nog eens vlak tegenover een soort kermisje met harde muziek te zijn en recht boven de losstraat waar de hele nacht vrachtverkeer voorbij kwam. 'S ochtends direct aangegeven bij de reisorganisatie waarop we kosteloos een andere, ruimere en rustigere kamer kregen. Qua eten hebben we ook wel eens beter gehad, maar wel genoeg keuze. De ijsbar is vrijwel onvindbaar weggestopt op het uiterste puntje van het enorme complex.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Mooi hotel maar nooit meer.

Coen
7-5-2019

Erg groot hotel met mooie ruime kamers ,hadden een swim-up kamer deze bevat twee verdiepingen en met zwembad voor je terras de kamers zijn erg ruim. De kamers zijn overigens wel erg gehorig en dat voor een vrij nieuw hotel echt een minpunt. Het eten is vrij eentonig. Ontbijt is eigenlijk beste buffet van de dag. Een groot minpunt vonden wij ook dat het avondeten maar tot 20:30 is kom je na 20:00 is er al veel op en word ook niet meer bijgevuld het personeel rent als een gek rond om maar stipt half 9 klaar te zijn. Tussen de middag Idem dito van 12:00 tot 14:00. Op het strand (eftalia island) kan je ook bij verschillende restaurants eten maar erg druk doordat er verschillende eftalia hotels naast elkaar zitten mooi aangelegd met veel glijbanen en zwembaden alle animatie gebeurt daar. Mag geen ultra all-in heten moet voor veel bijbetalen oa voir cocktails ijs op strand gratis maar erg ver weg en lang wachten bij zwembad €1,- voor ijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Freesun.nl

Nog nooit zo een geweldig hotel meegemaakt!

Yvon
4-5-2019

Super hotel. Met mijn dochters van 13 en 16 een heerlijke week gehad. Uitgebreid buffet en elke dag weer variërend. Vriendelijk personeel Kamers schoon en modern ingericht. De glijbanen super leuk. Eftalia beach was leuk. Gezellig en komt samen met andere hotels. Aanrader!!! 2 uur transfer vanaf vliegveld zeker waard!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastische vakantie!

de weijer
2-5-2019

Net terug van een heerlijke week Eftalia Ocean. Wij waren met 2 kids van 9 en 12 jaar. Supermooi hotel, veel zwembaden en glijbanen, prachtige kamer, goed eten, fijn personeel! Eftalia Island is vanuit het hotel doormiddel van een tunnel te bezoeken. Daar nog veel mooie zwembaden, ligbedjes en volop keuze om iets te eten of drinken. Je zit op een minuut of 25 (met dolmus) van het gezellige stadje Alanya af.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantie volgens all in recept.

Patrick
29-4-2019

Wij zijn inmiddels een week in het hotel. We zijn met 2 gezinnen, 7 kinderen tussen de 8 en 19 jaar. We vermaken ons prima. Hotel heeft 680 kamers, dus bij volle bezetting is het erg druk/massaal. Maar dat is te verwachten bij dit type vakanties. Druk tijdens het eten, druk bij de vele zwembaden en glijbanen. Als je je hier op in stelt, is het prima. Verwacht je meer ruimte/privacy, dan moet je iets anders boeken. Het eten vinden wij prima, genoeg variatie, voor ieder wat wils. Kamers netjes. Bedden hard, maar prima. Handdoeken service voor zwembad.

Op ca 500 m wandelen veel winkels. Aanrader: in de bazaar, Fashion Palace, verkoper Mehmet. Al meerdere jaren kleding gekocht, ruime keuze en goede kwaliteit! Mehmet is geen opdringerige verkoper.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Was goed maar volgend jaar kleiner hotel

K Kisters
29-4-2019

Hotel mooi kwaliteit prijs goed.restaurant chaotisch veel te veel mensen voor dit restaurant .Als ze verdeeld werden was het beter.Veel russen.Kamers mooi.Zwembaden top. Sauna druk.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooi hotel .......maar ...

Sandra
15-4-2019

Is zeker geen 5 sterren waard ....jammer moest het hotelmanegment iets meer op hun strepen staan en de zwijnen een beetje intomen zou dit een fantastisch hotel zijn ....hotel schrijft dat de heren lange broek moeten aandoen voor het diner ...niets is waar ...pyjama is zelfs goed ....het eten is 1 chaos waardoor je vakantiesfeer wegvalt ....eten is lauw.....en veeeel te DRUK ...moest men iets aan het restaurant veranderen zou dit tophotel zijn ...en ook nog all in is niet zo all in ....cocktails kosten 6 euro ...ijsjes zijn ook appart te betalen ....jammer voor een ultra all in. Kamers wel zeer netjes

Gereisd Met partner in april 2019

Leuk buiten het hoogseizoen

REBECCA Van kasteren
      4-1-2019

We zijn hier met 2 kinderen van 10 en 11 12 dagen geweest net na de meivakantie. Familiekamer was mooi groot. Positief iedere dagen veel schone handdoeken en frisdrank koffie en thee bijgevuld. We zaten in een rustige periode en daardoor ook niet veel last van de gehorige kamer met wel echt vreselijke harde bedden.
      Qua eten weet je is allemaal beetje van hetzelfde maar we konden rustig zitten en ook bij het zwembad ruime keus in bedjes

Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs maar ook hier kan ik me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje is.

Het wilt u een tattoo of massage of coctail of foto's daar word je wel een beetje gek van maar goed met een No als ze aankomen lopen kom je een heel end.

De jeep toch was prachtig althans de plekken waar we kwamen.. Het hele lachen want alles word gefilmd gebeuren dan weer niet maar goed. We hebben ons vermaakt en weten nu dat all inclusive niks voor ons is.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Verschrikkelijk hotel

Familie Wijnen
      22-12-2018

Bij aankomst ziet het er mooi uit. Helaas was dat ook het enige positieve. De familiekamer die we kregen was buitengewoon vies. Vlekken op de vloer, bloed in een laken, handafdrukken op de spiegels en onverklaarbare vlekken op alle badkamer wanden. Gemeld bij receptie. Om een lang verhaal kort te maken, zelf na 2 dagen de badkamer schoon gemaakt ( niet iets wat je in je vakantie wil doen). Overdag constante trance muziek op standje heel hard bij het zwembad en' s nachts tot een uurtje of 3 dronken, ruziënde mensen op de gang.
      Ook het restaurant was niet geweldig. Alles smaakt hetzelfde en is op dezelfde temperatuur (warm eten=lauw koud eten=te warm) . Het enigste wat goed op temperatuur was waren de drankjes, veel gasten deden zich hier dan ook overdadig aan te goed. 950 leestekens is eigenlijk te kort om aan te geven hoe verschrikkelijk dit hotel was, maar ik denk dat duidelijk is dat wij hier nooit meer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
      • BuitensportenFietsen
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Ocean in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.