Hotel Eftalia Ocean

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.4Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

129 reviews over Hotel Eftalia Ocean

• 4Britt11-10-2019

Nooit meer.

Ik kan kort en krachtig zijn over dit hotel. Wat een teleurstellende ervaring! Ik ben met mijn ouders al eens bij Eftalia Village en Marin geweest, wat stukken beter is als heel Ocean. Helaas zijn wij het eens met de negatieve reacties, want het is gewoon waar.

Wij vragen ons dan ook af hoe ze aan de 5 sterren komen. Kamers worden niet dagelijks schoongemaakt en daar moet je via de receptie achteraan. Het eten is dan ook uitermate teleurstellend. Iedere dag hetzelfde, vaak koud, droog of geen smaak. Ondanks dat het oktober was, was het zo druk je kon om alles vechten... Ultra all-inclusive is het zeer zeker niet. Voor alle extra's mag je gewoon betalen, wat bij ultra all-inclusive niet zou horen!

Wij houden van Turkije en komen hier heel vaak, maar wij hebben 4 sterren hotels gehad die stukken beter waren als Eftalia Ocean. Voor ons is dit de eerste en zéker de laatste keer geweest voor Eftalia Ocean.

• 10Rinso Ertan10-10-2019

(Fantastic) Tot ziens 2020

Kwaliteit is geen toeval.!

• 10Guls Yilmaz09-10-2019

Fantastisch!

Super service , helpen goed bij de receptie vriendelijk personeel en lekker eten!

Met vrienden

• 9Ufuk09-10-2019

Fantastische

Eftalia ocean super goed hotel mooie kamer met uitzicht op zee en zwembad 2 wk geweest super personeel vriendelijk doen wat je vragen de kok heel veel verschillende soorten op het menu elke dag een ander land mexiaans chinees turks italiaans alles onder 1 dak met 1 woord geweldige vakantie gehad meivakantie staat eftalia alweer in de planning

• 9Fatma08-10-2019

Super hotel

Je verteeld je niet in je eentje. Je hebt altijd wat te doen. Met een telefoontje krijg ik mijn bestelling binnen kort binnen. Je kan altijd terecht bij de reseptie. De personeel zijn altijd aan de werk.

Alleenreizend

• 10Harry nak08-10-2019

Zeker een aanrader👌

ZEKER EEN AANRADER

Geweldige tijd doorgebracht in het hotel. Wanneer je al aankomt bij het hotel word je al als koning behandeld door de receptionisten. Aardige personeel, zwembad en het eten wil ik niet eens over praten, HEERLIJK.

Met vrienden

• 6Fam de Haan08-10-2019

Mooi hotel maar nooit meer

Gigantisch groot en druk hotel. Ondanks dat we dit wisten, was het overweldigend. Veel te druk (vooral restaurant), kilometers lange rijen voor de bar of snack kramen.

Ultra all inclusive is echt een lachertje. Voor cocktails, ijs, jus d’orange, slush puppy, popcorn etc moet je betalen.

Onze familiekamer was mooi en ruim. De indeling echter super onhandig met een klein kind (2,5jr). Slaapkamer met balkon, in de hal nog 2 bedden en de badkamer. Als je savonds met een slapend kind op de kamer blijft is dit erg onprettig (of je kind slaapt in de ruimte waar je zit of in de hal waar ze zo de deur uit kan wandelen). Erg veel geluid vanuit de lobby tot een uur of 2. Bedden zijn oke, wel hard inderdaad maar heb erger meegemaakt.

Eten is valt erg tegen, meeste is smakeloos. Ben veel beter gewend!

Personeel is meestal onvriendelijk en gehaast. Schoonmakers doen wel erg hun best. Zwembaden zijn top maar inderdaad ERG glad!!

• 10Erkan Imrak08-10-2019

2020 gaan wij weer 😋😀😀😀

Mooi Hotel vriendelijke personeel schoon zwembaden prachtige omgeven

• 9E Imrak08-10-2019

Geweldig

Leuk personeel, goeie service en leuke show in de avond

Met oudere kinderen

• 10Kardelen imrak vink08-10-2019

Prachtig hotel en echt een 5 sterre hotel!

Prachtig hotel, kamers zijn schoon en netjes , lekker eten, veel activiteiten volgend jaar gaan we weer

3 tips over Hotel Eftalia Ocean

• Marjan Van Ewijk, 07-05-2019

Bij het hotel en op het strand kan je een henna tattoo laten zetten. Mijn zoontje heeft dit laten doen maar heeft nu brandwonden in de vorm van de tattoo! Pas dus goed op.

• Yvonne, 06-08-2018

Leuke markt aan het einde van de straat van het hotel op zondag van 7 tot 20:00

• Anja van Es, 13-05-2018

de kabelbaan bezoeken in Alanya zeker de moeite waard.

14 vragen over Hotel Eftalia Ocean

• Lucia, 18-08-2019

Gazebo huisjes Eftalia Ocean

Weet iemand wat het kost om een Gazebo te huren? En zijn er ook Gazebo's op het strand?

• Quinty, 11-04-2019

Topjes

Mogen dames bij het avondeten ook topjes aan of iets met spaghetti bandjes? Hoor van veel mensen dat je soms alleen met korte of lange mouwen mag eten

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

Ja, dat mag. Je mag alleen niet met een blote buik het restaurant in. Dus met de lunch even een jurkje over je bikini en de jongens een shirt aan.

• M lokker, 06-12-2018

Hoe diep is het zwembad met het houten bruggetje in het midden

Tessa van de Peppel, 22-07-2019

1.40 m geloof ik. Ik ben zelf 1.69 en kon er makkelijk staan.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats