Hotel Eftalia Ocean

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Vanaf
€ 555p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean ligt bij Antalya en is een populair plekje onder gezinnen. Jullie zeggen dat dit een mooi hotel is met een moderne uitstraling. Dit hotel is geschikt als je houdt van een groot all-inclusive hotel. In het hoogseizoen kan het hier dan ook erg druk zijn. Maar faciliteiten? Die vind je hier genoeg. Benieuwd of de faciliteiten ook aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Waarom Hotel Eftalia Ocean een populair plekje is onder gezinnen? Volgens jullie is de waterpret de grootste reden. Zo zegt Rebecca van Kasteren: ‘Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs.’ Gezellig is het bij de zwembaden altijd dankzij de muziek die hier wordt gedraaid. Net als in de rest van het hotel kan het wel erg druk zijn bij de zwembaden. Dit zorgt ervoor dat de zwembaden bij Hotel Eftalia Ocean minder geschikt zijn wanneer je rustig wilt zonnen en zwemmen.

Ga je vakantie vieren met je gezin? Dan boek je een familiekamer die mooi en ruim is. Elke dag krijg je nieuwe frisdrank, koffie en thee. De schoonmaak kan wel wat beter en ook de bedden zijn wat te hard. Daarnaast zijn de kamers gehorig. Sommigen van jullie kozen voor een upgrade naar een swim up kamer, zoals Barbara: ‘Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard.’ Vanuit deze kamer heb je uitzicht over zee.

Hotel Eftalia Ocean is een bestemming waar je geen tot weinig animatie vindt. Alleen voor kids tot 5 jaar is er een miniclub. Elke avond kunnen zij dansen bij de minidisco. Hierna wordt er niets meer georganiseerd en zijn de avonden rustig. Houd hier dus rekening mee wanneer je ook als volwassenen graag deelneemt aan activiteiten.

In Hotel Eftalia Ocean vier je een ultra all-inclusive vakantie. Toch moet je volgens jullie voor verschillende drankjes wel bijbetalen. Bianca Kraster schrijft bijvoorbeeld dat zij moest betalen voor een cocktail. En de kwaliteit van het eten? Dat kan beter. Jullie zijn het er over eens dat er wat te weinig variatie is tijdens de buffetten.

Omgeving

Hotel Eftalia Ocean ligt in het dorp Avsallar. Hier beleef je de perfecte strandvakantie, want het privéstrand ligt op slechts 200 meter afstand.

Heb je zin in een aantal leuke to do’s? Elke zondag vindt er een markt plaats in het dorp zelf. Biance en Hilde ginger er allebei heen en raden het zeker aan de markt te bezoeken. Wil je eens op actieve excursie? Dan is een jeepsafari of een tocht op de piratenboot een aanrader. Hilde deelt hierover nog een goede tip: ‘Boeken bij de watersport kraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).’ Beide zijn erg leuke gezinsactiviteiten. Je bent urenlang zoet!

137 reviews over Hotel Eftalia Ocean

• 10Enes05-10-2020

Verwend vakantie

Zeer familie vriendelijk, personeel doet alles voor je... Heb een mooie kamer gekregen met een geweldige zicht!!! Receptie was met ons eerste en laatste dag heel erg behulpzaam... tot in 2021 weer! Ik mis jullie!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10roodbean05-10-2020

fantasticha ocean

Echt top om uit te rusten! Lekker eten, vriendelijke bediening en ruime kamers! Als je geen kindervriend bent dan heb je hier niks te zoeken... alanya om de hoek en lekker zwembad! Wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Fatma Yilmaz28-08-2020

Gezellig omgeving ik kom elk jaar weer

Dat je van alles mee kan maken in deze periode is het heel erg om een veilig plek te kunnen vinden. De baas van de hotel hatice heeft alle maatregelen precies vol doen gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Yeni24-10-2019

Super leuk gehad, personeel zeer was zeer vriendelijk, receptie manager mevrouw had ons Hatice had ons een hele mooie kamer gegeven en :) Een hele grote strand waarbij veel glijbanen waren. Volgende jaar komen we zeker weer terug :) Bedankt voor het super verblijf

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Gunel24-10-2019

Geweldig!

Wat een mooi en schoon hotel en geweldig personeel. Zeer vriendelijk en geintresseerd. Het eten was heerlijk en elke dag weer anders. Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Ria20-10-2019

Geweldig luxe hotel en eiland

Fijn hotel met super veel luxe, het eiland is overweldigend en het eten ook overal eten en drinken. We zijn wat gewend maar dit overtreft alles. Wel heel erg druk

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8José17-10-2019

Fantastische vakantie gehad

Zojuist terug van een week vakantie met kinderen en kleinkinderen. Hebben genoten, jong en oud. Vriendelijk personeel en goede service. Mooie grote kamers, wel een beetje gehorig. Jammer dat er bij het hotel geen evenementen zijn, je moet voor alles ook gratis ijs naar het eiland, dat is voor ouderen wel bezwaarlijk. Verder heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 4Britt11-10-2019

Nooit meer.

Ik kan kort en krachtig zijn over dit hotel. Wat een teleurstellende ervaring! Ik ben met mijn ouders al eens bij Eftalia Village en Marin geweest, wat stukken beter is als heel Ocean. Helaas zijn wij het eens met de negatieve reacties, want het is gewoon waar.

Wij vragen ons dan ook af hoe ze aan de 5 sterren komen. Kamers worden niet dagelijks schoongemaakt en daar moet je via de receptie achteraan. Het eten is dan ook uitermate teleurstellend. Iedere dag hetzelfde, vaak koud, droog of geen smaak. Ondanks dat het oktober was, was het zo druk je kon om alles vechten... Ultra all-inclusive is het zeer zeker niet. Voor alle extra's mag je gewoon betalen, wat bij ultra all-inclusive niet zou horen!

Wij houden van Turkije en komen hier heel vaak, maar wij hebben 4 sterren hotels gehad die stukken beter waren als Eftalia Ocean. Voor ons is dit de eerste en zéker de laatste keer geweest voor Eftalia Ocean.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Rinso Ertan10-10-2019

(Fantastic) Tot ziens 2020

Kwaliteit is geen toeval.!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Guls Yilmaz09-10-2019

Fantastisch!

Super service , helpen goed bij de receptie vriendelijk personeel en lekker eten!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel Eftalia Ocean info