Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Azura Deluxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Veel van jullie zijn enthousiast over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa als vakantiebestemming. Volgens Werner draagt het personeel daar zeker aan bij: ‘Mooi om te zien hoe het personeel van kamermeisje tot animatieteam gepassioneerd hun werk doen. Er wordt hard gewerkt om het je als gast naar de zin te maken.’ Azura Deluxe Resort & Spa biedt bovendien genoeg faciliteiten die jullie als zeer prettig ervaren. Zowel gezinnen met kinderen als stellen zonder kinderen zijn hier meer dan welkom. Benieuwd wat Hotel Azura Deluxe Resort en Spa jou te bieden heeft? Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel.

Bij Azura Deluxe Resort & Spa verblijf je op basis van all-inclusive. Jullie meningen over de kwaliteit van het eten zijn verdeeld. José genoot bijvoorbeeld erg van het eten hier: ‘We hebben genoten van de overheerlijke maaltijden. De keuze is reuze! Bijvoorbeeld ‘s ochtends een heerlijk vers bereide omelet met verse jus d’orange en een zelfgemaakte smoothie.’ Toch laten enkelen van jullie weten dat de hygiëne in de keuken verbeterd kan worden.

Volgens jullie is er genoeg entertainment in Azura Deluxe Resort & Spa. Elke dag organiseert het animatieteam meerdere activiteiten en shows. Hierbij noemen jullie de schuimparty als favoriet. Zo schrijft Familie van der Putten: ‘Ook wordt er veel georganiseerd, van schuimparty op de pier tot poolparty. Mooie shows!’ Sommige reviewers vinden wel dat de animatie zich vooral richt op een jonger publiek.

Voor een dag relaxen gaan jullie graag naar de hammam die bij Azura Deluxe Resort & Spa hoort. Volgens Derin moet je hier zeker gebruik van maken: ‘Hammam echt uitzonderlijk!’ En dat dit hotel Deluxe heet is niet voor niets. Je vindt hier namelijk zelfs een kapper en juwelier op het terrein. Maar ook de zwembaden van het hotel zijn populair. Kies jij voor een duik in het binnen- of het buitenzwembad? Als minpunt noemen jullie wel dat er lang niet altijd een bedje vrij is bij het zwembad.

Verblijven jullie met het hele gezin in dit hotel? Dan is het volgens Werner, José, Chris en Daniel een aanrader om de familiekamer te boeken: ‘Een prachtige familiekamer met een fantastisch uitzicht’. Marja is bovendien enthousiast over de schoonmaak van de kamers: ‘Kamers zijn schitterend. Schoonmaken van de kamers is top’. De kamers zijn bovendien voorzien van airco voor de nodige verkoeling.

Omgeving

Genieten op het strand behoort tot jullie favoriete activiteiten tijdens een vakantie in Azura Deluxe Resort & Spa, want dit hotel ligt direct aan zee. Maar ook het centrum van Avsallar ligt op een steenworp afstand. Reviewer René schrijft dat je dit centrum vanuit het hotel gemakkelijk bereikt via een tunnel. Winkelen kun je hier als de beste. Zo zegt Marja van den Brink: ‘Op woensdag is er een markt schuin tegenover het hotel bij de moskee. En tegenover het hotel is er een hele leuke grote winkelstraat met leuke winkeltjes, restaurants e.d. Ook zijn daar genoeg pinautomaten.’ Ga je liever naar een wat grotere stad? Alanya ligt op 30 minuten rijden met de taxi.

197 reviews over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

• 2019
    10Elsa Kapakli02-12-2019

Een fantastisch hotel

Prima hotel, met goede faciliteiten. Niks op aan te merken super tijd gehad ga in april weekje terug.

Hallo Elsa Kapakli,

wat fijn om te horen dat jullie tijdens jullie verblijf, het zo naar jullie zin hebben gehad. Zeer bedankt voor de review en de complimenten. We zullen zorgen, dat ons hardwerkende hardwerkende personeel ze te horen krijgt.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mariia02-12-2019

Mooie vakantie gehad

Alles in orde, leuk animatie team en aardig personeel. Mooie ligging, ontvangst prima, lobby indrukwekkend. Genoeg plaatsen aan het strand. Maar eten en drank, voor ons het thema bij uitstek, jammer de keuze is zeer beperkt geworden smiddags.

Geachte mevrouw Mariia,

Vriendelijk bedankt, dat u de tijd en moeite heeft genomen, om een beoordeling te schrijven over ons hotel. En zeker ook bedankt voor de mooie score.

We zijn uiteraard blij, dat u en uw gezin een fijne vakantie hebben beleefd bij ons.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Janna U.29-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Een zeer mooi hotel, rustige omgeving en binnen 5 minuten midden in de bazaar. Personeel is zeer gedienstig. Eten is oké. Animatie is doorgaans altijd goed. Een minpuntje: Russische muziek gedraaid.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Hoi Janna U. Bedankt voor de top review en voor het kiezen van ons hotel. Wij zien u heel graag weer terug in Azura Deluxe Resort & Spa Hotel , u bent van harte welkom. met vriendelijke groeten uit Alanya.

• 10Johanna27-11-2019

Her is een prachtig complex. Goeie service. Iedereen vriendelijk, super lekker eten, geweldig animatieteam. Zeer schoon absoluut overal. Wij komen volgend jaar alvast terug.

Geachte mevrouw Johanna,

• 9Erik Kroon25-11-2019

Goed Hotel.

Wij waren met 2 gezinnen, totaal 5 personen. Hotel Azura Deluxe is een geweldig mooi hotel, alles nieuw , schoon. Eten, buffet prima. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Het strand was niet wat we verwacht hadden.

Beste Erik Kroon,

Graag willen wij u allereerst bedanken voor uw beoordeling en de door u toekende mooie score. Wij zijn hier erg bij mee.

Het maakt ons erg trots om zo'n goede beoordeling te krijgen, omdat het laat zien dat onze medewerkers elke dag hun best doen om een onvergetelijke vakantie voor alle gasten te garanderen.

We kijken uit naar een volgende keer en naar de reünie met jullie.

Tot die tijd veel groeten en al het beste.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Delano23-11-2019

Wordt een mooi hotel

We waren hier 10 dagen. Mooi resort, mooi zwembad, uitstekend restaurant, mooie ruime kamers. Minpunten: Minibar wordt alleen met water aangevuld.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Beste Delano We verheugen ons over het feit, dat jullie zo een fijne tijd hebben gehad, tijdens jullie verblijf bij ons. We waarderen het ten zeerste, dat jullie de tijd hebben genomen, om een mooie review te schrijven, over jullie verblijf bij ons. Vriendelijk bedankt.

• 9Mahide23-11-2019

Oke hotel

ik ben hier met mijn dochter geweest. Het hotel is mooi, schoon en de kamer is prima. Maar het personeel is zo onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of Duits.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Hoi Mahide, bedankt voor de top review en voor het kiezen van ons hotel. Wij zien u heel graag weer terug in Azura Deluxe Resort & Spa Hotel , u bent van harte welkom. met vriendelijke groeten uit Alanya.

• 10Sofiya С.21-11-2019

Aangenaam hotel

Mooi hotel op ca. 35 km van Side en 25 van Alanya. Prima hotel, met goede faciliteiten. De kamer is groot en schoon. Super groot zwembad, Ik zal hier zeker terugkomen

Geachte mevrouw Sofiya C,

• 10Di M.18-11-2019

Mooi hotel, direct aan het strand

Super hotel met een goede spa, leuke kamers, eten zeer lekker.

Beste Dİ M,

vriendelijk bedankt voor de beoordeling en de toegekende score. Het is altijd fijn om te horen, dat mensen een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel. Wie weet mogen we u komend jaar weer terug verwelkomen.

Tot dan wensen we u het beste.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8İnna14-11-2019

Mooi hotel

Maar het personeel is zo onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of Duits. Hotelkamer prima in orde. Schoonmaak prima. Ook het strand met de pier is flink uitgebreid en mooi geworden.

Hallo İnna,

Hotel Azura Deluxe Resort & Spa info