Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Azura Deluxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Veel van jullie zijn enthousiast over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa als vakantiebestemming. Volgens Werner draagt het personeel daar zeker aan bij: ‘Mooi om te zien hoe het personeel van kamermeisje tot animatieteam gepassioneerd hun werk doen. Er wordt hard gewerkt om het je als gast naar de zin te maken.’ Azura Deluxe Resort & Spa biedt bovendien genoeg faciliteiten die jullie als zeer prettig ervaren. Zowel gezinnen met kinderen als stellen zonder kinderen zijn hier meer dan welkom. Benieuwd wat Hotel Azura Deluxe Resort en Spa jou te bieden heeft? Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel.

Bij Azura Deluxe Resort & Spa verblijf je op basis van all-inclusive. Jullie meningen over de kwaliteit van het eten zijn verdeeld. José genoot bijvoorbeeld erg van het eten hier: ‘We hebben genoten van de overheerlijke maaltijden. De keuze is reuze! Bijvoorbeeld ‘s ochtends een heerlijk vers bereide omelet met verse jus d’orange en een zelfgemaakte smoothie.’ Toch laten enkelen van jullie weten dat de hygiëne in de keuken verbeterd kan worden.

Volgens jullie is er genoeg entertainment in Azura Deluxe Resort & Spa. Elke dag organiseert het animatieteam meerdere activiteiten en shows. Hierbij noemen jullie de schuimparty als favoriet. Zo schrijft Familie van der Putten: ‘Ook wordt er veel georganiseerd, van schuimparty op de pier tot poolparty. Mooie shows!’ Sommige reviewers vinden wel dat de animatie zich vooral richt op een jonger publiek.

Voor een dag relaxen gaan jullie graag naar de hammam die bij Azura Deluxe Resort & Spa hoort. Volgens Derin moet je hier zeker gebruik van maken: ‘Hammam echt uitzonderlijk!’ En dat dit hotel Deluxe heet is niet voor niets. Je vindt hier namelijk zelfs een kapper en juwelier op het terrein. Maar ook de zwembaden van het hotel zijn populair. Kies jij voor een duik in het binnen- of het buitenzwembad? Als minpunt noemen jullie wel dat er lang niet altijd een bedje vrij is bij het zwembad.

Verblijven jullie met het hele gezin in dit hotel? Dan is het volgens Werner, José, Chris en Daniel een aanrader om de familiekamer te boeken: ‘Een prachtige familiekamer met een fantastisch uitzicht’. Marja is bovendien enthousiast over de schoonmaak van de kamers: ‘Kamers zijn schitterend. Schoonmaken van de kamers is top’. De kamers zijn bovendien voorzien van airco voor de nodige verkoeling.

Omgeving

Genieten op het strand behoort tot jullie favoriete activiteiten tijdens een vakantie in Azura Deluxe Resort & Spa, want dit hotel ligt direct aan zee. Maar ook het centrum van Avsallar ligt op een steenworp afstand. Reviewer René schrijft dat je dit centrum vanuit het hotel gemakkelijk bereikt via een tunnel. Winkelen kun je hier als de beste. Zo zegt Marja van den Brink: ‘Op woensdag is er een markt schuin tegenover het hotel bij de moskee. En tegenover het hotel is er een hele leuke grote winkelstraat met leuke winkeltjes, restaurants e.d. Ook zijn daar genoeg pinautomaten.’ Ga je liever naar een wat grotere stad? Alanya ligt op 30 minuten rijden met de taxi.

197 reviews over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

• 2019
    9Andree13-12-2019

Fijn hotel

Klasse hotel en eten zeer goed gevarieerd en bijna altijd warm. Schone kamers. Bediening, schoonmaak was geweldig. Wederom een geweldige vakantie gehad en volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Elena13-12-2019

Erg goed en mooi hotel

Mooi hotel met goede ligging. Mooie kamers, eten goed, hygiëne goed, zwembad en strand is ook. Voor ons is Azura Deluxe een geweldig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Klara12-12-2019

Misschien nog een keer

Prima maar heb beter gehad. Personeel werkt hard en is zeer vriendelijk. Lekker eten. Hotel ligt de wijk Avsallar , met veel winkeltjes , bazaars en restaurant. Mooie kamers maar airco werkte de helft van de tijd niet in de kamer. Geen bedje te krijgen bij zwembad, koud water.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Hoi Klara bedankt voor de top review en voor het kiezen van ons hotel. Wij zien u heel graag weer terug in Azura Deluxe Resort & Spa Hotel , u bent van harte welkom. met vriendelijke groeten uit Alanya.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10RONNY12-12-2019

Topvakantie

Goed hotel. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Overal goede WiFi. Mooie schone kamers en eten is goed verzorgd! En helaas veel Russen.

Beste Ronny,

Graag willen wij u allereerst bedanken voor uw beoordeling en de door u toekende mooie score. Wij zijn hier erg bij mee.

Het maakt ons erg trots om zo'n goede beoordeling te krijgen, omdat het laat zien dat onze medewerkers elke dag hun best doen om een onvergetelijke vakantie voor alle gasten te garanderen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9lamse fam.10-12-2019

Aangenaam hotel.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Prachtige kamers. Lekker eten. Schows waren goed. Minpuntje: zijn dat het personeel weinig of geen Engels spreekt.

Beste Lamse fam,

vriendelijk bedankt voor de beoordeling en de toegekende score. Het is altijd fijn om te horen, dat mensen een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel. Wie weet mogen we u komend jaar weer terug verwelkomen.

Tot dan wensen we u het beste.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Anna09-12-2019

Wij komen hier zeker terug!

We hebben een heerlijke vakantie. Groot resort. Overal lekker eten en drinken. Maar het avond eten was koud. Echt een aanrader!

Geachte mevrouw Anna,

Vriendelijk bedankt, dat u de tijd en moeite heeft genomen, om een beoordeling te schrijven over ons hotel. En zeker ook bedankt voor de mooie score.

We zijn uiteraard blij, dat u en uw gezin een fijne vakantie hebben beleefd bij ons.

• 9Lars09-12-2019

Volgend jaar weer!

Super hotel. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Schoonmaak was prima. Het personeel zeer vriendelijk. Super leuk animatie team!

Beste Lars,

• 9Martina07-12-2019

Goed hotel met paar kleine gebreken

Alles was goed verzorgd. De service was fantastisch. En supermooie shows. Eten was goed maar koud. Geen Wifi op de kamer. Was leuke vakantie maar al in betere hotels verbleven.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Hoi Martina, bedankt voor de top review en voor het kiezen van ons hotel. Wij zien u heel graag weer terug in Azura Deluxe Resort & Spa Hotel , u bent van harte welkom. met vriendelijke groeten uit Alanya.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8s.dohmen05-12-2019

Een mooi Resort, maar ...

Het is een bruisend en levendig hotel. Te veel Russen. Voldoende keuze in eten, dus voor ieder wat wils. Modern ingericht.

Guest Relation Team, Guest Relation Manager, 13-12-2019

Beste S.Dohmen, We verheugen ons over het feit, dat jullie zo een fijne tijd hebben gehad, tijdens jullie verblijf bij ons. We waarderen het ten zeerste, dat jullie de tijd hebben genomen, om een mooie review te schrijven, over jullie verblijf bij ons. Vriendelijk bedankt.

• 10Maks Hoks04-12-2019

Alles super!

Heel relaxte sfeer, service is goed! Ruime keuze uit eten en drinken en leuke shows! Kamers werden goed schoongemaakt. De guest relations en het personeel is Heel symphatiek. Al met al een leuke vakantie!

Beste Maks Hoks,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019