Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

9Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Veel van jullie zijn enthousiast over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa als vakantiebestemming. Volgens Werner draagt het personeel daar zeker aan bij: ‘Mooi om te zien hoe het personeel van kamermeisje tot animatieteam gepassioneerd hun werk doen. Er wordt hard gewerkt om het je als gast naar de zin te maken.’ Azura Deluxe Resort & Spa biedt bovendien genoeg faciliteiten die jullie als zeer prettig ervaren. Zowel gezinnen met kinderen als stellen zonder kinderen zijn hier meer dan welkom. Benieuwd wat Hotel Azura Deluxe Resort en Spa jou te bieden heeft? Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel.

Bij Azura Deluxe Resort & Spa verblijf je op basis van all-inclusive. Jullie meningen over de kwaliteit van het eten zijn verdeeld. José genoot bijvoorbeeld erg van het eten hier: ‘We hebben genoten van de overheerlijke maaltijden. De keuze is reuze! Bijvoorbeeld ‘s ochtends een heerlijk vers bereide omelet met verse jus d’orange en een zelfgemaakte smoothie.’ Toch laten enkelen van jullie weten dat de hygiëne in de keuken verbeterd kan worden.

Volgens jullie is er genoeg entertainment in Azura Deluxe Resort & Spa. Elke dag organiseert het animatieteam meerdere activiteiten en shows. Hierbij noemen jullie de schuimparty als favoriet. Zo schrijft Familie van der Putten: ‘Ook wordt er veel georganiseerd, van schuimparty op de pier tot poolparty. Mooie shows!’ Sommige reviewers vinden wel dat de animatie zich vooral richt op een jonger publiek.

Voor een dag relaxen gaan jullie graag naar de hammam die bij Azura Deluxe Resort & Spa hoort. Volgens Derin moet je hier zeker gebruik van maken: ‘Hammam echt uitzonderlijk!’ En dat dit hotel Deluxe heet is niet voor niets. Je vindt hier namelijk zelfs een kapper en juwelier op het terrein. Maar ook de zwembaden van het hotel zijn populair. Kies jij voor een duik in het binnen- of het buitenzwembad? Als minpunt noemen jullie wel dat er lang niet altijd een bedje vrij is bij het zwembad.

Verblijven jullie met het hele gezin in dit hotel? Dan is het volgens Werner, José, Chris en Daniel een aanrader om de familiekamer te boeken: ‘Een prachtige familiekamer met een fantastisch uitzicht’. Marja is bovendien enthousiast over de schoonmaak van de kamers: ‘Kamers zijn schitterend. Schoonmaken van de kamers is top’. De kamers zijn bovendien voorzien van airco voor de nodige verkoeling.

Omgeving

Genieten op het strand behoort tot jullie favoriete activiteiten tijdens een vakantie in Azura Deluxe Resort & Spa, want dit hotel ligt direct aan zee. Maar ook het centrum van Avsallar ligt op een steenworp afstand. Reviewer René schrijft dat je dit centrum vanuit het hotel gemakkelijk bereikt via een tunnel. Winkelen kun je hier als de beste. Zo zegt Marja van den Brink: ‘Op woensdag is er een markt schuin tegenover het hotel bij de moskee. En tegenover het hotel is er een hele leuke grote winkelstraat met leuke winkeltjes, restaurants e.d. Ook zijn daar genoeg pinautomaten.’ Ga je liever naar een wat grotere stad? Alanya ligt op 30 minuten rijden met de taxi.

We hebben een aantal aanbieders voor Azura Deluxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

161 reviews over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

• 4A24-09-2019

Nooit meer

Nooit meer Minibar wordt alleen bijgevuld met water Had 2 kamers geboekt maar was de eerste nacht alleen familiekamer we vertrekken s avons laat konden gebruik maken van late check out is ons beloofd maar moesten alles weer verplaatsen naar andere kamer in 7 dagen 3 verschillende kamers gehad 3 van de 4 personen een virus gehad in dit hotel misschien van het eten? Weinig variatie in eten ben al heel vaak in 5 sterren hotels in Turkije geweest maar hier hebben ze nog lang niet alles op orde

• 10andre kroon25-08-2019

Wij komen zeker weer terug.

Wij zıjn erg tevreden van het service van het hotel. Medewerkers van het hotel waren zeer vriendelıjk. Kamers en eten waren ook goed.

• 9Fam.Sparreboom23-08-2019

Zeker voor herhalıng vatbaar

Bıj aankomst werden we super goed ontvangen en de kamers werden dırect vergeven , al het personeel ıs even vrıendelıjk en zıjn altıjd bereıd te helpen. Ook het eten ıs prıma , veel keus en ondanks dat proberen ze toch ook weer ıedere keer ıets anders te serveren. Alleen de muzıek bıj het zwembad mag ıets mınder hard, normaal gesproken vınden wıj het prıma dat de anımatıe de speakers gebruıkt voor hun games maar het mag ıets zachter. Kamer zıjn zeer ruım en de schoonmaak erg goed , kortom een fantastısch hotel

• 10Harrie13-08-2019

Mooi en schoon hotel ben er nu twee keer geweest

Mooi hotel de ligging is perfect aan de ene kant aan het strand aan de andere kant gelijk aan de plaats avsalar, alanya op 25 km afstand. Hülya die verantwoordelijk is voor de gasten loopt enkele keren per week door het hotel, langs de gasten en praat echt met de mensen. Ze doen hun uiterste best voor de gasten, het eten is warm en keuze te over iedere avond brand de bbq met veel variatie aan vlees en vis

Met vrienden

• 7Kirsten11-08-2019

Ik had er meer van verwacht

• heel druk om 8u30 opstaan vr uw handdoek te leggen
    • niet genoeg stoelen aan het zwembad
    • eten vis,scampis, droog....au bain marie
    • s avonds moesten we 2x bij ander koppel aan tafel eten wegens geen plaats. ( genant dit vr een 5 sterren hotel?)
    • de avond vr ons vertrek wouden we a la carte eten. Werd geweigerd wegens te laat gevraagd er werd geen moeite gedaan. We waren maar met 2 pers. S avonds stapte ik naast het restaurant er was nog veel plek. We waren er 10 dagen...dus enige moeite mocht wel
    • ver v de luchthaven
    • veel kinderanimatie
    • mooi proper hotel
    • dichtbij de winkels
    • personeel werkt hard

• 9fam Hoevenaar07-08-2019

Dıt hotel ıs zeker aan te raden!

Zeer goed hotel, goede servıce, kamers erg netjes en het personeel ıs erg vrıendelıjk. Het eten ıs zeer goed en er ıs veel keus. Wel ıs het jammer dat je er vroeg uıt moet voor een plek aan het zwembad maar er word wel geholpen om een plek te zoeken. Het zwembad word netjes onderhouden. De pıer aan de zee ıs ook echt geweldıg! Aan de overkant van het hotel heb je hele leuke wınkeltjes. Wıj hebben een hele leuke vakantıe gehad. De dames van de guest relatıons (Alsu, Hulya en Gızem) waren ook erg vrıendelıjk en vroegen regelmatıg of alles naar wens was.

• 10wiesje veenstra29-07-2019

geweldige vakantie gehad

wij komen net terug van dit geweldige hotel , we hebben een super vakantie gehad, het hotel is erg mooi, en er word contineu schoongemaakt. wij hadden een familie kamer en die was mooi ruim met 2 apparte slaapkamers het animatieteam is ook erg leuk en er word van alles georganiseerd. het eten is uitmuntend. wij lagen vaak bij het strand wat heerlijk was, ook daar kun je tussen de middag eten en er staat een koelkast waar je altijd lekker koud drinken kan pakken. het zwembad hebben wij niet gelegen, dat is namelijk mijn enigste minpuntje, want je krijgt de kans niet om daar te liggen omdat s’morgens heel vroeg alle bedjes al bezet zijn doordat iedereen de handdoek al op de bedjes legt. ook wil ik alsu van quest relations bedanken voor de suprise die ze heeft geregeld voor mijn vriend die jarig was, zo leuk dat ze daar aan gedacht hebben. tegenover het hotel zijn veel winkels waar je lekker kunt shoppen , ik kom zeker terug

• 8EMEL AKSU23-07-2019

prachtıge lıggıng

Hotel ıs erg mooı gelegen. pal aan zee. Kamers hebben een fenomenaal uıtzıcht. Servıce ın hotel ıs prıma. erg te spreken over Alsu van guest relatıons en Yana van anımatıeteam. Wel druk en groot hotel. veel kamers

• 10Hamıd Eftegarı16-07-2019

Het ıs een aanrader

Wij zıjn erg tevreden van het service van het hotel. Medewerkers van het hotel waren zeer vriendelıjk vooral Umıt. Kamers en eten waren ook goed.

• 10olgun15-07-2019

Azura Deluxe Resort & Spa fantastısch

Aruza hotel ıs een hele luxe en kındervrıendelıjke hotel, Gastvrıje en vrıendelıjke personeel Eten ıs heerlıjk en natuurlıjk anımatıe team ıs prachtıg. Twıjfel nıet om Azure hotel te kıezen.

2 tips over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

• lhoffmann, 12-07-2015

Leg af en toe een tippie neer voor kamermeisje,dit verdienen ze zeer zeker!!!!!

• Familie van Woensel, 27-05-2015

De communicatie met het personeel laat wat te wensen over. Ze doen wel hun best om je te kunnen begrijpen! Wel is er een Nederlandse hostess aanwezig die je verder kan helpen.

3 vragen over Hotel Azura Deluxe Resort & Spa

• hendriks, 02-05-2018

animatie

is er overdag animatie voor tieners? Bijvoorbeeld waterpolo

• jochemsz, 26-08-2015

waterkoker

staat er een waterkoker op de kamer

• brenda, 28-12-2014

hoe ver is de bouw van dit hotel?

hoe staat de bouw ervoor van dit hotel. zijn er al nieuwe foto's/filmpjes. wil graag weten hoever ze zijn. gaat in mei 2015 open

Suzanne Broen , 06-01-2015

Ik heb op facebook gezocht de aannemer heeft foto's geplaatst. We hebben geboekt.

Brenda, 06-01-2015

Hallo suusensaar, bedankt voor je reactie, maar de foto's die ik kan vinden zijn alleen foto's gemaakt met een computerprogramma en geen echte foto's. Ik twijfel nog erg. Weet niet of het allemaal op tijd af is en of ze ook daadwerkelijk zich aan de tekeningen houden. Zit ook met kinderen in verschillende leeftijds categorieën .

suusensaar, 06-01-2015

ik heb net weer foto's gezien, kijk even op mijn Facebook, ik heb ze gedeeld

suusensaar, 06-01-2015

Hier vind je meer foto's. https://m.facebook.com/cebecigroup

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hooibad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats