Hotel Asrin Beach

Hotel Asrin Beach
6,7

3 tips over Hotel Asrin Beach

Jasper En, 19-8-2012
Excursies (gewoon lokaal geboekt, scheelt heel veel geld) zijn zeer de moeite waard, raften is enorm leuk, dolfijnen spotten op zee ook. Paardrijden is erg warm, maar wel leuk, zeker bij de rivier (verfrissend).Uitstapjes naar Alanya, Avsallar, Atalar en Side goed te doen. Waterpark in Alanya is te klein en te duur naar mijn mening. Alles is te doen met de bus, kost vaak maar 1-3 euro
Kim Pol, 13-5-2012
Vanaf Asrin beach ligt Alanya op zo'n 23 km het is verstandig om de bus te pakken je bent ongeveer 2 euro per persoon kwijt. Dit is veel goedkoper dan een taxi te nemen.
Elvıra Beckmann, 9-5-2012

Ga met het anımatıeteam Ozzy en Ozo naar Alanya om te stappen. Ze regelen het allemaal voor je en weten de goede dıscotheken en kroegen te vınden.

Zeg dat je op huwelıjksreıs bent en er gaat een nıeuwe wereld voor je open. Ze doen zelfs je boodschappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Asrin Beach voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl