Hotel Aska Just In Beachsterstersterster

8.3Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Just In Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

28 reviews over Hotel Aska Just In Beach

• 8Patrick horemans06-06-2015

verschil tussen eerste maal daar of reeds geweest

werden aldaar vriendelijk ontvangen. Niettegenstaande zeezicht besteld, kregen wij onze eerste avond (aankomst 22.30) een kamer A101 vooraan tegen de straat. Na veel geruzie en dreiging voor andere kamer, werd ons beloofd dat er de volgende dag een goede kamer voor ons zou zijn , wat ook was; B406. Hoorden wel van enkele Duitsers dat hen hetzelfde was overkomen, zij waren er ook voor de eerste maal. Indien men daar de eerste maal komt krijgt men blauw bandje, voor re-guests oranje bandje.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7H.van den Heuvel09-04-2013

hotel ligt op 12 m van snelweg antalya- Alanya

Hotel ligt mooi aan zandstrand, eten is goed doch keuze is gering, kamers zijn in verschillende niveau's van prijs met de economie kamer als rampzalig hoogtepunt kamer stinkt namelijk naar riool en heeft geen balkon en heeft uitzicht op snelweg waar verkeer op 12 meter van je raam dag en nacht langs raast, maar met oordoppen kun je nog redelijk slapen. Konklusie hotel is gezien de prijs een aanrader doch voor de verwende gast is het beter om te zien naar ander hotel, er zitten trouwens geen Nederlanders in dit hotel wij waren gedurende 17 dagen enige nederlanders rest overwegend Duitsers. Plaatsje Incekun ligt op ongeveer 1 KM afstand en is goed te lopen. Voor strand minnende mensen is dit ideale bestemming als je verdere ongemakken voor lief neemt.

Gereisd met partner in maart 2013

• 6Annelies01-08-2012

Geen 5 sterrenhotel waardig!

Net aangekomen van vakantie. Ik ben reeds 6 keer in Turkije geweest en dit hotel is het minste van de 6 waar ik reeds heb verbleven! Niettemin heb ik een leuke vakantie gehad en heb ik ervan genoten.

Positieve punten: zee is dicht bij / mooi weer / 's middags frietjes en pizza + vriendelijk personeel / ijs om 5uur / zwembad is groot genoeg / voldoende animatie.

Negatieve punten: ouderwetse kamers wel proper/ weinig gevarieerd eten (niet lekker)/ barpersoneel is onvriendelijk/ binnen in het hotel werkt de airco onvoldoende/ niet (het is er atijd heet) / personeel spreekt enkel duits en turks / veel duitsers en russen / te weinig ligzetels in hoogseizoen/ ligging: 2 uur rijden vanaf vliegveld, in de buurt is er weinig te zien behalve een klein winkelcentrum

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Alina Westerhof07-11-2010

volgend jaar weer

We hebben 8 geweldige dagen gehad. Hotel super schoon, Bediening super vriendelijk. En eten goed..En het recreatie team was ook helemaal geweldig, Er werd veel georganiseerd.Wij waren de enigste Nederlanders de rest duitsers en een paar russen. Het weer was tussen de 28 en 33 graden dus perfect. Het strand aan het hotel. Elke dag op het terras buiten gegeten. En 700 meter van af het centrum. Wij zaten ook in het C blok met uitzicht op de tuin dus niet zo geweldig als je uitzicht op het strand zou hebben maar wat zit je nu nog in je kamer. De kamers waren super schoon en elke dag je bed anders op gemaakt en de mini bar bleef goed aan gevuld vooral met water wat daar erg belangrijk is. Als we volgend jaar weer gaan dan zeker naar aska just in beach.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 7Jan-Willem24-08-2010

leuk...maar niet voor herhaling vatbaar

Hotel ligt pal aan een prachtig strand, en op 10 min. (loop)afstand van het dorpje met leuke winkels. Zwembad is behoorlijk klein, met weinig bedden (reserveren voor 7 uur anders is er geen plaats). Vriendelijk personeel, eten is redelijk. We zaten in het C blok, wel netjes/schoon, maar uitzicht was waardeloos. Animatieteam is goed, onze kinderen (13 en 14 jaar) hebben zich er goed vermaakt, ondanks dat wij de enige nederlanders in het hotel waren. (veel duitsers en russen/polen). Goede vakantie gehad, alleen in augustus veel te warm (boven 40 graden). Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar. We hebben in betere hotels met 4 sterren gezeten in Turkije

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Ruud & Brigitte12-02-2010

prima hotel

Personeel is vriendlijk, kamers zijn schoon en doen van de Valk-achtig aan, prima bedden. Helaas alleen duitse,turkse en russische zenders via de sateliet. Prachtige ligging aan zee. Avsallar is in de winter uitgestorven maar de Bus stopt praktisch voor de deur(een belevenis op zich) en brengt je voor 2 euro naar Alanya.
    Prima eten maar verwacht geen biefstuk, zalm of ossehaas.
    Wij denken wel dat het zwembad in de zomer aan de kleine kant is en ons inzien is er voor kinderen weinig spektakel, in de periode dat wij er zaten was het animatieteam teleurstellend.Er zijn voornamelijk duitse toeristen en daar zijn echt wel wat aardige tussen. al met al een aanrader, zeker de verhouding prijs / kwaliteit.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Daan 06-08-2009

het animatie team is top

Heb daar een heerlijke vakantie gehad mooi weer en een hele goede service in het hotel. Op 10 minuten afstand van leuke winkeltjes.In de avond lekker gezellig doen in het hotel met het animatie team Het is een goede aanrader voor alle soorten gezinnen. Jong en oud

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Annique & Niels.05-08-2008

Leuk hotel.

Vandaag terug gekomen van een weekje Justiniano beach. Een goed hotel, mooie ligging aan het heerlijke strand, soms even zoeken naar een strand bedje, als je wat later bent. Kamers bijgebouw, kan beter! Een paar dingen aan vervanging toe. Animatie vrij weinig van mee gekregen. Geen/weinig NL'ers. Wij waren de enige, en dat in het hoogseizoen. Eten is goed, maar wordt eentonig. Alanya stad goed te breiken met de Dolmus, voor een paar euro's. Soms lawaai overlast van de drukke weg, maar dat wend. Wij hebben hier een top vakantie mogen beleven.

Groetjes,

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Fam Peters22-07-2008

Redelijk hotel

Het hotel heeft een prachtige ligging aan een heel mooi strand. Het zwembad is veel te klein. De buitenzitplaatsen zijn te weinig en de plaats te klein. Ligbedden aan strand voldoende (wel vroeg opstaan om te "reserveren"). Weinig tot geen Nederlanders > vnl Duitsers en vraatzuchtige Russen. Kamers in C-block verouderd en toe aan renovatie . Bedden redelijk. Bediening aardig en hard werkend. In de buurt leuke winkels om te shoppen. Excursies boeken op het strand (goed en goedkoop). Eten in hotel redelijk maar niet gevarieerd en terugkomend cyclus van iedere drie tot vier dagen. In zijn totaliteit een mooie vakantie maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Isa17-01-2008

Heerlijk, pal aan het prima strand. Goed eten, aardige mensen en voor een weggeefprijs!

Gereisd met familie in januari 2008

1 tip over Hotel Aska Just In Beach

• Patrick horemans, 06-06-2015

verder niets op aan te merken op het hotel, wel aan straatzijde gelegen. dus best iets meer betalen voor zeezicht of zij zeezicht

1 vraag over Hotel Aska Just In Beach

• david, 01-01-2014

reis just beach

kan ik voor 700 euro met 2 personen naar jullie komen en overnachten voor 8 dagen met all inclusief .

laat iets weten aub

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats