Hotel Arabella

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

8.4Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

42 reviews over Hotel Arabella

• 2019
    9R vd poel29-07-2019

Zeer goed volgend jaar weer

Zeer goed hotel met prijs kwaliteit verhouding. Eten zeer gevarieerd personeel bijzonder vriendelijk en proberen goed Engels te praten. Mooi strand erbij leuke animatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

4els13-07-2013

niet goed voor oude mensen

Het Hotel heeft veel trappetjes en is niet goed voor bejaarden of mensen die slecht te been zijn .Er zijn geen Nederlanders En de man die Massage aan bied is een oplichter .Hij zecht dat je voor honderd prcent weer je arm kan gebruiken niet goed geld terug .Maar als het niet goed is zecht hij niets meer ,Geen geld terug moest 125 euro betalen weg geld .Heel jammer,er is ook vaak geen fris drank wel wotka voor de russen

Gereisd in juni 2013

• 8Shannon Bergwerff20-08-2012

Aanrader, geweldige vakantie gehad!

Ik ben samen met mijn vriend 8 dagen verbleven in dit hotel. Wij zijn allebei 18 en hebben ons prima vermaakt.

Korte omschrijving: 15 min tot Avsallar centrum 5 min tot strand (bereikbaar via tunneltje) Rolstoelvriendelijk Mooie kamers (nieuwe gedeelte) Goed maar niet gevarieerd eten Super animatie team Gratis wifi Airco in het nieuwe gedeelte hele dag door en zelf af te stellen Vriendelijk personeel Geen disco in het hotel aanwezig wat wel bij de beschrijving staat Waterpijp lounge aanwezig Weinig tot geen nederlanders Alcohol aanwezig maar proef je helemaal niets van!

Wij hebben het super naar ons zin gehad. Een echte aanrader is de Jeep & Raft safari. Inclusief middag eten. Van sochtends 8 uur tot savonds half 7 ongeveer.

Uitgaan in Alanya is leuk maar heel duur!

Het is wel echt een familie hotel

Gereisd met partner in augustus 2012

• 2marga04-09-2011

Geen hotel voor nederlandse gezinnen

Bij aankomst gedumpt op een duplex, terwijl we 2 2pers.kamers geboekt hadden, de receptionist was erg onvriendelijk bij het onbeschofte af. Hij weigerde ons van kamer te laten wisselen. De travelagent heeft toch nog (na 2 dgn)andere kamers kunnen regelen. Hoop lawaai bij zwembad. Veel Russen e.d., zelfs animatieteam. Al het personeel spreekt weinig tot geen duits/engels. Kamers netjes en schoon (leg dagelijks een eurootje achter op het kussen!) Op dag van vertrek zakte mijn man door een oud verweerd plastic stoeltje. s'nacht na het inleveren van de sleutel moesten we 20 euro voor het stoeltje betalen! Dus echt niet!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Rob Bosman26-08-2011

Zeer goede keus

Bij aankomst gelijk naar beneden gegaan waar het animatie team bezig was om de gasten te vermaken. Dit maakte op mij gelijk een hele goede indruk en die indruk is de hele vakantie gebleven. De hele dag doen ze er van alles aan om het de gasten naar de zin te maken wat prima is gelukt. Wat de rest van mn verblijf betreft, ik was er met mn 2 kinderen, kan ik duidelijk zijn. Dit hotel overtrof mn verwachtingen, zeker na alle eerdere beoordelingen die ik gelezen had. Kamers waren prima verzorgd en werden bij ons in ieder geval wel elke dag goed schoongemaakt en ook was er regelmatig schoon linnen. Personeel was uiterst vriendelijk en inderdaad moet ook ik wel stellen dat het helaas met het engels bij het receptie personeel wel wat beter kan, zeker als je net als ik met een probleem geconfronteerd word en dus hulp gewenst is. Zwembad was prima en zeker mn kinderen hebben zich daar prima vermaakt. Prive strand is op loopafstand wat goed te doen is. Al met al is dit hotel wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 4astrid18-08-2011

niet meer

Het hotel is niet wat het beloofd, eten is koud voor je bij je tafel bent. ik heb 4 dagen met 1 handdoek moeten doen,vroeg om een schone handdoek waar ik vervolgens 2 telefoontjes en 1 uur op heb moeten wachten. bij de receptie spreken ze alleen turks, wat ik een kwalijke zaak vind aangezien er veel duitsers en engelse en nederlanders zijn. bedlinen zijn volgens mij ook niet verschoond ben er 2 weken geweest en 2 weken lang zat het gaatje op de zelfde plek. kamer was in orde zat in het oude gedeelte.1 x had iemand zijn drol gelaten in het zwembad en het duurde 1 uur voor ze daar iets aan deden. De animatie FANTASTIES geweldige jonge mensen.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 5arjan10-08-2011

Leuk hotel als niets anders gewent bent

Net terug van dit hotel.Mensen die wat anders gewent zijn zal ik dit hotel direct afraden.De min punten Receptie zoals men beschrijft kan allen Turks engels en duits niet begrijpen waarom niet omdat ze alles belofen en niets na komen.Wij zijn met zn vieren geweest dit jaar de jongens een kamer wij een kamer bij aankomst begon het gedonder al duplex nee niet besteld 2x 2 persoonskamer geboekt nee kan niet wij werden zo van onze jongens afgehaald en mee genomen naar een andere kamer even later de jongens opgezogd en wel zijn hadden met zn tweeen een duplex gekregn werd nog wel even gebrobeerd daar 10 euro voor te krijgen.Maar goed om een lang verhaal kort te maken denk NIET als je geboekt hebt voor het nieuwe gedeelte en je komt in het oude dat ze je begrijpen.Verder de schoonmaak zeer slecht 1x om de 2 dagen nieuwe handdoeken ok dat weet je maar niet 1 x nin de 4dagen ook niet begrijpen.Verder wel een leuke vakantie gehad ann imatie team ED personeel bar doen hun best wel niets op aan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8linda en david24-05-2011

leuke vakantie gehad

net terug uit dit hotel. de kamer was echt super!! helemaal nieuw en zeezicht! de kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad. Het hotel ligt wel aan een weg, wat wel jammer is. Maar je hebt er niet echt last van. dit gebied is wel heel gezellig! er zaten veel duitsers. eten was een beetje lauwwarm, maar wel gevarieerd. voor de prijs was het hotel het meer dan waard!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Karina01-03-2011

ik ga hier zeker terug

ben hier in oktober geweest ivm overboeking. Maar we kregen in dit hotel een splinternieuwe kamer, met uitzicht op zee en het zwembad. je hoeft maar het strand over te steken en je bent zo aan het supergezellige strand. Ik denk dat alle negatieve reacties zijn van de mensen die in het oudere gebouw hebben geslapen, maar ik heb begrepen dat alle Europeanen in het nieuwe gebouw slapen. En de manager zei tegen ons dat ze net een nieuwe management hadden, dus vandaar dat wij niks gemerkt hebben van problemen o.i.d. Onze kamer was echt top, en dat voor de prijs die wij betaald hebben echt helemaal super! er waren bijna geen nederlanders, maar gelukkig kunnen we het hotel dit jaar bij diverse bekende reisbureaus boeken, dat is een goede teken! Wij gaan het zeker weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 1bert blommaert27-08-2009

perfect hotel voor in red mijn vakantie te komen

DEEL 1 het enige positieve aan dit hotel is de ligging mijn kamer is 2 keer op de 12 dagen gekuist de douche heb ik zelf moeten maken en na 5 keer aan de receptie te gaan vragen om dri,gend mijn wc papier aan te vullen ben ik daar uitgescholden geweest door het personeel en heb ik het maar in de wc van de lobby gaan pakken de handorkrn zijn 1 keer vervangen toen zagen ze echt al zwart ook al gooide ik ze vuil open op de gond ze hingen ze gewoon op op het terras ons dekbed is denk ik zelfs niet verschoond het zwembad is super klein en gereserveerd voor de russen( er is trouwens maar 1,5u per dag zon op het zwembad en terras) de airco werkte van 's avonds 11u tot 's morgens 9u de all in s ook al van 's morgens 10 tot 22.30 op het strand heb ik geen commentaar dat was het beste plekje van heel het hotel ook al was dat wel 800m wandelen, het eten werd elke dag

Gereisd in augustus 2009

Hotel Arabella info