Hotel Annabella Diamond

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

9.1Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Annabella Diamond voor je op een rij gezet:

133 reviews over Hotel Annabella Diamond

• 10Jan08-10-2019

Echt een prima hotel. Vriendelijk personeel en schoon. Eten prima. Strand super.

• 10Berry23-08-2019

Alles voor een zorgeloze, relaxte vakantie

Een mooi hotel waar persoonlijke aandacht voorop staat. Nette kamers, die elke dag schoon worden gemaakt. Variatie aan eten en amusement. De bediening is top, niets is teveel. Speciaal voor ons zaken geregeld. Helemaal top.

• 9Fleur31-05-2019

Top vakantie gehad.

Ik heb samen met twee vriendinnen een heerlijke week gehad. De persoonlijke aandacht, de grote variëteit in activiteiten en het heerlijke eten hebben deze week echt tot een geweldige vakantie gemaakt. Daarnaast waren de kamers goed schoon, genoeg bedden op het strand en de hele dag door verschillend eten beschikbaar. Wij komen met veel plezier hier volgend jaar terug.

• 10Puk Hoogeveen31-05-2019

Uitstekend

Een prachtig hotel met goede bediening. Er zijn elke dag activiteiten en je hoeft je geen moment te vervelend. Elke avond is er een andere show en het all inclusive eten is divers. Het strand zit letterlijk aan het hotel vast, waardoor je altijd plek hebt op een lig bedje. Een geweldige vakantie gehad.

• 9Martijn van Winden23-05-2019

Geweldige vakantie

Niet zo'n megamassa hotel als er veel in Turkeije zijn. Personeel vriendelijk en bereid veel voor je te doen. Geweldige vakantie gehad ook met de verjaardag van mijn schoonvader. We hadden dit laten weten en alle registers zijn open gehaald, kortom hij had een geweldige dag en avond. Eten goed, gezellige niet al te opdringerige animatie, zwembad, strand waterscooters parasailen alles aanwezig.Kortom ook ik een geweldige vakantie.

• 10Charles23-05-2019

Fantastisch hotel voor een heerlijke vakantie

Goed hotel!! Niet zo’n mega hotel. Goede vriendelijke bediening, goed eten. Animatie-team was echt fantastisch voor onze kinderen (pubers van 13 tot 16 jaar)

• 2018
    8Diana22-07-2018

Fijne week gehad

Waren hier met een groep van 9 personen ,wel fijn want we waren de enige nederlanders. Fijn mooi hotel,eten goed maar verwacht geen top eten ,maar het was allemaal goed te doen. Jammer dat er niks van een game hal of biljart tafel was. En wil je s avonds even van het hotel weg ,er is weinig in incekum. Kan wel naar dorpje vederop dat kost 12 euro heen en terug. Maar voor de rest is het daar erg fijn vertoeven. Wel jammer dat de minibar alleen maar bij aankomst wordt gevuld met cola en sinas de rest van de week alleen maar water. Met de piratenboot mee gaan is erg leuk,wij hebben die geboekt bij het strand van het hotel 20 euro p.p maar dat is echt de moeite waard om te doen. Mooi land gaan er zeker een keer terug maar dan meer naar side die kant op.

• 8Susanne06-05-2018

Prima vakantie gehad

Wij zijn 1,5 week in dit mooie resort geweest met onze 2 kinderen. Geen overgroot hotel en lekker overzichtelijk. Pluspunten voor de animatie, zowel voor jong als oud genoeg te doen. Gevarieerd eten en vriendelijk, hardwerkend personeel. Het strand grenst direct aan het hotel. Wij hebben een top vakantie gehad.

Met jonge kinderen

• 10Betsy10-02-2018

Geweldig

Alles was Top. Eten Top. Reis Top. Mensen Top. Gezelschap Top. Weer Top. Geweldige ervaring en ook niet te duur.

• 2017
    2M. Zandbergen22-09-2017

Dramatisch

Nooit het bijgebouw boeken!!! Je mag dan geen gebruik maken van het ontbijt en avondeten in het hoofdgebouw! Je moet dan heen en weer blijven lopen tussen het bijgebouw en hoofdgebouw. Het is niet alleen de weg over, maar ook nog een stukje verder lopen. Touroperator misleidt je zwaar via hun website. Je ziet 5 sterren foto's, boekt een kamer in het bijgebouw en vervolgens kom je in een 3 sterren gebouw te zitten. De kamers zijn schandalig klein! Wel proper, maar te klein voor 2 volwassenen en een baby/klein kind. We hopen nu naar een ander hotel over geboekt te kunnen worden. Service van het hotel is 0,0!!! Nooit meer!

Met jonge kinderen

8 tips over Hotel Annabella Diamond

• bozkurt, 07-09-2013

Dolphin en shoppen in alanyum

• Jeroen Bos, 28-08-2013

Tip, de aanwezige fotografen kunnen tegen een relatief laag tarief mooie reportages van u en uw partner en/of kinderen maken

• Wouter Wagenaars, 22-07-2013

Tip: excursies niet plannen bij hotel of touroperator maar loop eens Avsallar in en je kan zo voor 40% minder op de leukste excursies (boot tocht Alanya, jeep safari enz). Tip: Bij de turkse winkeltjes kan je altijd (behalve als al vaste prijs boven de kleding hangt) afdingen en hierbij moet je er vanuit gaan dat je zeker tot 40% van de prijs af moet kunnen halen. Gaan ze daar niet mee akkoord loop dan weg, ergens anders krijg je het dan namelijk wel voor deze prijs...

9 vragen over Hotel Annabella Diamond

• Peter en Debby, 27-11-2016

bijgebouw

Heeft dit hotel bijgebouwen? Bij een duitse site staat bij reserveren dat je in een bijgebouw zit.

• 123Michelle, 13-07-2015

Activiteiten buiten het hotel

ZIjn er leuke activiteiten te doen buiten het hotel? Is het een mooie omgeving? Zijn er winkels of bars? Gewoon iets zodat je niet heel de tijd in het hotel zit. Alvast bedankt!

• Rene, 21-12-2014

Familiekamers

Hallo allemaal Kan iemand mij vertellen of de familiekamers grot genoeg zijn voor 2 volwassenen en 2 kids van 17 jaar en liggen deze kamers aan de rustige kant dus niet langs de weg?

• De staf spreektDuits, Engels

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats