Hotel Annabella Diamond

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°24°
Hotel Annabella Diamond
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Annabella Diamond voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Annabella Diamond in het Nederlands

Fijne week gehad

Diana
22-7-2018

Waren hier met een groep van 9 personen ,wel fijn want we waren de enige nederlanders. Fijn mooi hotel,eten goed maar verwacht geen top eten ,maar het was allemaal goed te doen. Jammer dat er niks van een game hal of biljart tafel was. En wil je s avonds even van het hotel weg ,er is weinig in incekum. Kan wel naar dorpje vederop dat kost 12 euro heen en terug. Maar voor de rest is het daar erg fijn vertoeven. Wel jammer dat de minibar alleen maar bij aankomst wordt gevuld met cola en sinas de rest van de week alleen maar water. Met de piratenboot mee gaan is erg leuk,wij hebben die geboekt bij het strand van het hotel 20 euro p.p maar dat is echt de moeite waard om te doen. Mooi land gaan er zeker een keer terug maar dan meer naar side die kant op.

Prima vakantie gehad

Susanne
6-5-2018

Wij zijn 1,5 week in dit mooie resort geweest met onze 2 kinderen. Geen overgroot hotel en lekker overzichtelijk. Pluspunten voor de animatie, zowel voor jong als oud genoeg te doen. Gevarieerd eten en vriendelijk, hardwerkend personeel. Het strand grenst direct aan het hotel. Wij hebben een top vakantie gehad.

Geweldig

Betsy
10-2-2018

Alles was Top. Eten Top. Reis Top. Mensen Top. Gezelschap Top. Weer Top. Geweldige ervaring en ook niet te duur.

Dramatisch

M. Zandbergen
22-9-2017

Nooit het bijgebouw boeken!!! Je mag dan geen gebruik maken van het ontbijt en avondeten in het hoofdgebouw! Je moet dan heen en weer blijven lopen tussen het bijgebouw en hoofdgebouw. Het is niet alleen de weg over, maar ook nog een stukje verder lopen. Touroperator misleidt je zwaar via hun website. Je ziet 5 sterren foto's, boekt een kamer in het bijgebouw en vervolgens kom je in een 3 sterren gebouw te zitten. De kamers zijn schandalig klein! Wel proper, maar te klein voor 2 volwassenen en een baby/klein kind.

We hopen nu naar een ander hotel over geboekt te kunnen worden. Service van het hotel is 0,0!!!

Nooit meer!

geweldig

Marielle
23-1-2017

Ik (toen 17 jaar) was samen met mijn broer (20 jaar) op vakantie.het resort heeft een prachtig zwembad en ligt aan een strand wat alleen voor de gasten van annabella diamond was.

Voor kleine kinderen is het erg leuk omdat er elke avond een mini disco was en later op de avond ook voor ouderen.

De animatie was erg leuk. elke dag werden er 'poolgames' gedaan waar iedereen aan mee mocht doen. verder werd er de hele dag muziek gedraaid. de stemming zat er dus altijd goed in.

In het hotel was de wifi echt super. zelfs op mijn ligbedje bij het strand had ik goede wifi.

het eten was ook super. er was een binnen en buiten buffet.

het personeel was hartstikke vriendelijk.

er waren alleen helemaal geen nederlanders in het hotel. wij waren de enige op 2 belgische families na. de rest was allemaal turks en duits.

de kamers hadden airco dus in de avond was het fijn om daar te slapen. het enige wat ik wat minder vond was dat de bedden wel wat hard waren.

Super goed Hotel met prima en gastvrij personeel!

Pim van Ginneken
15-6-2016

Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen en gelijk naar het diner gestuurd. Ondanks dat het al bijna 21.15.uur was hadden we voldoende keuze en het eten was ook nog goed op temperatuur. Kamer was mooi ruim en schoon met terras op zee/zwembadzijde. Het hotel is compact en ligt direct aan zee! Eten is erg goed en de animatie Top!!!. Aanwezig maar niet opdringerig. Baas B (alias het Kulleke) is enorm actief en Natali is enorm dynamisch en echt onvermoeibaar. Kortom prima animatie. Enige opmerking is dat er 's avonds nergens een bar open is waar muziek aanwezig is. Het hotel is zeker een aanrader!!! Wil zeker terugkeren.

geen 5 sterren waard

ans
11-6-2016

Hotel wat beslist geen 5 sterren waard is. Kamer was schoon echter zeer harde bedden. Gelukkig was er een top matras beschikbaar. Ligging was mooi met eigen strand. Mogelijk is er bezuinigd op het personeel, er liep minder bediening dan dat we gewend zijn. Animatie was zeer beneden peil. Zijn vooral met zichzelf en elkaar bezig. Fantasieloos, voorspelbaar en amateuristisch. Keuken was goed maar niet gevarieerd. Je zult geen honger lijden maar ook hierin schieten ze te kort. Kortom echt geen 5 sterren waard!

zeer mooı hotel een aanrader

wıllem
25-5-2016

een mooı hotel met ruıme kamers hadden zelf een kamer met zee zıcht met een mooı uıtzıcht, het eten ıs zeer gevarıeerd en goed soms wat lauw. personeel zeer vrıendelıjk en behulpzaam.

Heel goed hotel!

Corien Jonker
6-5-2016

Heerlijk hotel, Goede service, Tarzan zorgt ervoor dat je je nooit verveelt, zelfs niet met slecht weer.

Leuk en goed hotel

Tessa
30-4-2016

Het personeel is erg vriendelijk het hotel is schoon en ziet er verzorgd uit. Veel animatie voor jongere kınderen en oudere kınderen. De kamers waren ook goed alleen de bedden waren iets te hard. Elke dag schone handdoeken en de kamer werd schoon gemaakt. Wıj hadden een kamer aan de kant van de weg dus hadden we soms wat geluidoverlast. Nadat we een kamer aan de zeekant hadden gevraagd hadden we geen last meer van het geluid van de weg.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annabella Diamond in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annabella Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.