Hotel Alara Star

48 reviews over Hotel Alara Star in het Nederlands

Helemaal geweldig!

Edo van Maanen Zeewolde
16-9-2011

Hotel Alara Star* in Alanya is helemaal geweldig. Ok, er zijn veel Russen, zoals de verhalen vertellen , dat klopt. Maar heb daar totaal geen last van ondervonden. Trof na een paar dagen een heel leuk Nederlands stel en dat is dan des te leuker. Hotel is prachtig, groot zwembad, eten zeer goed, pal aan het "eigen" strand met bar en een schitterende ligging. Aanrader voor ieder stel zonder kinderen, denk ik.

Gereisd Met partner in september 2011

Alara star is niet voor nederlanders!!!

Lieftink
14-7-2011

Alara star is niet voor Nederlanders geschikt , ben van 2 tot 9 juli 2011 op vakantie geweest en na een omboeking in alara star terecht gekomen . Er zitten alleen maar Russen in het hotel , en er is geen gevarieerd eten , badkamer is vies , er zit schimmel onder het behang , en bij de voegen van het bad .Stopcontacten zitten los , lift deed het 2 dagen niet . De balkondeur kon niet worden afgesloten , en vanaf het 3 sterren alara hotel kun je eten bij het 5 sterren hotel . Er is geen 24 uur lang eten / drinken te krijgen .. Het personeel is wel erg vriendelijk . Winels waren ver te zoeken vanaf het hotel , toch zeker 3 km. Het hotel is nu 8 jaar oud , maar is geen 5 sterren voor nederlanders / duitsers . Kortom , Personeel is TOP , Hotel is waardeloos.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

super voor herhaling vatbaar

steven zenden
24-3-2011

super hotel en zeer klantvriendelijk zeker een aanrader voor jong en oud..

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 27 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

Louis en Trudy Stitzinger
19-6-2009

Was er voor het eertst op basis van AI en het was er in een woord GEWELDIG . We waren er met vrienden die dit ook beamen .Verder wil ik nog zeggen dat een bezoek aan Avzallar op 2 km van het hotel meer dan de moeite waard is .

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 19 2009 12:38:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, een aanrader!

Henk en Ellen
28-5-2009

Alara Star is een fantastisch hotel, heerlijk eten, vriendelijk personeel en een groot zwembad en zee natuurlijk! Fijn dat je ook op de plateau's kunt liggen als je wilt. Heel leuk animatieteam, schone kamers. Buiten het hotel is er niet veel te doen maar voor een week hadden wij daar ook geen zin in. Al met al een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2009

Dit NOOOOOIT meer

Mimoun
15-2-2009

Wat was dit erg zeg. Niemand kent Engels. Eten was altijd koud en gerecycled van de maaltijd ervoor. Totaal geen ruime keuze qua eten. Alleen op vrijdag (laatste dag) was er warme friet. Ik zocht gekookt water voor zuigelingenmelk, ze begrepen me helemaal niet, ik moest zelf zo onbeschoft zijn om de keuken in te lopen en het water zelf te koken. We hebben als enig pluspunt heel erg leuke mensen ontmoet, waarmee we samen optrokken. Maar zij zaten in een veel beter hotel, met minder sterren. Turkije is mooi en gastvrij, Alara star is zeker niet turks, wat een ......tent.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 15 2009 14:35:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

voor ons een aanrader

STITZINGER
31-12-2008

goede prijs/kwaliteit verhouding vriendelijk en behulpzaam personeel voldoende variatie met eten . minder was de overlast van russen .

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 31 2008 14:49:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

helemaal super!!!!!

Jolanda stillebroer
5-10-2008

Wat een mooi hotel en omgeving! Ligt waanzinnig op een rots en als je een kamer hebt aan het zwembad kijk je ook uit over een waanzinnig mooie turquoise zee!! kamers zijn schoon ...worden elke dag schoongemaakt, personeel is zo ontzettend vriendelijk, animatieteam ( 1 man ) is echt ongeloofelijk leuk en de plateau's waar je onderweg naar het strand naar beneden kan liggen ...helemaal super! En dan heb ik het nog niet over de schitterende zonsondergang iedere dag! Niets te klagen voor iedereen die maar een beetje twijfelt...DOEN!! Het weer was super en strand mooi!! Volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Middelmatig hotel eerder 4 sterren

P. Oomen
15-9-2008

De waardering van het hotel als geheel is 5 sterren te hoog eerder 4 sterren en dat was ook de mening van meerdere personen. Aan de randen van de badkuip zat zwarte schimmel. Het bedienend personeel vooral in de bar buiten was zeer slecht en zeer onvriendelijk. Het restaurant en receptie is niet sfeervol ingericht. De animatieteam daar integen was gezellig en actief bezig om de gasten te vermaken en bezig te houden. Voordeel was ook dat de gasten uit verschillende landen aanwezig waren en dat was gezellig samen. Bij de excursie was ook een bezoek bij een juwelier maar de verkoop was hier behoorlijk agressief en bijna verplicht om iets te kopen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een aanrader

Anja Janssen
12-9-2008

Het is ons geweldig bevallen. 3 hotels bij elkaar en je kon overal terecht,dus 3keer zoveelplezier

Gereisd Met vrienden in september 2008

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand500 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alara Star in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alara Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.