Hotel Alara Park

7.2Goed

Turkije, Mediterraan, Incekum / Avsallar (bij Alanya)

7.2Goed

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel Alara Park

• 9slunenburg05-01-2011

De allereerste keer in Turkije met toch wel een bepaald beeld van de bevolking. Maar wat een geweldige vakantie. We hebben onze ogen uit gekeken en genoten van al wat er maar te bieden was. De ligging krijgt een iets lagere waardering maar dat komt omdat de hele omgeving nieuw in aanbouw was en er veel onbetrouwbare lokale bevolking was. Gelukkig was er veel bewaking en hoefde we ons niet echt zorgen te maken. We zijn heel benieuwd hoe het er nu, jaren later, is. Het hotel/resort met werkelijk alles erop en eraan was fantastisch, personeel vriendelijk, de animatie was geweldig, het eten perfect, onze kamers schoon. We kunnen niet anders zeggen dat we een fantastische vakantie hebben gehad.

Met vrienden

• 8nicole16-08-2010

een prima hotel

Wij, (familie met drie kinderen tussen 7 en 12 jaar) zijn net terug van een weekje Alara. Een prima hotel, erg mooie familiekamer, iedere dag schone handdoeken, erg mooi aangelegd park. Onze kinderen hebben zich prima geamuseerd in de zwembaden. Aanrader is de Hamanbehandeling, met de hele familie, in de sauna bij het Hotel. Eten was redelijk,wel wat vet, zelfs onze kieskeurige kinderen konden elke keer wel iets vinden wat ze lekker vonden. Enige minpunt, met name voor onze kinderen, was dat we de enige nederlanders waren. De grootste groep toeristen is Russisch, die ons insziens minder overlast veroorzaken dan wanneer er voornamelijk nederlanders zijn. Personeel is behulpzaam en aardig en goed mee te communiceren in duits of engels.

Met jonge kinderen

• 0xhofleer05-09-2009

een echt familiehotel

we zijn net terug en ik vindt het een aanrader. alleen veel russen,je moet goed duits verstaan want anders heb je een probleem. leuke schows en een super animatie team.het personeel was erg vriendelijk,en het eten goed!

Met jonge kinderen

• 8te Lintelo10-05-2009

een goed hotel

Personeel is wat afstandelijk maar als je zelf vriendelijk bent zijn zij ook vriendelijk. Animatie is heel goed. Wij waren de enigste Nederlanders in het hotel, veel Russen maar hier hebben we totaal geen last van gehad. de kinderen hebben erg genoten. We waren in de Meivakantie dan is het klimaat in Turkije erg prettig en het hotel niet te druk.

Met oudere kinderen

• 7Arjan Korterink en Heidi Korterink van der Vegte19-08-2008

Verdiend absoluut geen 5 sterren

Accomodatie is goed alleen de service, eten en drinken zijn zeer slecht. Personeel kan niet eens Engels spreken en zijn niet vriendelijk. Eten is heel vettig en zonder smaak, heb er flinke buik/darmklachten van gehad. De all-in service is vrij kinderachtig je kunt na half 12 's avonds al niet meer een drankje voor de gehele tafel halen.( max. 1 drankje/persoon. Verder is er in Incekum niks te beleven, geen normaal restaurant, bar of uitgaansgelegenheid, alleen maar winkeltjes waar ze allemaal hetzelfde verkopen. Ik adviseer andere mensen niet om dit hotel te boeken.

• 5H. Korterink18-08-2008

Mooi resort, slecht eten

We zijn nu 2 weken terug uit Turkije, Alara Park. Mooi zwembad, fijne kamers, zee vonden we stinken. Mijn man en ik hebben allebei de laatste dagen last van onze maag en darmen gehad van het voedsel. Het voedsel viel ons erg tegen ook het feit dat ze je bord onder je neus vandaan trekken als je het nog niet eens leeg hebt is vervelend. Nog een ergernis daar waren de Russen, erg asociaal. Maar goed..over het algemeen een prachtig park en goede bedden!

• 9Boersma14-08-2008

Erg mooi hotel

Erg naar ons zin gehad, maar 5 sterren haalt het net niet. Wel prachtige ligging. Zwembad was mooi, niet erg koel.

• 4Ed C13-08-2008

Gaan we nooit meer naar toe

Dit hotel is geen 5 sterren, eerder 3. Na 24.00 uur alleen drinken te krijgen in disco, tegen betaling. Eten is matig, weinig variatie. Merendeel personeel chagrijnig. Er wordt geen Engels gesproken, ook niet bij de receptie, als ze het al begrijpen krijg je antwoord in het Duits. Het a la carte restaurant waar je 1 x gratis mag eten is nog slechter dan het normale restaurant, je mag ook niet van de kaart kiezen, we kregen het eea opgediend, waaronder steenkoude patat. Om 21 uur sloot het restaurant, geen tijd meer voor dessert. Familiekamer prima, het schoonhouden ook. Ligging van het hotel prima, aan zee, mooie zwembaden, op 10 minuten loopafstand van het gezellige dorpje Avsallar. Er zijn genoeg ligbedden, maar niet genoeg parasols. (matrasjes tegen betaling, 1 Euro per matras per dag. Onze zonen (17 en 14 jaar) hebben het behalve het eten naar hun zin gehad.

• 4Ed C13-08-2008

Tegenvaller als je een 5-sterren vakantie verwacht

• 9Koenen13-08-2008

super vakantie

Alles prima. Goede kamers in een mooie omgeving. Eten heerlijk en in overvloed en voor elk wat wils. Personeel spreekt van een beetje tot goed Duits. De ligbedden op het strand staan wel wat dicht op elkaar. Dit komt omdat het maar een klein strandje is. Maar als je daar niet wilt liggen kun je ook bij het zwembad of in de tuin er om heen liggen.

0 tips over Hotel Alara Park

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand150 m
      • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages