Incekum / Avsallar (bij Alanya)

We hebben een aantal aanbieders voor Incekum / Avsallar (bij Alanya) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Neckermann

Reviews over Incekum / Avsallar (bij Alanya)

heerlijk

c.f. bot
    29-4-2019

wij gaan vooral voor zon zee en strand en 's avonds een borreltje. wij vinden avsallar en konakli hele leuke stadjes om te winkelen en op een terrasje te zitten. ook gaan we meestal naar alanya wat drinken bij de haven en soms een boottochtje. moet je wel op letten dat je een boot neemt die bijna vertrekt. wij gaan ook naar de markt in konakli en daar houdt het dan wel op met onze culturele uitstapjes. we gaan ook altijd een avondje naar chief henk, een nederlandse artiest die in diverse bar/restaurants optreedt

Gereisd Met partner in mei 2018

Met een goed hotel de moeite waard

Fam E
    11-5-2018

Omgeving bestaat vooral uit hotels. Het is erg toeristisch. Wil je iets zien moet je een excursie boeken zoals bijvoorbeeld een jeepsafari. Of met de bus/taxi ergens naartoe. De kabelbaan in Alanya moet je zeker doen, prachtig uitzicht. In Avsallar is ieder woensdag markt hier kun je goed kleding in kopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk plaatsje

Dorien
    11-9-2017

N leuk plaatsje 20 km van Alanya af.Busreis duurt wel ongeveer 2uur vanaf antalya airport maar is niet vervelend.Meer iets voor de mensen die rust zoeken of met kleine kinderen gaan.Zover ik weet geen discos voor de jeugd (wel meestal in t hotel)

Gereisd Met partner in september 2017

Gezellige plaats, erg schoon, leuke markt

Suzanne Broen
    30-5-2017

Avsallar is een leuke plaats, met veel gezellige restaurantjes. Ik noem, de Baron, erg gastvrij en de ligging is perfect. De prijzen in Avsallar liggen stuk lager dan in Side, Lara en Belek. Het is daarom fijn om ook eens uit eten te gaan en gezellig de sfeer te proeven van het leuke centrum. Het wordt allemaal keurig onderhouden en de komt ook veel lokale bevolking. Men is er vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Op woensdag is er een markt achter de moskee. Eerst groente en fruit, daarna voor elk wat wils. Er wordt hard gewerkt om Avsallar nog mooier te maken. Er zijn goede busverbindingen naar Alanya en met de Dolmus kom je in Manavgat. We hebben ons in Avsallar geen minuut onveilig gevoeld en de winkeliers zijn niet opdringerig.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super Leuk

Ton
    21-2-2017

Het stadje Avsallar is op loopafstand van ons hotel en gewoon super gezellig met leuke winkels, restaurantjes en heel aardige mensen. Ook is er een vrij grote markt die zeker de moeite waard is om overheen te lopen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Incekum / Avsallar (bij Alanya) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 411 reviews