Incekum / Avsallar (bij Alanya)

We hebben een aantal aanbieders voor Incekum / Avsallar (bij Alanya) voor je op een rij gezet:

WTC.nl

vakanties Incekum / Avsallar (bij Alanya)

WTC.nl

Reviews over Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Leuk buiten het hoogseizoen

REBECCA Van kasteren,
    4-1-2019

We zijn hier met 2 kinderen van 10 en 11 12 dagen geweest net na de meivakantie.

Familiekamer was mooi groot. Positief iedere dagen veel schone handdoeken en frisdrank koffie en thee bijgevuld.

We zaten in een rustige periode en daardoor ook niet veel last van de gehorige kamer met wel echt vreselijke harde bedden.

Qua eten weet je is allemaal beetje van hetzelfde maar we konden rustig zitten en ook bij het zwembad ruime keus in bedjes

Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs maar ook hier kan ik me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje is.

Het wilt u een tattoo of massage of coctail of foto's daar word je wel een beetje gek van maar goed met een No als ze aankomen lopen kom je een heel end.

De jeep toch was prachtig althans de plekken waar we kwamen.. Het hele lachen want alles word gefilmd gebeuren dan weer niet maar goed. We hebben ons vermaakt en weten nu dat all inclusive niks voor ons is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk verblijf

Ron,
    1-12-2018

Heerlijk hotel. Eten prima. Dicht bij vele winkels.

Kregen een update kamer.

Gereisd met partner in mei 2018

Netjes en mooi

Char,
    29-11-2018

Het hotel is heel mooi en er word erg op de hygiëne gelet. Ons dochtertje van 7 maanden kon gewoon op de grond zitten en kruipen waar we ook zaten. Het eten was opzich goed, maar na tien dagen was ik de stoofpotjes , pasta en friet wel beu. Entertainment was soms leuk , vooral de schuimparty op het strand. Voor de kinderen was er in de middag een kinderclub ( kost 10,- ) Er hangt een camera zodat je vanaf je hotelkamer je kind kan zien. Echter toen wij dat toevallig een keer deden nadat we ons dochtertje op bed gelegd hadden in de middag , zagen we ons zoontje uit de kinderclub weglopen en niemand merkte het op. Dit terwijl de kinderclub precies tussen het strand en zwembad in zit. Je moet er dus wel zelf bij blijven. De ligging vond ik heel fijn, aan het strand en naast een groot winkelcentrum. Toch vind ik dit meer een hotel voor de wat oudere gasten. Service en het personeel is uitstekend , ze doen echt enorm hun best voor je.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldige vakantie!!

Barbara,
    20-11-2018

Top hotel met topkamer. Wij zijn een weekje in Eftalia Ocean geweest, dit was een heerlijke vakantie. Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard. De eetzaal is behoorlijk groot en druk (zelfs in het naseisoen) wij zijn vooral uit eten geweest (wat ook heel goedkoop was) in het nabij gelegen avsallar. Vakantie was top mede dankzij dit mooie, grote en schone hotel!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Chelsey,
    16-11-2018

Super prachtig hotel en van alles te doen voor jong en oud! Aquapark en kermis der hij in en een super ervaring. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam en het eten en drinken is fantastisch! Zeker een echte aanrader. Volgend jaar ga ik der nog een keer heen en hebben het al geboekt. Een hotel om nooit te vergeten en zeker om te herhalen! Je hebt ook een super annimatie team die van alles doet met iedereen van jong tot oud en ze zijn super lief met jonge kinderen en proberen het ook aan te passen naar de allerkleinste onder ons. Zo als ik al zei een zekere aanrader om der heen tegaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Incekum / Avsallar (bij Alanya) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 410 reviews