Sorteren

vakanties Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Reviews over Incekum / Avsallar (bij Alanya)

Perfect

Mehmet
    15-10-2017

Het was kllein maar wel schoon en gezellig en had van die mooie banken rondom bomen zodat je kon uitrusten en genieten van de omgeving

Leuk plaatsje

Dorien
    11-9-2017

N leuk plaatsje 20 km van Alanya af.Busreis duurt wel ongeveer 2uur vanaf antalya airport maar is niet vervelend.Meer iets voor de mensen die rust zoeken of met kleine kinderen gaan.Zover ik weet geen discos voor de jeugd (wel meestal in t hotel)

leuk stadje om te winkelen

Graham
    21-8-2017

vanuit long beach resort is Avsallar een leuk stadje om een keer 's avonds te gaan winkelen

Gezellige plaats, erg schoon, leuke markt

Suzanne Broen
    30-5-2017

Avsallar is een leuke plaats, met veel gezellige restaurantjes. Ik noem, de Baron, erg gastvrij en de ligging is perfect. De prijzen in Avsallar liggen stuk lager dan in Side, Lara en Belek. Het is daarom fijn om ook eens uit eten te gaan en gezellig de sfeer te proeven van het leuke centrum. Het wordt allemaal keurig onderhouden en de komt ook veel lokale bevolking. Men is er vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Op woensdag is er een markt achter de moskee. Eerst groente en fruit, daarna voor elk wat wils. Er wordt hard gewerkt om Avsallar nog mooier te maken. Er zijn goede busverbindingen naar Alanya en met de Dolmus kom je in Manavgat. We hebben ons in Avsallar geen minuut onveilig gevoeld en de winkeliers zijn niet opdringerig.

Super Leuk

Ton
    21-2-2017

Het stadje Avsallar is op loopafstand van ons hotel en gewoon super gezellig met leuke winkels, restaurantjes en heel aardige mensen.

Ook is er een vrij grote markt die zeker de moeite waard is om overheen te lopen.

Incekum / Avsallar (bij Alanya) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 409 reviews