Hotel Hoyran Wedre

Met oudere kinderen

Heerlijk!

Lotte
12-8-2015

We komen net terug van 8 dagen logeren in Hotel Hoyran Weder en we hebben het heerlijk gehad! Onze kinderen van 4 en 6 jaar oud hebben ook heel erg genoten.

Ze hebben gespeeld met de hond en heel veel gezwommen in het mooie zwembad.

De gastheer en vrouw zijn ontzettend aardig en helpen je heel graag om de weg te vinden in Turkije. We hebben veel leuke uitstapjes gemaakt naar plekken waar nauwelijks toeristen komen. We logeerden in een suite, een ruim appartement dus goot genoeg voor ons vieren.

We aten heel vaak in het hotel en het eten was altijd heerlijk!

Ik zou dit hotel echt aan iedereen willen aanbevelen. Aan stellen met kinderen of zonder voor iedereen heel erg geschikt!

Wonderschone rustgevende locatie

Mabel Kroon
4-8-2014

In de zomer van 2014 zijn wij hier voor een drietal dagen geweest en het was een onvergetelijke ervaring. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en geweldige koks. De omgeving is bijna mythisch, de bebouwing op het terrein is erg goed doordacht met veel mooie uitkijkpuntjes, zitjes, hangmatjes in de schaduw. De accommodatie ligt afgelegen wat voor een paar dagen geen enkel probleem is, zeker niet als je komt om tot rust te komen.

Ook onze 4 kinderen (10 tot 18 jaar) waren aangenaam verrast.

vrijstaande huisjes in aangename tuin

bokhorst
15-8-2010

Hotel bestaat uit een hoofdhuis met verspreid gelegen vrijstaande accomdaties, opgetrokken in locale bouwstijl. Het heeft een prachtig uitzicht over de baai van andriake/demre en er waait een aangenaam windje door de ligging in de heuvels. Eigenaren zijn zeer gastvrij, en de vrouw des huizes heeft zich gesprecialiseerd in heerlijke turkse maaltijden onder de grote boom. Aangenaam zwembad, boeiende uitstapjes in de omgeving zoals de verdronken stad bij Ucagiz, lycische graven op loopafstand, gezellig stadjes ( Kas) en Myra en de graanschuur van Andriake. Auto wel handig, hoewel eigenaar je ook wel wil halen/brengen. Ideaal ook voor paar dagen rust, of lycische pad wandelaars . Warm aanbevolen

We hebben een aantal aanbieders voor Hoyran Wedre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoyran Wedre in Demre & Myra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoyran Wedre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.