Hotel Hoyran Wedre

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Demre & Myra

Op vakantie geweest naar Hoyran Wedre?

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Hoyran Wedre

• 10Lotte12-08-2015

Heerlijk!

We komen net terug van 8 dagen logeren in Hotel Hoyran Weder en we hebben het heerlijk gehad! Onze kinderen van 4 en 6 jaar oud hebben ook heel erg genoten. Ze hebben gespeeld met de hond en heel veel gezwommen in het mooie zwembad. De gastheer en vrouw zijn ontzettend aardig en helpen je heel graag om de weg te vinden in Turkije. We hebben veel leuke uitstapjes gemaakt naar plekken waar nauwelijks toeristen komen. We logeerden in een suite, een ruim appartement dus goot genoeg voor ons vieren. We aten heel vaak in het hotel en het eten was altijd heerlijk! Ik zou dit hotel echt aan iedereen willen aanbevelen. Aan stellen met kinderen of zonder voor iedereen heel erg geschikt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Mabel Kroon04-08-2014

Wonderschone rustgevende locatie

In de zomer van 2014 zijn wij hier voor een drietal dagen geweest en het was een onvergetelijke ervaring. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en geweldige koks. De omgeving is bijna mythisch, de bebouwing op het terrein is erg goed doordacht met veel mooie uitkijkpuntjes, zitjes, hangmatjes in de schaduw. De accommodatie ligt afgelegen wat voor een paar dagen geen enkel probleem is, zeker niet als je komt om tot rust te komen. Ook onze 4 kinderen (10 tot 18 jaar) waren aangenaam verrast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9bokhorst15-08-2010

vrijstaande huisjes in aangename tuin

Hotel bestaat uit een hoofdhuis met verspreid gelegen vrijstaande accomdaties, opgetrokken in locale bouwstijl. Het heeft een prachtig uitzicht over de baai van andriake/demre en er waait een aangenaam windje door de ligging in de heuvels. Eigenaren zijn zeer gastvrij, en de vrouw des huizes heeft zich gesprecialiseerd in heerlijke turkse maaltijden onder de grote boom. Aangenaam zwembad, boeiende uitstapjes in de omgeving zoals de verdronken stad bij Ucagiz, lycische graven op loopafstand, gezellig stadjes ( Kas) en Myra en de graanschuur van Andriake. Auto wel handig, hoewel eigenaar je ook wel wil halen/brengen. Ideaal ook voor paar dagen rust, of lycische pad wandelaars . Warm aanbevolen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

1 tip over Hotel Hoyran Wedre

• Mabel Kroon, 04-08-2014

Op 20 minuten lopen kun je de Lycische graftombes en een Acropolis vinden. De hond van de accommodatie (Fustic) treedt als zij zin heeft op als gids en loopt voor je uit naar de slecht bewegwijzerde site.

0 vragen over Hotel Hoyran Wedre

Hotel Hoyran Wedre info