Kenmerken
Airco
Kinderopvang

5 reviews over Hotel Grand Aygun in het Nederlands

Heel gezellige, familiale en rustige omgeving

timme baert
14-7-2010

Het hotel wordt gerund door vader Aygun, zijn zonen en zijn vrouw. Die laatste zorgt elke dag opnieuw voor een heerlijke maaltijd me eigen gekweekte groeten uit de enorme tuin.

Het hotel is mooi gelegen, op wandelafstand van het strand en het centrum waar vele winkeltjes zijn.

De tuin is voor iedereen toegangkelijk en rustig, de kamers mooi en proper.

Een echte aanrader voor al wie op zoek is naar rust en toch vlakbij wil beschikken over voldoende activiteiten. Olympos is vlakbij, de eeuwige vlam en uiteraard ook de schitterende bergen!

Gereisd alleenreizend in september 2009

Echt een plek om tot rust te komen

Peter Kassenaar
19-3-2010

Tekst

Vorig jaar hebben wij een weekje vertoefd in een van de Gardenhouses van dit hotel. Een oase van rust met gastvrije en vriendelijke mensen. Het eten was goed, de kamer voorzien van toilet en douche en klein terrasje. Een grote tuin waar je heerlijk in kunt relaxen. Ze hebben een sinasappelboomgaard en een kas waarin tomaten gourgettes en kruiden groeien. Je mag als gast zoveel plukken als je wil. De sinasappels zijn heerlijk. Dit jaar gaan we opnieuw een weekje logeren in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2009

Geweldige plek

C Brinkman
5-1-2010

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Cirali en hotel Grand Aygun in het bijzonder is erg kindvriendelijk. Verwacht geen hip gedoe, de sfeer is heel ongedwongen.

Iedereen in het hotel doet heel erg z'n best om het je naar de zin te maken, zonder dat het beklemmend voelt.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Een prachtige plek dichtbij het strand. Heerlijk eten (inclusief prijs). Aardige mensen. Mehmed is erg behulpzaam en aardig. Met de kinderen hadden we een 4 persoonskamer. Was prima! Ook leuke kamers in de tuin! (iets duurder). Cirali is erg eenvoudig. Maar, heerlijk als je niet van grote hotels aan zee houdt....verder is het hier minder gericht op het hippie-publiek waar Olympus vol mee zit...het is maar wat je zoekt... Wij waren er te kort!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Cirali toevallig ontdekt toen ik aan het surfen was op internet (door een artikel in de volkskrant 2007). Beschrijving zandstrand klopte jammergenoeg niet, hoofdzakelijk stenen en grof schelpenzand waar je tot je enkels in wegzakt. Maar dat was ook het enige nadeel! Het is wel een natuurgebied, want zeeschildpadden leggen er hun eieren.

Grand Aygun ligt op nog geen 100 meter lopen van het strand, is supereenvoudig, maar een paradijsje met allerlei tropische bomen. Het hotelletje wordt gerund door een uiterst vriendelijke familie die erg behulpzaam zijn en zoon Memed verstrekt je graag allerlei informatie over de omgeving. Hij spreekt goed Engels.

Zo kun je van hieruit een deel van de Lycische wandelroute lopen en zijn veel oudheidkundige juweeltjes makkelijk bereikbaar. De combinatie van strand, ongerepte natuur met oogverblindend groen en het hooggebergte bij de hand, maken deze plek uniek.

Ik zou zeggen: Cirali én Grand Aygun ..... doen!!!

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Aygun in Cirali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Aygun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.