Cirali

We hebben een aantal aanbieders voor Cirali voor je op een rij gezet:

vakanties Cirali

We hebben een aantal aanbieders voor Cirali voor je op een rij gezet:

Reviews over Cirali

Héérlijk en mooi hotel met geweldig personeel

Specie,
    15-2-2016

Volgens ons waarschijnlijk een van de beste hotels in Cirali en in elk geval de beste van onze rondreis!

Het hotel is wat lastig te vinden, afhankelijk van welke kant je komt, maar het ligt dan ook helemaal verscholen in het groen.

Heerlijk rustig, mooie tuin, mooi en ruim huisje, geweldige douche, mooi zwembad, mooi uitzicht en zeer vriendelijk personeel. Echt bijkomen!

Maaltijdkeuze was nogal beperkt, maar kwalitatief goed.

Minpuntjes:

Airco ging uit tijdens afwezigheid terwijl het huisje slecht geïsoleerd was (het werd verschrikkelijk warm, wat ook slecht is voor medicijnen en cosmetica). Het laken op het bed was heel erg ruw en kon niet vervangen worden door een 'normaal' laken.

De parasols op het strand zijn te klein en laten veel zon door, waardoor je het er bij warm weer nauwelijks kan uithouden. Scherpe kiezels op het strand, dus zwemschoentjes zijn zeer sterk aan te raden.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk ontspannen

marleen_417,
    18-9-2014

De appartementen zijn vrijstaande blokhutten met 2 slaapkamers. Erg prettig als je met kinderen reist. Het hotel heeft geen restaurant, alleen ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Ontspannen bij Arzum in Olympus

Laura,
    6-4-2014

Arzum Pension in Olympus wordt gerund door Ufuk en Trudy (NL'se) en is gelegen in het prachtige Olympus. De huisjes goed ingericht, schoon, ruim en voorzien van airco. Het pension is zomer en winter geopend. De prijzen zijn ook heel redelijk. Een plek waar je heerlijk kunt ontspannen. Er is een zwembad en kinderzwembad. De huisjes liggen iets hoger gelegen, maar dat is niet storend met lopen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Arzum pension, tot de zomer van 2014!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Rust en natuur

johanna boek,
    6-5-2013

Goede bungalows met badkamer, alles wat nodig is, is aanwezig maar zonder overbodige luxe. Prachtig gelegen aan een boomgaard, met een mooie tuin ervoor met hangmatten. Enkele kilometers afstand van de 'brandende bergen' van olympos, op korte loopafstand van het strand, Uitgebreid ontbijt op het terras, met volière en papegaaien, loslopende schildpadden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Hemel op aarde!

Monique,
    13-12-2012

Wat een supermooie plek!

Hele vriendelijke mensen.

Eten was erg lekker en veel afwisseling.

Kamers zijn simpel maar meer heb je ook niet nodig.

Wat een heerlijke plek om te onthaasten!

Gereisd met partner in september 2012
Cirali scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 reviews