Hotel Zena Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

157 reviews over Hotel Zena Resort

• 9Fanny15-08-2008

Leuk leuk leuk.

Wij zijn met zijn 5en van 22 juli t/m 5 augustus in Zena resort geweest. We hebben er echt super genoten, vriendelijk personeel, schone kamers, goed eten. Maar vooral was het erg relaxed, niet zoals je vaak ziet in een ai hotel dat iedereen loopt te dringen omdat ze bang zijn dat ze iets te kort komen. Het was gewoon heerlijk!!! P.s. He Michael!!! Groetjes aan Renate en de kids.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Michael11-08-2008

Prima hotel!

Wij zijn met ons viertjes van 25 juli tot en met 8 augustus in Zena Resort geweest en we hebben het heerlijk gehad. Zeer vriendelijk personeel, leuke kamers, alles schoon, verrassend goed eten en een leuke ambiance. Voordeel van dit hotel is dat het niet zo megagroot is waardoor je makkelijk contacten legt en je niet om 06.00 uur al je bed uit moet om een handdoek bij het zwembad neer te leggen. De aanwezige Russen waren absoluut niet in de meerderheid en we hebben weinig tot geen last van ze gehad.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Paul van K.21-07-2008

een goed hotel.

We zijn net terug van 13 daagse vakantie op Zena resort. Een goed en niet te massaal hotel, met alle voorzieningen die je mag verwachten. We hebben een familiekamer gehad welke zeer ruim is (2 kamers). Eten was zeer verzorgd. Een klein minpuntje is dat de airco rond 06.00 uur stopt. Ook het hotel is (zoals vele hotels in de omgeving)erg op de Russen georienteerd. We hebben geen last van ze gehad, maar vriendelijk waren ze niet.(communiceren lukt meestal niet, geen engels/duits) Al met al een aanrader.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Fleur23-03-2008

Wij hebben dit hotel 4 keer bezocht, 3 keer in de zomer en 1 keer in de herfst. Het hotel is ons supergoed bevallen. Het personeel was heel erg vriendelijk en het animatieteam ook, het eten was heerlijk, en we hebben 4 jaar een heerlijke vakantie gehad. Nu is het tijd voor iets anders. Het hotel heeft nu wel een andere naam, maar is niet overgenomen door een rus maar door een turk, het hotel is nog steeds heel erg goed. Geen slecht woord over dit hotel.

Gereisd met familie in maart 2008

• 9Sandra en Luke22-01-2008

Wij hebben hier echt een top vakantie gehad, het enige wat minder was, was onze kamer. Het balkon was redelijk klein en de kamer ook. Onze vrienden hadden een hele grote kamer met uitzicht op het zwembad en de zee. Verder was het echt fantastisch, leuke medewerkers, goed eten en prima faciliteiten.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6toine en marianne02-01-2008

wij dachten even een weekje lekker genieten nou het was echt een domper,zeker geen 5 sterren het hotel is per 1 oktober over gegaan in andere handen en dat was te merken ook. ongemotiveerd personeel.zeer slecht eten vooral koud eten jammer,later in de week was er iets verbetering omdat iedereeen aan het klagen was.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 3L. de Wildt05-11-2007

geen 5 sterren, slechte animatie, alleen buffet en 1 x mogelijkheid italiaans of vis, vieze vloerbedekking op verdieping, geen gekoelde drank bij zwembad, plastic glazen vervangen door glas, deze vielen iedere dag wel enkele keren kapot bij zwembad

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Nienke22-10-2007

Ik heb een topvakantie gehad in Riva Zena! Het is écht voor herhaling vatbaar, mits het hotel niet aan de Russen wordt verkocht... (Dat is wat ik gehoord heb). Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet heel erg goed z'n best om het de gasten naar de zin te maken. Er waren veel Russen; we hebben een poging gedaan ze te ontlopen, is helaas niet helemaal gelukt... Animatie was niet mijn ding.

Al met al: een supervakantie en ik vind het superjammer dat het maar een weekje was...

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7W. van den Bogaard11-10-2007

Onze indruk was goed echter een paar aanmerkingen wat betreft de kamers wij lagen op de derde verdieping en daar viel het balkon,klein en zonder uitzicht je moest gaan staan om iets te zien, tegen. Eten was goed maar niet erg gevarieerd het a la carte restaurant was prima. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Ook touroperator heeft ons prima geholpen met een paar probleempjes. Verder werd ons verteld dat het volgend jaar geen Riva hotel meer is en het een vier sterrren hotel wordt dat was ook onze beoordeling. De omgeving en centrum zijn oke. Groeten fam. Bogaard en Heines.

Gereisd met familie in oktober 2005

• 7P. Zwenger05-10-2007

Dit was onze eerste keer in Turkye. Fijn land en vriendelijke mensen. Het hotel is ons goed bevallen, alleen het eten was drie keer niks. Elke avond hetzelfde, macaroni en spaghetti, dezelfde salades en hetzelfde vlees/vis. Is ons erg tegengevallen. Verder ontzettend veel russen in het hotel, was net klein Rusland. Geen overlast ondervonden alleen met het eten visten wij wel eens achter het net omdat zij alles meenamen, vooral fruit (bijv. 10 appels enz.). De bediening was uitstekend. Tot onze verbazing hoorden wij halverwege de week dat het hotel over was genomen door een andere eigenaar en dat de naam Riva er vanaf gaat en ze meteen een ster minder zouden krijgen. De motivatie bij het personeel was meteen verdwenen. Er werd buiten ook niet meer gegrild en ook werd er aan tafel geen drinken meer geserveerd. We vonden dit een nare ervaring.

Gereisd met partner in september 2007

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages