Hotel Zena Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

157 reviews over Hotel Zena Resort

• 0Roland en Marina01-10-2008

Geen 5 sterren, hooguit 3! (deel 2)

Vervolg en conclusie: de all inclusive is zeer beperkt. Bier, wijn en lokale wodka, cognac, whisky en gin. Voor iets anders moet je betalen. Eten is niet van bijzondere kwaliteit. En op is op. Keuze is vaak beperkt. Vlees wordt buiten bereid, maar de pijp van de grote afzuigkap is gericht het terras waar je eet. Meeste personeel begrijpt geen engels of duits (of doen alsof?). Beslist niet klantvriendelijk en gastvrij personeel/hotel. Kamers: airco werkt niet en kale ongezellige muren. Minibar bevat alleen waterflessen. Het naast gelegen hotel zorgt met keiharde muziek wel dat je op tijd je bed uit komt! Balkon sober met 2 simpele stoeltjes en minitafeltje met vieze vlekken. Kiezelstrand is redelijk goed schoon, veel potten voor afval aanwezig. Ligbedden zijn oud, verkleurd en vaak ook kapot. Wel goed is de -gratis!- handdoekenservice voor strand of zwembad. Wel goede vakantie gehad, omdat we alleen voor de temperatuur gingen, maar blij dat het maar 8 dagen waren! (23-30 sept)

• 2Roland en Marina30-09-2008

geen 5 maar hooguit 3 sterren!

helaas een last minute geboekt voordat we de laatste beoordelingen gelezen hadden. Dit was de 1e keer Turkije en gelijk de laatste keer. Een 5 sterren hotel waar je meestal zelf je papieren (!)placemat moet halen en moet zoeken naar een vork? Waar je bij je ontbijt E. 1,50 voor een glas verse jus d'orange moet betalen? En die sinasappels met schimmel erop als dessert 's avonds op het buffet ziet liggen! Waar het complete buffet minimaal is? Waar bij het diner ook al geen tafelkleed af kan, maar de heren wél geacht worden om in lange broek te verschijnen? Waar alleen de Russen, met grote bek, voorrang krijgen? Waar de tafels en stoelen (van plastic kunststof), niet schoon zijn en pas de laatste dagen voorzien van een kussentje? Waar ook het servies (koffiekopjes met lippenstift) niet schoon is? Waar eigenlijk alleen maar de kamermeisjes hun best doen en je kamer al vroeg schoongemaakt hebben en er iets leuks van proberen te maken (laken leuk opvouwen e.d.) Dat is geen 5 sterren waard!

• 5L.Haast28-09-2008

Nooit meer

Geen vijf sterren waard. Dagelijks overboekt. Veel mensen worden de eerste dag bij elkaar gezet of krijgen een voorlopige kamer. Eten valt erg tegen. schoonmaak (buiten) minimaal. Animatie team ZEER slecht. Een klein clubje wat alleen met zichzelf bezig is. en geen contact met de gasten heeft (op een paar meiden na) Russisch georienteerd. Bij de bar etc. worden ze direct of tussendoor geholpen voor de andere gasten die al staan te wachten.

• 2reijnen van oorschot21-09-2008

dit nooit meer

dit hotel mag echt geen vijf sterren hebben zeker niet voor die prijs we hebben al veel hotels in turkye gehad en allemaal vijf sterren maar dit was echt het slechtste ooit

Gereisd met familie in september 2008

• 4michel17-09-2008

dit nooit meer !

wij zijn 10 sept 2008 naar zena resort geweest.geen aanrader.kamers niet klaar bij aankomst.personeel niet echt vriendelijk.eten niet uitgebreid,smakeloos,vaak koud,en wat overbleef stond er de volgende dag weer.animatie is zeer slecht en niet actief bezig.kortom zonde van onze vakantie !

Gereisd met familie in september 2008

• 3Sietse17-09-2008

Geen 5 sterren waard

• 5sietse17-09-2008

Niet 5 Ster waardig

Wij zijn een week in dit (resort) geweest. Bij aankomst werden onze ID kaatren aan iemand anders mee gegeven.En Bijna niemand van het personeel spreekt engels.We kregen een kamer op de bovenste verdieping. Waarvan de airco stuk was. Dus als je s'ochtens wakker werd was het over de 40 graden in de kamer pfff. Na dit 6X te hebben aangegeven bij de receptie. Werd het nog niet opgelost. pas toen we contact hebben opgenomen met de reis organisatie. Hebben we met moeite een andere kamer gekregen. Ik vond het eten ook erg slecht. En veel dingen waren al kout voor dat je er aan begon. Zo was er ook nog een midnight snack om 24.00 (maar dit waren gewoon opgewarmde restjes van het avond eten) Het zwembad is wel leuk alleen een beetje warm. En veel parasols die er staan zijn versleten. Kortom dit hotel verdiend geen 5 Sterren. Dus verwacht er niet te veel van. We hebben wel een hele leuke vakantie gehad. Maar dat kwam niet Doordat het hotel daar nou zo zijn best voor deed.

• 7Peter11-09-2008

beloofde rust niet gevonden

Zena wordt aangeboden als rustig 5* hotel en daar toets ik dan ook aan. Bij aankomst om 12.30 waren geen kamers klaar. 1 uur later kregen we niet de aangeprezen en betaalde maar een mindere kamer in de kelder. ??? Na bezwaar kregen we tijdelijk een kamer in de naastgelegen hotel maar helaas temidden van het disco geweld van dat en andere hotels. Na heftig stampij kregen we de dag er na een 'rustige' kamer in Zena. Daar begon het oorverdovend discolawaai pas om 12 uur en eindigde om 23 uur. De kamers waren mooi maar ze werden niet echt goed schoongemaakt. eten en restaurant was OK maar na een week heb je er wel genoeg van. Pool was pislauw: geen verkoeling en dat bij 43gr :-( en de kussens en parasols waren versleten. Geen zandstrand maar kiezel. Loungemeubilair was versleten/vuil. Wat brengt die disk jockeys toch op het idee dat alle toeristen het leuk vinden om de hele dag luide muziek te horen. Mikt men toch op de doelgroep jongeren? presenteer je dan ook zo, dan ga ik elder.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8T Reemer03-09-2008

Goed hotel doch, ......

Zojuist terug van 12 dagen : alles is prima, doch de airco stopt om 04:45 en gaat pas weer tegen 10:00 weer aan.Dus benauwd met de schuifpui dicht ,zeker geheel boven. Op de vraag "kaas bij ontbijt " : ik denk niet dat de kinderen dat lusten.Ik zag gezinnen met eigen nutella potten. Voor de rest : prima hotel en zeker het eten en onderhoud van het park .

Gereisd in september 2008

• 10anita 16-08-2008

geweldige vakantie

in een woord geweldig,personeel,animatie,zwembad gewoon alles echt voor herhaling vatbaar

Gereisd met familie in augustus 2008

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages