Hotel Zena Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

157 reviews over Hotel Zena Resort

• 7Fam. Frijters19-07-2009

Redelijk goed.

We begonnen met een valse start door8udatj we tegenover een luidruchtige discotheek zaten en pas na veel geruzie en een afspraak met de directeur een andere kamen kregen. Toen alles geregeld was konden we gaan genieten. Eten vond ik super goed. Vond het alleen jammer dat de turkse gasten steeds voorrang kregen op de buitenlandse toeristen. Er waren inderdaad veel russen maar heb er geen overlast van ondervonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10clarissa14-06-2009

super, prima....

wij zijn net terug van een 14 daagse vakantie in camyuva wij hebben genoten van de gastvriendelijkheid aan zee genoeg sportfaciliteiten het water glashelder altijd genoeg stoelen beschikbaar op het strand een opmerking veel russen

Gereisd in juni 2009

• 10anil14-06-2009

prima

Prima Hotel met een goed animatieteam. Eten was ook goed en lekker. Het zwembad is mooi en rondom dit zwembad kun je heerlijk zonnen. De Hotelkamers zijn ruim en netjes. Het strand is van kiezelsteen. Elke dag schone handoeken en schoonmaak van je kamer.

Gereisd in juni 2009

• 10noa19-12-2008

super hotel

Algemene indruk was goed. Over het algemeen was het personeel heel vriendelijk.... Eten was perfect, obers heel gezellig en lief. Kamers mooi, schoon, mistte alleen een zitje... Prijs kwaliteit vergelijk is dit een goed hotel... animatie,zwembad gewoon alles echt voor herhaling vatbaar en een leuke ambiance

Gereisd met partner in december 2008

• 10Een vakantie liefhebber27-11-2008

Zal zeker nog een keer terug komen

İk snap niks van de opmerkingen wij zijn ook geweest met vrienden en hebben reuze naar ons zin gehad waren er vriendelijk ontvangen door de mensen aan de balie. De mensen bij de bars waren wat minder vriendelijk maar dat kwam denken wij ook mede doordat ze erg moe waren van al dat lange dagen die ze draaien in die hitte. De winkelstraat is ook lekker dichtbij en er rijden ook nog regelmatig bussen naar het stadje kemer waar je lekker kunt shoppen. nou wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 5Petra Thijssen10-10-2008

dit nooit meer

aangekomen met 2 dochters savonds om 22.30 en zwembadkamer geweigerd,dat vonden ze niet leuk en smeekte ons om toch maar één nachtje daar te gaan slapen.wij hebben dat geweigerd en tegen 02.30uur kregen we toch een kamer op de bovenste etage. diverse mensen uit Nederland en Belgie gesproken die minstens 4 nachten onder het zwembad hebben geslapen,of erger vreemde mensen vanelkaar die op één kamer werden gelegd en een stel geliefde met oude vader die ze ook op één kamer hebben gezet. dit en nog veel meer irritaties hebben we meegemaakt.rijen Russen die voor gaan aan de bar, rode wijn die niet te drinken is en onbeschoft behandeld worden door de barman. op een enkele bar/of restaurantmedewerker en Ken onze restaurant manager (die er gebruind en in het wit gekleed bijloopt) na is de rest van het personeel niet erg vriendelijk. nee voor ons nooit meer Zena

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Peggy uit Moen03-10-2008

Leuke vakantie !

Er waren bij onze groep ook problemen ivm de kamers,deze werden na 2 dagen opgelost.Wij sliepen onder het zwembad en wel tevreden.Je hebt geen terras maar was wel netjes.Het eten is niet speciaal maar ook niet slecht. We hebben elke dag goed kunnen eten, en hebben niet één dag hetzelfde gegeten.Het personeel is zeer vriendelijk. De russen zijn boeren,en denken dat ze het ras van de wereld zijn,ze zijn ook zeer onvriendelijk tov het personeel. Gewoon er niet op letten.Het animatie-team trekt op niets.Enkel met zichzelf en de russen bezig,je hebt deze niet nodig voor een leuke vakantie.Ik zie veel negatieve commentaar,laat je daar niet te veel op fixeren. Een 5 sterren hotel in België kan je niet vergelijken met één van Turkije. Ik vind dat als je meer verwachtte van het hotel dat je maar een duurdere reis moest boeken, want voor deze prijs en kwaliteit kan je zeker niet meer verwachten!!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 4Cynthia en Henk uit E.02-10-2008

Absoluut geen *****sterren!!!

Dagelijkse overboekingen, proberen nederlanders (voorlopig of hele periode)in de kelder te stoppen. Is, zoals we hebben gezien, bij een aantal wel gelukt. Als je blijft weigeren zoals wij, krijg je na verloop van tijd(in ons geval 3 uur en vele zweetdruppels later) alsnog goede kamer. Schoonmaak binnen is prima, buiten laat te wensen over. Na 9 keer in Turkije all incl. te zijn geweest, was eten in dit hotel erbarmelijk, nog nooit zo slecht te eten gehad in Turkije. Elke dag restjes van vorige dag, maar dan verstopt in saus, en aan stukjes. Drank wordt aangelengd met water, ook door anderen opgemerkt. Personeel spreekt uitstekend russisch, maar geen of zeer slecht duits/engels, en dat in een *sterren hotel?! Animatie ook op russen georienteerd, is minimaal. Niet alleen wij, maar ook andere nederlandse en duitse gasten vonden het hotel onvoldoende. Hotel is absoluut geen *sterren waard, maar /*sterren. Geen aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2008

• 4Cynthia en Henk uit E.01-10-2008

Absoluut geen ***** sterren.

27 sept jl teruggekomen. Ellende begon 5 min na aankomst. Wat we al vreesden bleek waarheid. Hotel overboekt, moesten genoegen nemen met oude, donkere, vervallen kelderkamer onder zwembad. Uiteraard geweigerd, 3 uur later alsnog juiste kamer. Balie- en bedienend personeel spraken uitstekend russisch , geen/slecht duits of engels, bedroevend dus. Schoonmaak prima. Het animatieteam, vreselijk slecht, voor 75% voor russen. Het eten, erbarmelijk slecht. We waren al vele keren in Turkije en weten dat elk land z'n eigen eetgewoontes heeft. Dit hotel leek een "low-budget hotel". Restjes werden volgende dag aan stukjes in veel saus(vlees is dan onherkenbaar) opnieuw gepresenteerd. Gold voor allerlei gerechten. Drankjes aangelengd met water, door meerdere gasten opgemerkt. Triest. Tenslotte, Zena Resort voor 90% op russen georienteerd. Is /* sterren waard. In elk geval geen aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Francis van Jette01-10-2008

Hotel voor verbetering vatbaar

Bij onze aankomst, om 12:00, waren de kamers niet beschikbaar maar dit lijkt mij normaal omdat, in praktisch alle hotels, de kamers slechts beschikbaar zijn vanaf 14:00. Dit hotel is dagelijks overbezet zodat vier koppels van onze groep ondergebracht werden in kamers gedeeltelijk onder het zwembad met onmiddellijk zicht op het voetpad, zodat er geen vensters konden geopend worden. Na aandringen kon er na twee dagen van kamer veranderd worden. De animatie valt tegen : in het Turks en in het Russisch (en een beetje Engels). De prijzen gingen altijd naar de Russen. Gelukkig hadden wij hier B.R.'s (Beleefde Russen) : niet luidruchtig, weinig dronken, praktisch geen mobieltjes, geen buffetplunderaars (op perziken na). Het eten was goed. De laatste dagen was er overvloedig discomuziek, tot middernacht, uit het naburig hotel. Al bij al een geslaagde vakantie.

Alleen gereisd in september 2008

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages