Hotel Zena Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

157 reviews over Hotel Zena Resort

• 9Amy Haanskorf16-07-2014

Super vakantie!!

Wij hebben een top vakantie gehad bij aankomst werd je vriendelijk ontvangen en de kamers waren heel erg schoon!! We hebben elke ochtend en avond heerlijk gegeten. Het hotel licht superdicht bij het strand dit was erg fijn. Elke avond een mini disco voor de kids. Hotel heeft een binnen en buiten zwembad ziet er prachtig uit!! Zeker de 5 sterren waard een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9anouk rutten16-10-2011

great place!!!

ik vond het zena resort echt geweldig!!!! zon zee strand en aardige mensen op een plek! als je de mensen kunt verstaan (de meste mensen komern uit rusland namelijk). zorg dat je engels spreekt!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Gerald Blok23-11-2010

Prima, Hotel !!!

Wij hebben een Heerlijke vakantie gehad, Hotel is een mooie rustige omgeving. Op het eten was niets aan te merken, elke dag was er voldoende variatie. Er zijn wel een hoop russen, maar we hebben geen last van ze gehad. Mochten we ooit nog eens terug komen in Turkije dan zullen we zeker naar dit hotel terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 2FAM KONIG19-11-2010

Geen 5 sterren waard

Ellende begon 5 min na aankomst. Wat we al vreesden bleek waarheid. Hotel overboekt, moesten genoegen nemen met oude, donkere, vervallen kelderkamer onder zwembad. Uiteraard geweigerd, 3 uur later alsnog juiste kamer. Balie- en bedienend personeel spraken uitstekend russisch , geen/slecht duits of engels, bedroevend dus.Drankjes aangelengd met water, door meerdere gasten opgemerkt. Triest. Tenslotte, Zena Resort voor 90% op russen georienteerd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10kayleigh van limpt13-08-2010

super

Wij zijn hier geweest van 11 tm 25 mei en het was een top vakantie! de gangen,toiletten, kamers, alles word super onderhouden. personeel is erg vriendelijk en staan elke dag weer voor je klaar. entertainment is top zoal voor de wat oudere en de kinderen. Wij zijn in juni ook nog 3 dagen op bezoek geweest in zena en maakte er geen probleem van dat we van uit een ander hotel kwamen. werden vriendelijk ontvangen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Tim17-05-2010

Geweldig hotel!

Wij zijn afegelopen meivakantie naar Hotel Zena geweest, en hebben hier echt een super vakantie gehad. Al het personeel is zeer vriendelijk, zolang je ook zelf maar beleeft blijft. Het personeel doet overal echt super zijn best op.

Eten was erg goed, kamers waren erg mooi, ook zag er verder alles super schoon en mooi uit.

Animatie was ook helemaal super, animatieteam doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

Om het kort te houden, we hebben een topvakantie gehad en raden het iedereen aan om ook hier naartoe te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 10Wouter10-05-2010

Ge-wel-dig!

Dit was onze 2e Turkije AI experience (1e was Green nature resort Marmaris) en dit was perfect! Geweldige locatie, met een heel park, zeer veel afwisseling in eten, gezellige hoekjes, animatie etc. Hier is niets aan te verbeteren. We hebben ook een excursie naar Antalya gedaan, dat was niet zo'n succes. De waterval moet je gezien hebben en downtown moet je geweest zijn, maar via de excursie hadden we in de stad te weinig tijd, en veel te veel tijd met oninterresante dingen (ledershow & sieraden) en veel wachttijd).

Het was wel duurder dan Green Nature maar in ruil daarvoor GEEN tattoos en lillend bloot vlees (toploze 50+-ers).

Bijna sjiek (geen zwembroek only in het restaurant enzo).

Tip: wij zijn op de bazaar in het dorpje zelf geweest; die was (oa?) op donderdag.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 9S.M.C.28-03-2010

Zeker een aanrader...

Wij zijn vorig jaar geweest en kijk weer uit om in mei te gaan hoop dat het weer dan ook weer lekker warm is..ik snap niet waarom mensen kunnen klagen over zo een resort eten is lekker de obers doen allemaal hun best en werken hard. Receptie personeel en erg behulpzaam. Wij zijn van mening voor het geld wat we betaald hadden hebben we zeer zeker veel meer voor terug gekregen.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7michiel14-11-2009

geen 5 sterren

Voorheen Riva wat een prima "keten" was, nu bijbetalen aan de bar voor drank? heel veel Polen die voor het eerst in het buitenland zijn...animatie veel voor polen-russen in de herfst vakantie heerlijk weer ook de zee geweldig, echter alles om ons heen werd afgebroken en/of gesloten, eten was lekker alleen het vlees vaak het zelfde, kamers bijzonder goed en schoon elke dag vrschoning van alles, ook de "zwembadhandoek", is onze 10 de keer in Turkije, relatief goedkoop hotel maar geen 5 sterren....naar mijn idee mee 3.5 a 4....

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Francis Vandervondelen08-08-2009

Goed voor één keer

Bij onze aankomst, om 12:00, waren de kamers niet beschikbaar maar dit lijkt mij normaal omdat, in praktisch alle hotels, de kamers slechts beschikbaar zijn vanaf 14:00. Dit hotel is dagelijks overbezet zodat vier koppels van onze groep ondergebracht werden in kamers gedeeltelijk onder het zwembad met onmiddellijk zicht op het voetpad, zodat er geen vensters konden geopend worden. Na aandringen kon er twee dagen van kamer veranderd worden. De animatie valt tegen : in het Turks en in het Russisch (en een beetje Engels). De prijzen gingen altijd naar de Russen. Gelukkig hadden wij hier B.R.'s (Beleefde Russen) : niet luidruchtig, weinig dronken, praktisch geen mobieltjes, geen buffetplunderaars (op perziken na). Het eten was goed. De laatste dagen was er overvloedig discomuziek, tot middernacht, uit het naburig hotel. Al bij al een geslaagde vakantie.

Alleen gereisd in september 2008

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages