Hotel Simenasterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.6Fantastisch

88 reviews over Hotel Simena

• 2019
    7FB10-11-2019

Prima vakantie.

Het is een prachtig hotel met mooie kamers. Wij zaten wat verder van het hoofdgebouw wat voor ons wel prettig was. We moesten wel iedere keer een weg over steken om bij het hoofdgebouw te komen ik denk als je jongere kinderen hebt dat dit wel lastig is. Het eten was wel eenzijdig en ook vaak lauw of helemaal koud. Personeel was aardig en attent. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Vught17-08-2019

Geweldig!

Super vakantie gehad! Mooi hotel, vriendelijk personeel. Elke dag schone bedden en schone handdoeken 😃 Eten was gevarieerd en erg lekker, al was het niet altijd warm. Veel keuze om te eten en lekkere ijsjes tussendoor. Handdoeken service bij het zwembad is ook erg fijn! De glijbaan bij het zwembad is meer dicht dan open, dat is eigenlijk het enige minpuntje want het is daar verder heerlijk! Een echte aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Joyce04-08-2019

Super

Wat een geweldig resort alles netjes en schoon. Elke avond was er wel wat te doen. Heerlijk eten. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8JoBri031018-08-2018

Heerlijke vakantie gehad! Prima prijs/ kwaliteit..

Mooi hotel en villa’s. Netjes verzorgd. Appartementen in Villa erg ruim. Wij hadden een appartement met twee slaapkamers en een grote badkamer. Het complex is met name gericht op Turken en Russen. Er is een hoofdzwembad bij het hotel en bij de villa’s aan de overkant van de straat zijn ook een aantal zwembaden. Het eten is goed. Voor ieder wat wils. Wel erg druk tijdens het avondeten. Het kiezelstrand is een paar meter lopen. Heerlijk aan het strand. Klein restaurantje erbij waar je frietjes,hamburger en salades krijgt. Het hotel heeft een handdoekenservice. De WiFi is prima. Er is WiFi in de lobby, terras bij het grote zwembad en tevens aan de overkant bij het grote zwembad gelegen tussen de villa’s. Er zijn een paar winkeltjes in het hotel en ook op loopafstand. Naar Kemer zelf kun je met de dolmus ( voor het hotel )voor €1,-. Je bent er binnen een half uurtje. Hamam is een aanrader. Animatie is Oke. Show’s worden verzorgd door extern

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Mirjam Kremer14-05-2015

Prima hotel!

Er zijn al lang geen recensies meer geplaatst en dat is jammer. Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Simena Hotel. Via Duitsland gevlogen. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Animatie was nog niet helemaal goed op orde maar het is ook nog maar vroeg in het seizoen maar de inzet is goed te noemen. Bovendien kunnen wij ons ook prima zelf vermaken. Glijbanen super! Kamers netjes en elke dag bedden opgemaakt. Alleen de bedden op de familiekamers voor kinderen niet helemaal geschikt voor lange kinderen.
    De negatieve recensies zoals hier genoemd worden herkennen we niet. Excursie naar het Aquarium was niet helemaal wat wij er van verwacht hadden maar dat lag aan excursiebureau en niet aan het hotel. Het was onze keuze om iets te doen buiten het hotel maar hebben desondanks toch ook wel plezier gehad tijdens de excursie. Wij zeggen voor nu: prima hotel, zeker aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8Raymond11-04-2015

Goed hotel

Dit hotel is vooral bekend om de beroemdheden die er verbleven hebben. Grote kamer, helaas is de badkamer een minpunt. Slechte herstelling aan het bad. Tapijt met vlekken op de kamer... Met tapijt heeft men altijd dit probleem. Wij vinden de warme maaltijden en het ontbijt zeer goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Manon Meurders14-05-2013

Geweldig hotel in prachtige omgeving

We hebben een huis gehuurd in mei 2013. een hele week + 30 graden en zon gehad. Geweldige huisjes op een prachtig park. Alles op loopafstand van het restaurant. 3x per dag eten in buffet-vorm. Nooit 2 dagen hetzelfde gehad. Ook buiten eetgelegenheid. Hygienisch en supernetjes. Vriendelijk jong personeel. Zeker na een kleine fooi bereid tot alles! Nederlanders worden er met open armen ontvangen omdat we zo fatsoenlijk zijn. De baliemedewerkers in het hotel zijn zo aardig!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 0chantal29-09-2010

verwarring

Bij deze wil ik even reageren op de totaal verschillende reacties. Volgens mij bestaat er verwarring tussen hotel simena en simena club. Simena club is een geweldig resort! Uitgebreide all in. Echter de negatieve reacties behoren volgens mij bij het hotel.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9jessica01-08-2010

beste hotel ooit

ik begrijp de slechte reacties totaal niet; dit is het beste hotel dat we ooit gehad hebben. wij waren er wel in 2006 dus misschien is het intussen veranderd? het eten was heel lekker, veel keus enkel het a la carte was minder. luxe kussens aan het zwembad en echte import alcohol inbegrepen in de all inclusive. onze kamer was zeer luxe en met veel marmer. wij konden eerst niet geloven dat dit ons hotel was; dachten dat ze een foutje hadden gemaakt! ook de ligging ok, net buiten het hotel toch wat winkeltjes zodat je een wandeling kan maken.

Gereisd met partner in mei 2006

• 2tonela31-01-2010

never nooit mee

wat een verschrikking, ga niet naat dit hotel want je komt overspannen terug. geen all-inclusive, slecht management, dronken personeel die klanten bestelen. wij voelden ons zeer bedreigs hier

Gereisd met vrienden in januari 2010

1 tip over Hotel Simena

• Manon Meurders, 14-05-2013

Per stadsbus (dolmus) naar de stad Kemer om te winkelen, daar een hapje eten bij de vele restaurantjes langs de winkelstraat. Op woensdag markt in Camyuva-centrum. Dagtrip naar Mira (geboorteplaats van Sinterklaas) kun je regelen in het hotel.

0 vragen over Hotel Simena

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald